Finaalisarja HPK - Ässät

  • 77 687
  • 554
Suosikkijoukkue
HPK
Itselleni jäi suht positiivinen kuva porilaisista faneista näin paikanpäällä itse voittoa juhlineena.Erätauoilla tupakkapaikalla tosin noin 150kg porilaisäijä meinasi käydä kimppuuni (itse olen nainen ja painoa 50kg) kun poltin yksikseni tupakkaa kerhon paita päällä äijä tuli nenääni kiinni huutamaan että haluatko turpaasi ja samaan hengen vetoon uhosi tappavansa kaikki kerhon kannattajat jotka ovat paikan päällä...että kiitos sinulle siitä.Myös erästä mukana ollutta naiskannattajaa lyötiin ässien fanilipulla päähän....mutta nämä ovat näitä.Kun matsi oli ohi erittäin moni patapaita tuli onnittelemaan voitosta.
Kiitos kuitenkin kaikille mukana olijoille...tunnelma oli hieno.

Ai niin ja tulihan sieltä pleksin takaa porilaiskatsomosta kaljat niskaan kun kerho teki 3-1 maalin.....

Mutta tunteet kuumenee matsissa välillä itse kullakin...tosin itse tyydyn vain verbaaliseen vastapuolen häirintään.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
TylerDG kirjoitti:
HPK ansaitsi mestaruutensa, Ässät ansaitsi hopeansa. Eiköhän halata koko jengi ja pidetä yhdistetyt finaalijuhlat.
Tämä sopii minulle hyvin. Kuka tämän tilaisuuden järjestää? Ja olen tuosta ensimmäisestäkin lauseesta ihan samaa mieltä. Mitään muuta en ole sanonut aikaisemminkaan. Ässien "huonoudesta" olen mm. kirjoittanut tässä ketjussa seuraavaa: "Ässät oli hieno joukkue, mutta voittomahdollisuudet olivat juurikin niin pienet kuin mitä tämä sarja näytti, l. marginaaliset. Minulla ei ole mitään syytä olla katkera Porille tai Ässille, pikemminkin päinvastoin."

Ässä-fanejakaan vastaan minulla ei ole edelleenkään yhtään mitään, kunhan otin asian esille hieman eri näkökulmasta ja yritin niillä saamaan tänne kirjoittavat Patasydämet ymmärtämään kuinka järjettömältä heidän Kerho-fanien dissaus tännepäin kuulostaa, kun kaiken muun lisäksi omissa pusseissa oleva jauhokaan ei järin valkoista aina ole.

Minun hymyäni ei olisi lauantaina Porissa hyydyttänyt edes päähän heitetty porilainen kaikilla mausteilla.

Eiköhän tämä aihe tosiaan ala olla pikkuhiljaa taputeltu...
 

Bud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyväskylän syksyllä saavutetut mestaruudet
Ikuinen Ritari kirjoitti:
Itselleni jäi suht positiivinen kuva porilaisista faneista näin paikanpäällä itse voittoa juhlineena.Erätauoilla tupakkapaikalla tosin noin 150kg porilaisäijä meinasi käydä kimppuuni (itse olen nainen ja painoa 50kg) kun poltin yksikseni tupakkaa kerhon paita päällä äijä tuli nenääni kiinni huutamaan että haluatko turpaasi ja samaan hengen vetoon uhosi tappavansa kaikki kerhon kannattajat jotka ovat paikan päällä...että kiitos sinulle siitä.Myös erästä mukana ollutta naiskannattajaa lyötiin ässien fanilipulla päähän....mutta nämä ovat näitä.Kun matsi oli ohi erittäin moni patapaita tuli onnittelemaan voitosta.
Kiitos kuitenkin kaikille mukana olijoille...tunnelma oli hieno.

Ai niin ja tulihan sieltä pleksin takaa porilaiskatsomosta kaljat niskaan kun kerho teki 3-1 maalin.....

Mutta tunteet kuumenee matsissa välillä itse kullakin...tosin itse tyydyn vain verbaaliseen vastapuolen häirintään.

Ikävää että tälläistä tapahtuu. Hienosti kirjoitettu tuo, koska et yleistänyt kaikkiin Porilaisiin tuota vaan siihen yksittäiseen idioottiin.
Jatkoajassa ainakin yksi reilusti ylipainoinen "Ässäfani" uhoaa juuri siihen tyyliin mitä tässä esille on tullut. Saattaa olla juurikin kyseinen heppu. En ainakaan halua uskoa että näitä idiootteja olisi enemmän.

Ensi kaudella uudestaan, toivotaan että saamme samanlaiset matsit, mutta ilman näitä välikohtauksia. Onnea teille mestaruudesta. Ansaitsitte koska olitte pleijareissa ainoa Porissa voittanut jengi=)
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Hieno sarja. Eipä ole muutamaan vuoteen nähty finaaleissa kunnon taistelua, mutta nyt nähtiin.

Mitä tulee noihin esitettyihin torin väkimääriin, niin kyllähän se 20 000 on aika lähellä totuutta. Laskeskelin nimittäin kartalta, että noin 10 000 neliön alue torilla ja sen välittömässä läheisyydessä oli aivan tupaten täynnä.

Onnittelut vaan porilaisillekin hopiasta, joka ei ainakaan tällä kertaa ollut häpeä. Kerho oli vain parempi, ja sillä selvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös