Moi kaikki,
Henkka ja muut Tapparan analyyttisemmat kannattajat. Teillä on paljon puhetta, että Tappara ei pääse omaan peliin kiinni ja on siksi vaikeuksissa ja jotain pitää tehdä. En ole nähnyt Tapparaa juurikaan tällä kaudella aiemmin, mutta onko teistä yhtään mahdollista, että Ässät vaan olisi nyt kuitenkin se niin paha vastustaja, että Tappara ei nyt vaan riitä?
Eilen Tappara lähti 2-0:ssa hieman jopa coast to coastiin ja se kyllä toimi, mutta ero tuli siinäkin, että se tosiaan avasi myös Padalle paljon hyviä paikkoja eikä johtanut Tapparan totaaliseen hallintaan. Sittenhän asian ratkaisi Padalle hieman parempi yksilötaito ja hieman varmempi maalivahti. 3-1 maali oli hyvä osoitus tästä, itse en osaa sanoa, olisiko Raanta hoitanut tuon vedon tai olisiko (nämä nimet tulee nyt ihan hatusta) Erkinjuntti, Kaksonen, Palola saanut vastaavaa vetoa aikaan, mutta jotenkin hieman mietin. Barkov ja Connolly -kortin vetoa tuolla on hieman kritisoitu, ja jopa kielletty käyttämästä =), mutta kyllä he olisivat sopineet juuri tuohon coast to coast kiekkoon todella hyvin ja pystyneet noepeudella ja yksilötaidolla tekemään ne pienet puuttuvat ratkaisut, joita korvaajat eivät nyt pysty?.
Itse kun olen nyt nämä kaksi peliä nähnyt, niin Ässät on lähes kaikessa hieman edellä, jopa tuurissa, mutta niinhän se usein menee, että kun menee hyvin, niin tuurikin on vähän parempi.
Jos Ässät jatkaa tällä liikkeellä ja karvauksella, niin Rautakorvella on kyllä todella vaikea keksiä mitä tehdä, kun vetäytyminen eikä coast to coastkaan näytä oikein purevan. Kamppailuissakin Tappara tuntuu olevan jäljessä. Saa nähdä keksiikö hän huomiselle jotain ja osaahan hän nyt tietysti ajatella paljon isompia asioita jääkiekosta kuin minä. Mitä teidän mielestä Tapparan pitäisi tehdä?