Fiilistelyketju

  • 127 915
  • 754

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Joku tiedonhaun osaaja voisi listata tähän kaiken tällä kaudella voitetun metallin. Nuoret, edustus, toimihenkilöt, organisaatio ja yksilöt. Olisi mittava lista.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai että. Pikku darrassa vahtaa finaalipelien maalikoosteet kertatoisensa jälkeen läpi.
Meikä taas on katsellut Tappara-välieriä. Ne on jäänyt sattuneesta syystä vähän vähemmälle fiilistelylle, mutta ai että, olihan noikin pelit aikamoisia trillereitä. Ei oikein muistanutkaan kuinka kaikki meni. Voittajasta toki ei ollut tuossakaan sarjassa epäselvyyttä mutta kyllä siellä pienet asiat ratkoi isoja juttuja. Kaks voittoo putkeen Hakamettästä, Hei!
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Meikä taas on katsellut Tappara-välieriä. Ne on jäänyt sattuneesta syystä vähän vähemmälle fiilistelylle, mutta ai että, olihan noikin pelit aikamoisia trillereitä. Ei oikein muistanutkaan kuinka kaikki meni. Voittajasta toki ei ollut tuossakaan sarjassa epäselvyyttä mutta kyllä siellä pienet asiat ratkoi isoja juttuja. Kaks voittoo putkeen Hakamettästä, Hei!
Sama itte huomaa vaikka silmät tapitti peliä niin oli sen verta hurmoksessa että nytkun kattoo ottelutallenteita niin puoliakaan tilanteista ei muista. HeiHei!!
 

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Muistin virkistykseksi, jos joku vahingossakin on unohtanut.

Parhaat_bileet_ikinä.





"Kaikki alkoi jo kolkytkuus ja tänä vuonna tulee MESTARUUS!!!!'


Kylmät väreet. Kuluneen kuukauden aikana olen tuota videota katsonut ja kelaillut jopa useita kertoja päivässä. Vieläkin pystyy todella hyvin tuntemaan ne mestaruusillan kaikki eri tunteet epäuskon ja voittamattoman tuulettelun välillä.

Nämä oli kyllä elämäni parhaimmat etkot:








Hymyilevä Sebastian Repo ja "Lukko on uusi Suomen Mestari" - huudatus. Priceless.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Maailman ihanin hetki.

Vaadin, että Tonton paita asetetaan kattoon.
 

Liitteet

  • 1.04002181.jpg
    1.04002181.jpg
    468,4 KB · kertaa luettu: 280

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mitä enemmän aikaa mestaruudesta on kulunut, sitä paremmin tajuaa sen olleen täysin selvä juttu siinä vaiheessa, kun Virta teki paluun koppiin ja katsomoon. Jos fiiliksestä jotain jään (yleisön lisäksi) kaipaamaan, on se viime kautta edeltävä kausi. Olisin halunnut kokea runkosarjan voittajan haastamisen finaalissa ja jopa finaalitappion.

Tappara 2001–2003 ja 2013–2017 sekä Kärpät 2003–2004. Voi vain kuvitella sitä tunnetta, kun joutuu lähtemään pelistä vastustajan juhliessa mestaruutta ja kokea seuraavalla kaudella päinvastainen olo. Mulle on jäänyt mieleen kevään 2004 ratkaisupelin jälkeinen Jutilan kommentti verratessa hopea- ja kultajoukkueita. Siinä on hirvittävä ero.

Ei Lukko mestaruutta helpolla saanut ja jokaista peliä sai jännittää, vaikka luotto olikin kova, kovin ikinä, mutta ei voi mitään, että harmittaa vieläkin toissa kauden päättyminen kesken kaiken. Kai tää kuuluu ikään, kun varsinkin humalassa tulee miettineeksi kaikkia menetettyjä mahdollisuuksia.

Eihän tässä edes pysty seuraamaan tulevan joukkueen rakentumista, kun menneiden kausien prosessointi ja tie mestaruuteen on vielä vähän auki. Vähän väliä pitää miettiä, oliko viime kevät tosiaan totta. Minulla ei ole omaa venettä, mutta taidan siitä huolimatta tällä kerralla kuulua niihin, joiden veneilykausi kestää pitkälle syksyyn. Pöydällä oleva juoma laimenee, mutta mestaruusfiilis tuskin ehtii ennen uuden kauden alkua, eikä haittaa yhtään.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21

Minulla vähän samanlainen olo, ei oikein vieläkään ymmärrä mestaruuden tulleen. Toki Tahkoluodossa tyskentelevänä joutuu porilaisten kanssa olemaan tekemisissä. Yllättävästi kaverit ovat onnitelleet mestaruudesta ja vastaavasti vinoilleet suomenmestarit T-paidasta, jota pidän mahdollisimman paljon päälläni. Mutta kaikkiaan fiilis on hyvä, kun tietää, että mestaruus on totta. Tunteen voisi kiteyttää pariin sanaan. Tyhjä olo.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nortamonkadulla, siinä muistaakseni Hollywoodin edessä, on sellainen taulu missä lukee "Suomenmestarikaupunki". Monta kertaa viikossa tulee ajettua ohi ja joka kerta yllätyttyä, että perhana niinpäs onkin. Ja yhtä monta kertaa nousee hymy huulille. Ei sitä vaan oikein tahdo vieläkään sisäistää, että Raumaa voi sillä nimikkeellä tituleerata.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen tässä kesällä itteeni ihmetellyt. Mulla katosi mestaruuden jälkeen kiinnostus Lukon touhuihin. Kauhee odotus oli päällä ties kuinka pitkään ja sitten kun se mestaruus viimein tuli niin outo tunne on rinnassani. Ihan erilainen fiilis kuin oli syksyllä 2015 jolloin alkoi Dufvan viimeinen kausi ja alla oli pari pahaa pettymystä, varsinkin se 3-1 johdon menettäminen Tapparalle sen keväisissä välierissä. Silloin sentään odotin alkavaa kautta malttamattomana ja hypistelin kausikorttia alvariinsa, vaikka pettymys olikin edelleen mielessä.

Jos joku pelaaja tulee niin hyvä, mutta ei herätä tunteita. Jos joku pelaaja lähtee niin ok sitten lähtee, ei herätä tunteita.

Pitsiturnaus on kahden viikon päästä jo ohi eikä oikeastaan herätä mitään tunteita. Kyllä kai minä sen kotona katson, mutta paikalle en ole menossa.

Nyt näyttää siltä että en aio edes kausikorttia alkavalle kaudelle ottaa. Se mulla on tähtäimessä että avauspeliin menisin katsomaan sitä ainutlaatuista hetkeä kun mestaruusviiri nousee sen vm. -63 mallia olevan orpopojan rinnalle, mutta aika senkin näyttää toteutuuko sekään.

Ihmeellinen fiilis mutta kai tämäkin joku fiilis on. Voi tietysti olla, ja olishan se suotavaakin, että elokuussa alkava kesäloma hiukan sitä fiilistä nostattaa kun ei ole työasioita ajateltavana.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen tässä kesällä itteeni ihmetellyt. Mulla katosi mestaruuden jälkeen kiinnostus Lukon touhuihin. Kauhee odotus oli päällä ties kuinka pitkään ja sitten kun se mestaruus viimein tuli niin outo tunne on rinnassani. Ihan erilainen fiilis kuin oli syksyllä 2015 jolloin alkoi Dufvan viimeinen kausi ja alla oli pari pahaa pettymystä, varsinkin se 3-1 johdon menettäminen Tapparalle sen keväisissä välierissä. Silloin sentään odotin alkavaa kautta malttamattomana ja hypistelin kausikorttia alvariinsa, vaikka pettymys olikin edelleen mielessä.

Jos joku pelaaja tulee niin hyvä, mutta ei herätä tunteita. Jos joku pelaaja lähtee niin ok sitten lähtee, ei herätä tunteita.

Pitsiturnaus on kahden viikon päästä jo ohi eikä oikeastaan herätä mitään tunteita. Kyllä kai minä sen kotona katson, mutta paikalle en ole menossa.

Nyt näyttää siltä että en aio edes kausikorttia alkavalle kaudelle ottaa. Se mulla on tähtäimessä että avauspeliin menisin katsomaan sitä ainutlaatuista hetkeä kun mestaruusviiri nousee sen vm. -63 mallia olevan orpopojan rinnalle, mutta aika senkin näyttää toteutuuko sekään.

Ihmeellinen fiilis mutta kai tämäkin joku fiilis on. Voi tietysti olla, ja olishan se suotavaakin, että elokuussa alkava kesäloma hiukan sitä fiilistä nostattaa kun ei ole työasioita ajateltavana.
Itsellä aika pitkälle samanlaiset tuntemukset. Mutta eiköhän viimeistään kauden avauskiekon pudotessa jäähän ja kaukalosta usvan poistuessa samalla poistu myös kyseinen fiilis! Mestaruutta en oikein vieläkään osaa ymmärtää mutta eiköhän joskus senkin aika tule! Syksyn pimeinä iltoina ja raskaan työpäivän jälkeen on hienoa istahtaa soffalle ja pistää Lukon peli pyörimään!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tuo on mun mielestä kaikkein hienointa ettei mestaruutta hankittu kovalla rahalla. Monella joukkuueella olisi varmasti takaraivossa pyörinyt nyt se otetaan kun massia on. nyt se otettiin urheilun kautta.. puita pesään ettei aleta nyyhkytelemään kun viikko lomaakin vielä ...



 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Omalla kohdallani jääkiekko ja lukkolaisuus on niin syvällä perimässä jottei sitä kyllä katoamaan saa mikään. Mestaruus oli pitkään odotettu unelma, jonka toteutuminen toi sisäisen rauhan. Jatkossa ei tartte ihan jokaista Lukkoa kohtaan osunutta tuomarivirhettä tai "epäoikeudenmukaisuutta" harmitella niin paljon, kuin ennen tuntui että kaikki oli Lukkoa vastaan.

Nyt mieli on rauhallinen ja luottamus Lukkoa kohtaan kova. Pitsiturnausta odotellaan samalla innolla kuin aikaisemminkin jollei jopa enemmän, kun edellisestä kerrasta jäähallilla on jo niin pitkä aika. CHL-pelitkin kiinnostaa niin paljon että ihan vakavissani olen harkinnut lähteväni Saksaan ja Sveitsiin katsomaan matsit mikäli sinne halliin vaan sisälle pääsee!

Suuria tunteita koetaan varmasti syyskuun yhdeksäntenä päivänä jolloin mestaruusviiri nostetaan Äijänsuon kattoon. Saattaapa silloin olla allergiaakin ilmassa ja silmät vetistellä, mutta jos ottaa paketin nessuja mukaan ni eiköst se siitä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Loma alkoi ja teen roadtripin pohjoisessa. Kuljin mestaruuspaita ylpeänä päällä mm. eilen täällä Oulussa. Onnitteluja ja tsemppejä tuli yllättävän paljon. Yhtään kuittailua ei.

Nyt starttailen kohti Tunturi-Lappia. Siellä on mukava kelata ajatuksia kaikesta ja myös Lukostakin varmaan vähän. Roadtrippini päättyy Raumalle Pitsiturnaukseen, joten siinä mielessä on pirun hienoa viettää aikaa ensin hiljaisuudessa, sekä upeissa maisemissa ja sen jälkeen tulla mukaan rakkaan lajin pariin.

Odotukseni tulevasta kaudesta ovat vähän sekaisin vielä, mutta ehdottomasti positiivisen puolella. Mestaruus ei vienyt nälkää pois. Se vaan muutti vähän ajatusmaailmaa.

Mukavaa kesän jatkoa!
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
viimeksi fiilistellyt jtn pelaajaa lukosta erityisemmin vuonna -99 Zdenek Nedved ja sitä ennen Measures ja Briza.
Mutta nyt oli omaan makuun niin saakelin tyylikäs pelaaja ja vielä hyvä sellainen, huikea veto, taitava kiekon kanssa,
voi ratkoa yksin pelejä, käänteentekevä pelaaja kaikkinensa. Ja viivalla ne vettä korvasta-uunotukset ja kaveri perseellään.
Kysykää vaikka Jasulta tai Levchiltä kuin helppo sitä on puolustaa viivassa. ROBIN PRESS
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Loma alkoi ja teen roadtripin pohjoisessa. Kuljin mestaruuspaita ylpeänä päällä mm. eilen täällä Oulussa. Onnitteluja ja tsemppejä tuli yllättävän paljon. Yhtään kuittailua ei.

Mulle tuli reissulla kuittailua ainoastaan Kuopion torilla ja sekin savolaisen hyvässä hengessä. Oulussa taputeltiin selkään tyyliin "kyllä te sen ansaitsitte" ja "kiva että Lukkokin joskus vie mestaruuden".

Tuo mitä @Roku kirjoitti, niin vähän samanlainen fiilis, liekö se kuuluisa mestaruuskrapula. Ei ole niin suurella innolla jaksanut seurata joukkueen rakentumista tulevalle kaudelle, joskin Revon ja Hakulisen jatkojen varmistuessa tuli välitön fiilis, että mestaruudesta taistellaan ensi kaudellakin. Pitsiturnaukseen menossa ekaa kertaa, pitänyt aiemminkin, nyt sai päivän vapaaksi ja hotellihuonekin tuli varattua heti, kun päivämäärä julkaistiin.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Pitsiturnaukseen menossa ekaa kertaa, pitänyt aiemminkin, nyt sai päivän vapaaksi ja hotellihuonekin tuli varattua heti, kun päivämäärä julkaistiin.

Pitsiturnaus on siitä helppo pyytää vapaaksi kun sen voi periaatteessa tehdä vaikka jo kymmeneksi vuodeksi eteenpäin, koska se on aina elokuun ensimmäinen perjantai. Ensi vuonna turnaus on siis elokuun 5 päivä.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olin viisi päivää tiiviillä koulutusleirillä, eilen viimeinen päivä, takki aika tyhjä, nollailin ottamalla muutaman oluen ja katsomalla kaikki playoffsien koosteet. Noi hetket kyllä säilyy sydämessä
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Palattu sorvin ääreen, noin niinkuin työ mielessä. Fyysisesti paikalla, mutta henkisesti jossain helvetin kaukana.

Viimeinen kuukausi meni lomaillessa ja täysin irti kaikesta penkkiurheilusta. EI ole kiinnostanut potkupallo, eikä olympialaiset, saatikka kirjoittelu. Lukon mestatuus tyhjensi takin aivan täysin. On vaikea kuvailla tuota vallinnutta olotilaa, rauha ja ilo näin päällimmäisenä tietysti.

Nyt satuin "eksymään" Tuben ihmeelliseen maailmaan ja katselin noita keväisiä klippejä ja fiilksiä. Ensimmäistä kertaa toukokuun jälkeen. Olihan se temppu, jonka muistamme ikuisesti. Kaikki ne tunteet ja riemu, koko kaupungin kesken. Vieläkin vierähti kyyneleet silmäkulmasta. Tuota ei viedä meiltä koskaan pois.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Olis voinu yhtä hyvin laittaa posiketjuun mutta olipas kerta kaikkiaan hienoa olla katsomassa tuota Mannheim-peliä paikan päällä.
vieläkin on innostunut fiilis uuden kauden alkaessa. Vaikka yleisöä ei ollutkaan kuin kourallinen, niin silti pääsi hienoisesti tunnelmaan mukaan ja kyllä ne eräät tilanteet laittoi itsenikin huutamaan katsomossa. Ja maalit. Kyllä jokaisen tullessa kädet nousi ja huuto kuului suusta.
Lisäksi nyt näytti, että oma poikakin alkoi kiinnostua pelistä paremmin. Näyttipä tuo viimeisen minuutin pomppivan seisomakatsomossa muiden mukanakin.

Ei muuta kuin loistavaa kauden alun odotusta itse kullekin.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo tarttis ehtiä, mut oma tenava kun C ikäinen ja joukkueen huoltaja niin aika vähille on viime vuosina valitettavasti jääny. Mut vastapainona on nähny useita pelejä ihan lankin takaa. Että puolensa kussakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös