Finaalisarja HPK - Ässät

  • 78 000
  • 554

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Roomie kirjoitti:
JanJ täällä eilen hieman lietsoi väkivaltaa HPK-faneja kohtaan. ...

Eikä ollut muuten JanJ ainoa, joka tätä liesomista hajoittia (ja pelottelua). Mutta sehän se sellaista reilua ja rehtiä, "äijämäistä" toimintaa onkin tuo nimimerkin takaa huutelu ja pelottelu.

Tosin mitäs me ämmät mistään ymmärretään. Tuommoisesta huutelusta vaan voi joutua vastuuseen. Tässä tapauksessa viittaan erääseen autoihin liittyvään tapaukseen...

Ja kyllä Roomie noi sunkin jutut alkaa hipomaan hyvän maun rajoja. "niin asiat hoituu kyllä ihan luonnostaan ilman mitään turhia lietsomisia. Toivotaan kuitenkin, että tähän ei TARVI mennä", huoh. Ensin itse tuomitesta JanJ:n ja sen jälkeen harrastat samaa kuin ko. henkilö. Kyse on lätkästä hyvät ihmiset. Miksei näistä "tappouhkauksista" puhuta televisiossa, kun puhutaan tästä kuuluisasta porilaisesta mielisairaudesta. Kannattaa hommata elämään jotain muutakin sisältöä, kuin lätkä. Tosin, voi olla aika vaikeaa siellä Porissa...

Katsellaan sitä peliä ja pelin jälkeen myönnetään tappiota ja kehutaan kaveria voitosta.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Axel K. kirjoitti:
Ja kyllä Roomie noi sunkin jutut alkaa hipomaan hyvän maun rajoja.
Ilmaisin asian huonosti. En tietenkään toivo, että ketään aletaan turpaan mättämään hallin pihalla. Historian ja ainakin joidenkin Porilaisten tulisieluisen luonteen tuntien, olen melko varma, että näin tulee tapahtumaan ilman, että kukaan sitä täällä erikseen lietsoo. Kun Ässät voittaa lauantaina, Ässäfanit ovat hyvillä mielin, eikä ketään satu.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Roomie kirjoitti:
.. Historian ja ainakin joidenkin Porilaisten tulisieluisen luonteen tuntien, olen melko varma, että näin tulee tapahtumaan ilman, että kukaan sitä täällä erikseen lietsoo. ...

Mutta sinä tietenkin rehtinä ja reiluna olet auttamassa tilanteen selvittämistä rauhanomaisin keinoin, eiks jeh?

Itse en ole tulossa peliin, mutta en mielelläni katsoisi mitään verilöyä myöskäään television välityksellä, en kentällä, enkä katsomossa.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Roomie kirjoitti:
Ilmaisin asian huonosti. En tietenkään toivo, että ketään aletaan turpaan mättämään hallin pihalla. Historian ja ainakin joidenkin Porilaisten tulisieluisen luonteen tuntien, olen melko varma, että näin tulee tapahtumaan ilman, että kukaan sitä täällä erikseen lietsoo. Kun Ässät voittaa lauantaina, Ässäfanit ovat hyvillä mielin, eikä ketään satu.

Vaikka molemmissa kannattajissa on tasan varmasti lauantaina riitaa haastavia yksilöitä, niin uskon ja toivon ettei tälläiset jalkapallosta tutut joukkotappelut leviä jääkiekon piiriin. Sitä ei varmasti halua kukaan, vaikka tappio karvaalta tuntuukin.

Sovitaan, että pidetään taistelut kaukalossa ja käydään sotaa katsomossa vain verbaalisella tasolla, jooko...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Wiltord kirjoitti:
Fanien taholtahan itkemisen pystyy ymmärtämään. Mielestäni on vain ihmeellistä, että itse joukkueenjohdosta voi löytyä niin kovia itkijöitä kuin HPK:lla. Videoita lähetellään ja julkisuudessa perätään kovia tuomioita. Mutta eipä siinä, HPK on ollut sarjassa parempi ainakin tähän mennessä ja tullee ottamaan mestaruuden. Todella ikävällä sivumaulla tosin, mutta tämä kuulunee siihen taitokiekkokulttuuriin, jota HPK:kin edustaa.
Ai ne olikin HPK-laisia jotka eilisestä tuomaroinnista kommentoivat mediassa. Live and learn.

Ja edelleen olen sitä mieltä että videoiden lähettäminen on perseestä. Lisäksi tahdon tuoda julki että ihailen Ville Leinon rohkeutta sanoa kotiyleisöstä rehellinen mielipide eikä sitä ikuista perseennuolemista vailla totuuspohjaa.

Perkele kun ei ole lauantaille lippua. Tyhmä olin.
 

nastamuumio

Jäsen
Suosikkijoukkue
TIIKERIT (kovin junnuseura ikinä!)
Roomie kirjoitti:
Ilmaisin asian huonosti. En tietenkään toivo, että ketään aletaan turpaan mättämään hallin pihalla. Historian ja ainakin joidenkin Porilaisten tulisieluisen luonteen tuntien, olen melko varma, että näin tulee tapahtumaan ilman, että kukaan sitä täällä erikseen lietsoo. Kun Ässät voittaa lauantaina, Ässäfanit ovat hyvillä mielin, eikä ketään satu.

Toivottavasti tuo tulisieluisuus ei tarkoita samaa kuin kännissä riehuminen, jota sitten aamulla putkasta herättyä harmitellaan seuraavaan viikonloppuun.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Katselin eilisen pelin ja kyseessä taitavat olla paskatasoisimmat finaalit pitkään aikaan. Kentällä ei juuri ole poikkeavaa taitoa, ja joukkueet keskittyvät tuomarin salliessa mailahäirintään niin paljon, että peli on yhtä keskialueen puuroa ja kiekon heittämistä vastustajan päätyyn.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
Axel K. kirjoitti:
Mutta sinä tietenkin rehtinä ja reiluna olet auttamassa tilanteen selvittämistä rauhanomaisin keinoin, eiks jeh?
Majailen täällä Tampereella, enkä onnistunut saamaan lippua lauantain matsiin. Tulisieluinen olen kun sille päälle satun, mutta en 28 ikävuoteen mennessä ole vielä ikinä lyönyt ketään, joten tuo sinun veikkaus osui kyllä ihan nappiin.

En toivo verta kentälle, enkä katsomoon. Pelkään, että niin voi kuitenkin käydä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Poikkeustila

Roomie kirjoitti:
Historian ja ainakin joidenkin Porilaisten tulisieluisen luonteen tuntien, olen melko varma, että näin tulee tapahtumaan ilman, että kukaan sitä täällä erikseen lietsoo...

Niin, itse olen käsittänyt, että huvitilaisuuden järjestäjä on vastuussa ihmisten turvallisuudesta.

Mikäli tämä nyt otetaan kirjaimellisesti, niin on nimenomaan Ässäorganisaation tehtävä järjestää asiat niin, että piskuisinkin, niin kertsiläinen, kuin ässäläinenkin, rillipää selviää kunnialla kotiin.

Viranomaisethan voisivat vaikka julistaa Isometsän alueelle poikkeustilan ja tuoda vähän tankkeja ja mellakkapoliiseja näytösluonteisesti paikalle. Kyynelkaasuakin voisi joku vähän suhauttaa, niin saadaan tasapuolisesti kaikki kyyneliin, tuloksesta riippumatta.

Omakohtaisesti ajattelin olla maailmoja syleilevässä leijapierussa koko lauantaipäivän, että ihan turha tulla allekirjoittaneelle rehaamaan.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
The Original Jags kirjoitti:
Katselin eilisen pelin ja kyseessä taitavat olla paskatasoisimmat finaalit pitkään aikaan. Kentällä ei juuri ole poikkeavaa taitoa, ja joukkueet keskittyvät tuomarin salliessa mailahäirintään niin paljon, että peli on yhtä keskialueen puuroa ja kiekon heittämistä vastustajan päätyyn.

Kun ei ole yhtään Tsekkipelaajaa kentällä vai miksi?
Palvomasi venäläiset osaavat kyllä mailaa käyttää muuhunkin kuin kiekon kuljetukseen.

Itse olen Ässäfani, jolle ässien pelatessa vain voitolla on merkitystä, tyylistä viis.. Menestys on ollut kauan heikkoa että turun tauti, jossa voitto ei riitä vaan voitto hyvällä pelillä, ei ole iskenyt.
 

Jursin Koulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit, Jursin Koulu...
Lauantaina Porissa tullaan varmasti näkemään jäällä ennennäkemätön taistelu kannusta, mutta myös jään ulkopuolella on odotettavissa sotalippujen salkoon veto. Kerhon suunsoittaja-lauma saa vastaansa ärsytetyt "Hullut Porilaiset", joten jokainen tallaa Isonmäen sotatantereella omalla vastuullaan...

PS. Porilaisuus on sitä, kun ovessa lukee vedä se työnnetään väkisin auki!
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Roomie kirjoitti:
Majailen täällä Tampereella, enkä onnistunut saamaan lippua lauantain matsiin. Tulisieluinen olen kun sille päälle satun, mutta en 28 ikävuoteen mennessä ole vielä ikinä lyönyt ketään, joten tuo sinun veikkaus osui kyllä ihan nappiin.

En toivo verta kentälle, enkä katsomoon. Pelkään, että niin voi kuitenkin käydä.

Tähän oli pakko tarttua. Itellä on just 100% sama tilanne. Ikää myöten.

Mistäs Roomie yritti lippuja hankkia? Mä olin stokalla kokeilemassa onneani ja sieltä irtos huikeat 9kpl lippuja niille jotka pääsi jonoon autoparkkiksen hissin kautta.
 

Roomie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, St. Louis Blues
reaper78 kirjoitti:
Mistäs Roomie yritti lippuja hankkia? Mä olin stokalla kokeilemassa onneani ja sieltä irtos huikeat 9kpl lippuja niille jotka pääsi jonoon autoparkkiksen hissin kautta.
Netistä koitin, mutta se nyt oli alunperinkin melko epätoivoinen yritys. Tiistaina olin katsomassa tuon spektaakkelin, ja kyllähän siinä oli finaalikiekkoa ihan tarpeeksi meikäläiselle. Nyt jännätään loput pelit kotisohvalta.
 

SaHPKo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
The Original Jags kirjoitti:
Katselin eilisen pelin ja kyseessä taitavat olla paskatasoisimmat finaalit pitkään aikaan. Kentällä ei juuri ole poikkeavaa taitoa, ja joukkueet keskittyvät tuomarin salliessa mailahäirintään niin paljon, että peli on yhtä keskialueen puuroa ja kiekon heittämistä vastustajan päätyyn.

Eikös finaalit monesti tuppaa olemaan tarkkaa kyttäilyä, marginaalit on pienet, panokset näkyy otteissa ja niin edelleen. Mitä se poikkeava taito sitten oikein on? Tarkoittanet lähinnä pehmeitä käsiä? Entäs viisikkopelaaminen, puolustaminen/vast.? Se on totta, että täytyy "lyödä safety-lyöntejä", jotta valkoinen ei jää kaverille pelattavaksi avopaikkaan. Hyökkäys voittaa pelejä, puolustus mestaruuksia. Maaleja, tilanteita ja taistelua on mielestäni kuitenkin ollut näissä finaaleissa aivan riittävästi.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Niin, kyllähän homma pannaan poikki jo huomenna Porissa. Kerho on selvästi viileämpi ja järkevämpi näistä kahdesta joukkueesta.

Pistää masentamaan silti tämä koko touhu. Täällä uhkaillaan kannattajia suoralla väkivallalla ja kerrotaan suoraan, että ei kannata tulla paikalle jos terveen kirjoissa haluaa säilyä. Kun on itsekin tullut muutamaan kertaan mietittyä, että kuinka tosissaan näitä lätkämatseja jännittää, niin onhan se vielä aika paljon vähemmän mitä jotkut nyt tohisevat. Toivottavasti edes Porin poliisivoimat ovat tilanteen tasalla.
 

Temp

Jäsen
The Original Jags kirjoitti:
Katselin eilisen pelin ja kyseessä taitavat olla paskatasoisimmat finaalit pitkään aikaan. Kentällä ei juuri ole poikkeavaa taitoa, ja joukkueet keskittyvät tuomarin salliessa mailahäirintään niin paljon, että peli on yhtä keskialueen puuroa ja kiekon heittämistä vastustajan päätyyn.


Kummallista vaan, että pitkän kauden ja Playoffien jälkeen tämän kauden parhaat joukkueet ovat finaalissa. Jos puolivälierässä pelataan paras 7 ja välierässä paras viidestä niin kummallista jos ei parhaat selviä finaaliin. On se varmaan Oulussa vaan niin katkeraa...

Muistin virkistämiseksi ottelusarjat:

HPK:

HPK - Ilves 4-0
HPK - HIFK 3-2

Ässät

Ässät - Tappara 4-2
Ässät - Kärpät 3-1

Molemmat aika suvereenilla esityksellä menivät finaaliin. Sille en mitään voi jos liigan taso on herran mielestä niin heikko, että finaalit ovat surkeita. Epäselvää tämän kauden kahdesta parhaasta joukkueesta ei kuitenkaan ole.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Niinpä niin.

Peleistä itsestään:

Kerho on ollut enemmän niskan päällä ja johtaa ansaitusti 2-1. Ässien ongelmat voidaan kiteyttää kolmeen asiaan:

- Kerhon hyökkääjien loistava puolustuspeli
- Kerhon luisteluvauhti
- Ässien starojen alisuorittaminen (Kivenmäki, Riksman)

Niin kauan kuin kerho saa kiekon alle miehiä neljä tai enemmän, ei Ässiltä onnistu pelin levitys. Tämän jälkeen tulee vaikea pystysyöttö, jota usein seuraa hätäinen kiekon lyönti kulmaan. Eilenkin HPK oli heti pulassa kun Ässät sai tulla kolmen miehen rintamalla Kerhon päätyyn. Kerhon puolustuksen ja Wiikmanin kyky hoitaa rännikiekot paineen alla ei ole mitään huippuluokkaa. Samoin kulmaväännöt eivät ole puolustuksen vahvin osa-alue. Jos Kerholle saadaan paine, alkaa pelinavaus heikkenemään ja Kerhon systeemi murtumaan. Porin pelissä tämä tapahtui kolmannessa erässä ja jatkoajalla. Koko mestaruus ratkeaa siihen pystyykö Ässien kaksi ensimmäistä syöttöä ohittamaan kerhon karvauksen vai roiskitaanko päätyyn. Sen verran pessimisti olen, että en usko Ässien sitä seuraavaa kuutta erää tekemään.

Kerhon luisteluvauhti on annettu tekijä ja se on Kerholle jatkuvana etuna.

Ässien gamebreakerit Kivenmäki ja Riksman ovat olleet lievä pettymys finaaleissa. Mavelta odotellaan edelleen niitä luikeruksia ja namupasseja. Ja Riksmanilta nousua takaisin viimeisen Kärppäpelin ja ensimmäisen finaalin tasolle. Mikäli nämä miehet eivät siihen pysty, on Ässien mahdollisuudet kahteen peräkkäisvoittoon aika hankalat.

Onneksi Kerhollakin on omat ongelmansa:

- Viimeistely
- Wiikman
- Kotiyleisö

Kerhon viimeistely on ollut keskimäärin todella heikkoa lukuunottamatta eilisen ekaa erää. Kiekko on saatu usein hyvälle sektorille Riksmanin nokan eteen, mutta laukaukset ovat olleet todella hätäisiä. Eilen Kerhon peluri taas kerran suttasi läpiajonsa jonnekin päätyplekseihin.

Wiikman hoitaa hommansa hyvin niin kauan kun vedot tulevat kaukaa ja keskelle maalia. Miehen torjuntatyyli on mielestäni liian matala ja maistapelaava, mikä aukoo paikkoja liikaa ylös. Miehen hermokontrolli on myös arvoitus, Porin pelissä miehellä oli Kaipaisen läpiajossa paikka mestaruustorjuntaan, mutta mies jäi maalin sisälle perselleen tilanteessa jossa vastaan olisi pitänyt tulla.

Eilinen Hämeenlinnan peli paikan päällä koettuna oli varsinainen yllätys. Hallissa on äänekäs, aito fanikatsomo elikkä kuuluisa sikakatsomo. Loppuosa hallista antaa kirjainlyhennelmällä HPK taas uuden selityksen, Housuihinsa Paskovat Katsojat. Ihmiset istuvat hiljaa paikoillaan peläten koko ajan että Kerho hukkaa pelin. Ainoat innostuksen aiheet olivat maalit. Kerho-huutokin syntyi kahdessa vikassa erässä vain vastineen Ässät-huutoon. Jos viides peli tulee Hämeenlinnaan ja Ässät menee siinä johtoon, ei tuolla esityksellä kotiyleisö saa joukkuetta tsemppaamaan vaan päinvastoin. Ihan oikeasti harmittaa pelaajien ja sikakatsomon puolesta että loppuhalli on täynnä täysiä velliperseitä, englanniksi sad excuse for a human being.

Nämä asiat huomioon ottaen Kerholla on kyllä valtava etulyönti mestaruuteen. Mutta Ässien onneksi jos Kerhon menestyksen kivijalka hyökkääjien karvaus ja puolustustyöskentely alkaa syystä tai toisesta lipsumaan, on mahdollista että taas kerran Kerho hyytyy loppumetreille. Tämän tulemme näkemään huomenna ja mahdollisesti maanantaina.
 

wohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
The Original Jags kirjoitti:
Katselin eilisen pelin ja kyseessä taitavat olla paskatasoisimmat finaalit pitkään aikaan. Kentällä ei juuri ole poikkeavaa taitoa, ja joukkueet keskittyvät tuomarin salliessa mailahäirintään niin paljon, että peli on yhtä keskialueen puuroa ja kiekon heittämistä vastustajan päätyyn.

blaa blaa blaa blaa mahtaa ketuttaa siellä oulun seudulla. Tässä sinulle kuva siitä mihin kärppien poikkeavalla taidolla pääsee: http://www.suljin.com/galleria/assat/images/mieli_maassa.jpg
 

Linja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit (poislukien entiset liigapelurit!)
22. 4.2006 Ässät - HPK Pt: Markku Kruus Lt: Mikko Kekäläinen - Jussi Terho

Vuorotellen näyttävät menevän. Huomenna nappiverkkariset saavat sitten huutaa Kruussin linjattomuuden puolesta :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Roomie kirjoitti:
JanJ täällä eilen hieman lietsoi väkivaltaa HPK-faneja kohtaan. Täytyy kyllä sanoa, että se oli naurettavaa ja täysin turhaa. JOS (huomaa iso jos) HPK sattuu Porissa lauantaina voittamaan, niin asiat hoituu kyllä ihan luonnostaan ilman mitään turhia lietsomisia.

Lauantaina nähdään onko Ässien ja porilaisten hurmos oikeasti positiivista hulluutta vai eikö porilaisten kasetti kestä jos sattuisi käymään niin että Kerho nappaisi mestaruuden porilaisten nenän edestä.

Tähän mennessä näissä finaaleissa Kerho on määrännyt tahdin ja huomionarvoista on että Ässät eivät ole olleet edes lähellä voittoa Rinkelinmäellä mutta Kerho oli vain sekuntien päässä voitosta Isomäellä, vaikka on toki huomattava että Ässät oli kyllä selkeästi niskan päällä 2.pelin 3.erässä ennen Kerhon 3-4 johtomaalia.

Kyllä tämä taitaa olla Jukka Jalosen ja Kerhon vuosi.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Minun on ainakin pakko myöntää, että nämä finaalit pitkästä aikaa kiinnostavat todella. Pelistä ei ainakaan tahtoa ja taistelua puutu. Se mikä taidossa hävitään, korvataan kovalla yrityksellä varsinkin Ässä-leirissä. Turha ainakaa oululaisten on avautua pelin huonosta tasosta. Aika selkeästi Ässät kuitenkin Kärppiä kyykytti. Johtui se sitten mistä vaan, niin parempi kuitenkin voitti.

On tää vaan niin kaksijakoinen taistelupari. Jos Ässiä vastaan olisi tullut joku suurista ja mahtavista, niin pakko olisi ollut täysillä porilaisten puolesta liputtaa. Nyt onkin hiukka pahempi tilanne. Toivoako menestystä rakkaalle viholliselle vaiko sille ikuiselle kolmoselle. Eipä siinä mitään. Toivottavasti huomenna jatketaan viihdyttävällä linjalla.
 

mummi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Samarkand AF, Ghizjablah Amur-dvaktay Sport
Siis ei...

Linja kirjoitti:
22. 4.2006 Ässät - HPK Pt: Markku Kruus Lt: Mikko Kekäläinen - Jussi Terho

Vuorotellen näyttävät menevän. Huomenna nappiverkkariset saavat sitten huutaa Kruussin linjattomuuden puolesta :)


Tätä miestä sinne just odotettiinkin.

Mielestämme #1 Referee tällä hetkellä yksinpuhaltavien domareiden sarjassa.

Toivottavasti huomenna huudetaan jotain ihan muuta älämölöä ensin Porissa ja sitten puolen yön tietämillä kun joukkue palaa Hämptoniin, vaikkapa keväisellä kauppatorillamme.

Päätän täältä tähän...
 

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Sihvonen, Jalonen, Nelonen ja finaalisarja

En jaksanut hirveän monta sivua lukea taaksepäin, joten anteeksi jos tästä on jo puhuttu. Viittaan Urheilulehden artikkeliin:

http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/uutiset/article128921-1.html

Siis mistä näitä Sihvosia oikein sikiää? Mulle on ihan sama, mitä joku Iltalehden Jalonen kirjoittelee... mutta ei taida olla ihan hyvän journalistiikan periaatteita mennä "huutelemaan viereisiin pöytiin" tai etenkään kertomaan, mitä jonkun toisen lehden päätoimittajan pitäisi tehdä. Favorinin toiminnasta voidaan varmaan olla montaa mieltä... joko sitä mieltä mitä Sihvonen on, tai sitten ei vaan "pelistä ymmärrä mitään" tai ollaan "kaikkien puusilmien äiti".

Helvetillistä pullistelua toi kirjoitus on, lähtien useiden A4:sten ja videokoosteiden analyyseistä (vastaavat analyysitaidothan tuottivat ala-arvoisen tuloksen taannoin Pelicansissa), Sihvosen broidin mitaleista jne... Ok, Sihvonen on toimittaja... mutta enemmän mä sitä uskoisin jos sillä olisi
a) omia näyttöjä jääkiekon saralta ja
b) joku editoija, joka karsisi turhan machoilun ja henkselienpaukuttelun noista "analyyseistä"

Sinänsä, jos lukee tekstin useamman kerran niin lopulta saa sen kaiken bullshitin kuorittua pois, niin ne muutamat analyysit syöttöihin liittyen ovat ihan ok. Mutta ainakin mulla meni monta kertaa lapsi pesuveden mukana.

Jännäksi menee, jos tämä finaalisarja kahtiajakaa mediankin. Mun mielestä Nelosen ratkaisu ottaa Ässien kanssa riitaantunut egoisti Tamminen kommentoimaan lähetystä, on kyseenalainen. Pasi Nurminen oli mielestäni tavallaan oikeassa, että 5-5 -peli avauserässä oli varsin tasaista. Numerot repsahtivat, kun Kerho teki melkein joka paikasta maalin. No, onneksi katkolla ei tähän puututtu, koko studio meni Tamin hehkutukseen eikä se käsitellyt kuin yhtä joukkuetta. Pakostikin miettii, että onko Tamista edes kertomaan mitään positiivisia seikkoja Ässistä...?


Sihvonen - lopeta paskanjauhanta, keskity oleelliseen niinkuin ehdotat Ässiäkin tekemään. Kaverisuhteita voi hoitaa sitten vaikka maksamalla Summasen narikan tai tempaisemalla Pekka Jalosta taksijonossa turpaan... mutta jatkossa ehkä kiekkoasiantuntija voisi lehteen tapahtumia kommentoidessaan keskittyä oleelliseen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huomenna saattaa olla kaikkien aikojen päivä. Monen, usean HPK-kannattajan unelma saattaa täyttyä jo huomenna, ajatelkaamme sitä.

Hämeenlinnassakin huomenna kuulemma torilla isolta screeniltä voi seurata peliä. Itse tosin katselen kotona, Poriin olisin voinut lähteä, mutta en saanut ketään kaveriksi ja yksin en viitsi lähteä.

Mutta huomenna, jos Jumala suo...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
vilperi kirjoitti:
Hämeenlinnassakin huomenna kuulemma torilla isolta screeniltä voi seurata peliä.
Missä näin kerrotaan? Hieno homma jos tosiaan toteutuu!

Kaljami kirjoitti: koko studio meni Tamin hehkutukseen eikä se käsitellyt kuin yhtä joukkuetta. Pakostikin miettii, että onko Tamista edes kertomaan mitään positiivisia seikkoja Ässistä...?
:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös