Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Requiescat in pace. Kiekko-Espoo 1984 - 2016 Espoo Blues

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Jaahas. Yli 500 miljoonan Facebookin käyttäjän henkilötietoja on vuodettu verkkoon hakkereiden foorumille. Joukossa 1,4 miljoonan suomalaisen tietoja.
Allekirjoittanutta ei kiinnosta pätkääkään, mutta eiköhän kitinää netissä tämän tiimoilta löydy. Jos siellä olisi tyyliin 10 ihmisen tiedot vuotaneet ja oma olisi tuossa joukossa niin saattaisi harmittaa enemmän, mutta kun tyyliin kaikkien suomalaisten tiedot varastettu niin antaa mennä vain. Ei sieltä yksilö eroitu tai mitään toimenpiteitä edellytä.

Viimeksi muokattu:
"Kneel Before Zod!" - Johnny Superbman

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jassoo, onkos uusi ominaisuus Facebookissa vai pelkkä bugi? Kun laittaa reunasta "viimeisimmät" täpän päälle, niin vähän aikaa voi scrollailla kunnes Face kertoo, että ei muita uusia julkaisuja tai jotain vastaavaa. Nerokasta. Ei sillä, että se muutenkaan niitä viimeisempiä näyttäisi, mutta edes jotain.

Instagramissakin algoritmit ovat näemmä päättäneet, että kavereiden julkaisuja (niitä vanhoja perinteisiä kuvia, eikä storyjä) ei enää juuri viitsitä näyttää.

Saatana.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Facebook on tosiaan muuttunut aika rasittavaan suuntaan. Pistää usein news feediin jotain parin päivän takaisia uutisia ja postauksia. FB-kavereiden postauksia saa nykyään etsiä suurenuslasin kanssa jostain sivustojen ja mainosten välistä. Ainakin omissa kavereissa on selkeesti huomattavissa että postaaminen ei enää kiinnosta samalla tavalla kuin pari vuotta sitten. Tosin enpä tässä hirveesti voi ketään soimata kun itse teen suunnilleen yhden päivityksen per kuukaus.

Requiescat in pace. Kiekko-Espoo 1984 - 2016 Espoo Blues

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Aika rajusti tuntuu noiden päivitysten määrä laskeneen ihan viime vuosina. Viime aikoina facebookia plärätessä olen itseasiassa miettinyt, että mitä tämä paikka enää mulle antaa. Täynnä mainoksia tai jotain "muistoja" lähinnä muilta ihmisiltä ja näen tuon foorumin enemmän paikkana, jossa toiminta on keskittynyt ns. sisäisiin keskusteluihin, joihin mulla ei oikein ole antaa mitään. Urheilu- ja musiikkiaiheista, laadukkaampaa keskustelua potenssiin yksitoista, tapaan edelleen täällä ja se, että joku länttää jonkun vinyylistä ottamansa kuvan näytille ja jota muut kommentoivat "mul on toi nimmareilla, mut väärennös" -> ei ole mun juttu. Jos siellä joku jotain vielä päivittää, niin enemmän ja vähemmän mainosta ovat nekin. Helvetin kliininen paikka. Näin se maailma etenee.

"En seuraa pallopelejä, seuraan urheilua" - Seppo Räty

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool, HIFK
Ei tätä paskakasaa enää jaksa. Joka kolmas viesti on mainos. Piilotan kaikki ja blokkaan mainokset samasta suunnasta. Ei auta. Enkä asentele mitään purityjä. Jos paskovat tuotteensa, pärjäävät ilman mua. Ruutuaika lyhenee eksponentiaalisesti mainosten pakkosyötöllå.

Acupuncture? It's hard to see the point of all the needles.

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR ja COL
Itselle Face määritellyt jotkut kaverit tärkeiksi ilman, että olen asialle tehnyt mitään. Joistain saan siis ilmoituksia, että hän teki sitä tai tuota. Pari olen määritellyt itse.

Tuo yksi huono lisä, että ryhmille on nyt oma alasivu. Ryhmien julkaisuja näkyy silti uutisseinälläni ja jos menen ryhmät-sivulle, se ehdottaa jotain aivan muita ryhmiä, Ei siis selkoa saa tuohonkaan.

Pyöritän itse yhtä FB-sivua ja nuokin tuntuu turhilta julkaisuilta, ellei niistä maksa hieman. Tykkäyksiä sivulla aika paljon, mutta julkaisuja nähnyt paljon pienempi luku. Koska itseä ketuttaa muiden mainokset, en yritä noille tilaa ostaa ainakaan liiaksi. Itsekin olen määritellyt kaikki vaippamainokset yms. hevon sinne jonnekin, mutta aina ne uudelleen luokseni löytää. Tiedän täysin, kenet haluaisin sivulla tavoittaa, mutta ei...

”Kuka toi värit Suomeen?”

-Vähemmän arvostettu FB-kirjoittelija
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy