Facebook

  • 994 902
  • 3 109

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Täältä pointsit uudistukselle, siisti ulosanti ja sopii hyvin itselleni. Hieman tökki eilen illalla mutta nyt jo toimii moitteettomasti.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nytkö se on sitten räjähtänyt? Facebook.com ei vastaa, ja kaikkien verkkolehtien ja vastaavien facebookiin viittaavat "suosittele & tykkää" palkit näyttävät erroria.

EDIT: ei, kyllä se sittenkin toimii kun pari kertaa päivittelin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Lainaan itseeni. Eli nuo henkilöt tulee blokkilistaan viiveellä. Nyt siis näkyy henkilöt, jotka on blokannut ja blokit mahdollista poistaa.

Aa kyseessä oli noin tuore blokki! Siinä taitaa olla se 48tunnin varoaika ja kun poistat blokin niin ensi kerran voit blokata hänet saman ajan päästä. Et voi silloin kirjoitella hävyttömyyksiä blokatulle ja sen jälkeen estää häntä ottamasta sinuun yhteyttä.
 

orpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks, Kärpät
Aa kyseessä oli noin tuore blokki! Siinä taitaa olla se 48tunnin varoaika ja kun poistat blokin niin ensi kerran voit blokata hänet saman ajan päästä. Et voi silloin kirjoitella hävyttömyyksiä blokatulle ja sen jälkeen estää häntä ottamasta sinuun yhteyttä.

No siis, kyseessä oli testi/puolivahinko :D. Mutta hyvä tietää jatkoa ajatellen tästä varoajasta.
 

trap

Jäsen
On kyllä perseestä toi uusi news feed. Ensinnäkään ei niin hirveästi kiinnosta että mistä kaikista minulle tuntemattomien kaveriensa kuvista kaverit on tykänneet, ja toisaalta enpä välttämättä haluaisi ihan kaikkien omien toimintojenkaan ilmestyvän muitten feediin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
On kyllä perseestä toi uusi news feed. Ensinnäkään ei niin hirveästi kiinnosta että mistä kaikista minulle tuntemattomien kaveriensa kuvista kaverit on tykänneet, ja toisaalta enpä välttämättä haluaisi ihan kaikkien omien toimintojenkaan ilmestyvän muitten feediin.

Minä käytän FB Puritya, jolla voin vetää ruksit niihin päivityksiin, joita en halua nähdä. Esimerkiksi äänestykset ja on sen ja sen kaveri. Eipä minulla näy myöskään näy kuviin ja tuntemattomien päivityksiin merkinnät.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Onko muilla ongelmia facebookin kanssa Chrome-selainta käytettäessä?

Itsellä ei suostu lataamaan lainkaan kyseistä sivustoa. IE:tä käyttäessä kyllä toimii, mistähän tälläinen voisi johtua?
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
^Täällä ei mitään ongelmia Chromen kanssa. Mitään säätöjä en ole siihen tehnyt eli ihan perusasetuksilla pelittää..
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vanha chätti palannut? Ollut koko päivän tuo alkuperänen käytössä uusilla vivahteilla. Vai onko tämä vain joku tilapäis ratkaisu?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Mites saa tarkistettua ne ns. piilotetut henkilöt, joiden tilapäivityksiä ei näe?

Laitoin joskus pari rasittavaa vaimon kaveria sille listalle ja nyt en löydä enää mistä saan ne pois tuolta listalta. Lisäksi joskus tuolle listalle oli joutunut n. 20 kaveriani joita en sinne itte ollut laittanut. Vaan Facebook oli niitä itse sinne lisäillyt. Olis kiva tarkistaa tuo lista.

Tuolta hallitse estämistä-jutun kautta siellä ei näkynyt ketään. Eli en ole estänyt ihmisiä vaan piilottanut. Ja nyt on pari kaveria jotka päivittelevät kyllä statuksiaan mutta minä en niitä näe ja haluaisinkin varmistaa ettei ne ole taas mystisesti joutunut piilotettujen listalle.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites saa tarkistettua ne ns. piilotetut henkilöt, joiden tilapäivityksiä ei näe?
Selaat sivun ihan alas, ja sieltä kohdasta "edit options" näet piilotetut henkilöt ja sovellukset.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Selaat sivun ihan alas, ja sieltä kohdasta "edit options" näet piilotetut henkilöt ja sovellukset.

Kiitos. Siellä oli taas parin piilotetun lisäksi 17 muutakin. Mikä tota facebookia oikein vaivaa? En oo edes kännissä niitä piilotellut. Se on ihan varmaa!
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Olen tässä nyt pitänyt hynttyitä yhdessä erään tyttösen kanssa pari kuukautta, ja ajattelin julkistaa asian tässä nettielämän mekassa myös. Alunperin en halunnut tietoa heti jakaa, sillä olen ollut pitkään ilman parisuhdetta, enkä olisi jaksanut niitä kymmeniä "mitä missä milloin miksi kenenkanssa"-kysymyksiä.

Nyt kuitenkin olen saanut itse rauhassa kertoa läheisille ja tuttaville asiasta, niin saa ne loputkin tietää puolestani tuolla facebookissa. Kun laitan, että olen parisuhteessa, niin mistähän johtuu, ettei tuosta ilmoituksesta tule lainkaan etusivulle sitä ilmoitusta, vaan se näkyy vain ja ainoastaan minun seinälläni? Mielestäni missään yksityisyysasetuksissa en ole muuttanut mitään niin, ettei tälläiset saisi tulla julki etusivulla. On myös outoa, että jos muutan parisuhdetilanteen vaikka sinkuksi, niin se asetussivu päivittyy ihan normaalisti ja tulee uudelleen näkyviin, mutta jos laitan, että olen parisuhteessa, niin se sivu menee niiden valikkojen osalta tyhjäksi, ja ilmoitus tulee tosiaan vain minun seinälleni. Mistähän moinen johtuu?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mistä tiedän, että bändini eräs jäsen peruu treenit seuraavana päivänä vedoten esimerkiksi auton särkymiseen? Siitä, että häneltä päivityksiä tulee illan mittaan yhtätyönään: YouTube-linkkejä minuutin välein ja muuta joutavaa paskaa. Kaikki muut kyllä näkevät, että vaikka auto ei olisikaan rikki, ei miehestä olisi sitä ajamaan. Eikä hän ole ainoa tässä lajissa. Alkolukko siihen Facebookiin olisi saatava, en minäkään ole impye FB-flänäkämmäröinnissä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Hieno systeemi tämä naamakirja kun ilmoittaa kaikesta mahdollisesta epäoleellisesta (nykyään onneksi vähemmän) ja jättää sitten oleellisemmat ilmoittamatta.
*Haha* Oli pakko tarkistaa heti, ja sieltä löytyikin yksi viesti. Ei ollut kaverilta, vaan joltain katkeralta jukurifanilta viidennen mestisfinaalin jälkeen kevättalvella. Kaikenlaista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Miksi Facebook toisinaan jättää pois esikatselun youtube-videosta? Minulla ei ole käytössä mitään asetuksia, jotka olisivat jääneet päälle, mutta silti näin käy ainakin kerran viidessä tapauksesta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Nyt saat käyttöösi Facebookin aikajanan! | Digiuutiset | Iltalehti.fi

Jokos joku on ehtinyt latailemaan kyseisen ominasuuden itsellensä? Miltäpä vaikuttaa?
Minulla on ollut aikajana käytössä jo n. 3 kuukautta. Tottumiseen meni vain pari päivää, ja olen ollut todella tyytyväinen uudistukseen.

Niinkuin Tuusa kirjoitti, niin varmasti tuosta nousee hirveä haloo monien käyttäjien keskuudessa, varsinkin sellaiset ihmiset jotka eivät käytä tietokonetta muuhun kun facebookiin. Heillä on ollut tarpeeksi ongelmallista oppia fb:n peruskäyttö ja tämähän pistää heidät repimään hiuksensa.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Mitäs kun joka paikassa muistutetaan tuosta aikajanasta, että pitää osata suojata ja piilottaa yhtä sun toista omista tiedoista. Että millaisia luurankoja siellä historiatiedoissa sitten voisi olla, jotta ne kannattaa laittaa piiloon? Eli mitä uudistus ihan käytännössä voi tuoda menneisyydestä esiin?

Ei sillä että minulla mitään pelättävää olisi, mutta...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuollaiset aikajanojen lisäämiset ja ulkonäön muutokset voivat olla ihan ok, mutta keskittyisivät ennemmin hoitamaan niitä aiempia bugejaan kuntoon, ennen kuin näillä kikkailevat.
 

Daroth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils
Mitäs kun joka paikassa muistutetaan tuosta aikajanasta, että pitää osata suojata ja piilottaa yhtä sun toista omista tiedoista. Että millaisia luurankoja siellä historiatiedoissa sitten voisi olla, jotta ne kannattaa laittaa piiloon? Eli mitä uudistus ihan käytännössä voi tuoda menneisyydestä esiin?

Ei sillä että minulla mitään pelättävää olisi, mutta...
Itse aloitin aikajanan käyttämisen kun se oli saatavilla testikäyttöön. Itse piilotin vain kaikista törkyisimmät krapulapäivän julkaisut ja sillä siisti, muuhun ei tarvinnut ryhtyä. Spotify aiheutti aluksi ongelmia kun tykkäsi julkaista jokaisen kuuntelemani kappaleen janalla, tästäkin pääsi eroon kun laittoi asetukseksi että vain minä nään kyseiset julkaisut.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Dorka kyssäri, mutta koska mulla ei ole käytössä tota timelinea, niin ei kai kukaan muukaan voi nähdä meikäläisen aikajanaa?
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
No eipä ole kyllä nyt ihan sen kohun arvoinen uudistus tuo timeline kun sitä nyt pari päivää on säätänyt.. Juurikaan mitään törkyisiä päivityksiä meikäläisellä ei edes ole mitä pitäisi piilotella eikä siellä oikein mitään ole tullut vielä muokkailtuakkaan..

Oikeastaan ihan hyvä uudistus. Helpottaa työskentelyä ja niitä omienkin päivitysten pläräämistä huomattavasti. Parisen viikkoa sitten näpyttelin huvikseni ensimmäiseen julkaisuuni (elokuu 2008) ja kyllähän siinä ihan jonkin verran sai menemään aikaa.. Timelinella tuo kävi kymmenessä sekunnissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös