Facebook

  • 990 037
  • 3 095

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP

– Näyttäisi siltä, että Facebook on ikään kuin poistettu verkkoavaruudesta. Tätä ei ulkopuolinen pysty helposti tekemään. Ylläpitäjä on todennäköisesti tehnyt virheen. Virheen perumiseen menee aikaa. Osittain ne järjestelmät, joilla virhe pitäisi perua, ovat poissa verkosta, Hyppönen jatkaa.

Voi mennä hetki.
 

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Siis jos Facebookin, Instagramin ja WhatsAppin lisäksi Twitter, YouTube ja Google sattuis kaatumaan samaan aikaan niin kyllä mua rupeis vähän jänskättää että mitäköhän on samaan aikaan tapahtumassa.
Koko internet suljetaan. Ja kenelläkään ei ole mitään suunnitelmaa tämän varalle.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.

Mikko Hyppösestä on muodostunut eräänlainen tietoturvamaailman piispa Eero huovinen eli aina, kun jotain puhuttavaa tai kansakuntaa puhuttelevaa tapahtuu, kaivetaan hänet jostain kommentoimaan syvällisiä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Voisi jo sanoa, että ei tätä jaksa enää. Onneksi sentään tämä ja Twitter toimii (vielä)!
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos Spotify vielä kaatuisi, niin siinäpähän olisi musiikin kertakäyttökuluttajat ihmeissään, kun ainoa mistä meteliä kuuluu, olisi vinyylisoitin ja vinyylilevyt. Siinä olisi moni torppa hiljaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Hah hah. 3miljardia käyttäjää hiljaisuudessa. Mua ei haittaa yhtään, mutta aika surkeaa ylläpitoa. Varmaan säästetty siinä, ettei hommata kunnon ammattilaisia ja joku junnu laittaa koko paskan bittiavaruuteen. No nyt saattaa hieman osake ottaa hittiä.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Siellä on joku TET-harjoittelija käynyt painamassa enteriä vähän väärässä kohtaa.
Kävi kyllä mielessä että onkohan ollu vahinko kun ton jutun luin. Facebookhan on ollu viimepäivinä taas vaihteeksi negatiivisessa julkisuudessa:
Joku "viimestä päivää duunissa" päättänyt kaataa koko roskan?
 

Barney

Jäsen
Mistä mä nyt luen huomenna Tamin aamupäivityksen? Tämä olisi varmaan pitänyt laittaa suoraan tuonne "humble brag" -ketjuun. T: Ykkösketjun veli.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hah hah. 3miljardia käyttäjää hiljaisuudessa. Mua ei haittaa yhtään, mutta aika surkeaa ylläpitoa. Varmaan säästetty siinä, ettei hommata kunnon ammattilaisia ja joku junnu laittaa koko paskan bittiavaruuteen. No nyt saattaa hieman osake ottaa hittiä.

Joo facebookista samaa mieltä, osin instasta myös. Mutta toi watsapp jumittuminen paska homma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös