Johtuneeko tämä EU-säännöksistä Saksan maalla oluen mainostamisen suhteen?scholl kirjoitti:Aika erikoinen näky ollut eilen ja tänään, kun McLarenin kuskien lontustellessa haalareissa ei ole enää lukenut niinkuin tutuksi on tullut Cramereiden Warsteiner, vaan nyt siinä etumuksessa lukee Schüco. Synkkää sanoisin.
[B]Saksan GP:n lauantain 1. harjoitusjakson nopeimmat kierrosajat:
1. Räikkönen McLaren-Mercedes 1.15,684 10 kierrosta
2. Montoya McLaren-Mercedes + 0,069 5
3. Alonso Renault + 0,793 14
4. Klien Red Bull-Cosworth + 1,014 7
5. Massa Sauber-Petronas + 1,115 7
6. Coulthard Red Bull-Cosworth + 1,242 16
7. Webber Williams-BMW + 1,277 7
8. Trulli Toyota + 1,369 7
9. Fisichella Renault + 1,377 14
10. Sato BAR-Honda + 1,647 5
11. Button BAR-Honda + 1,713 8
12. Villeneuve Sauber-Petronas + 1,724 11
13. Heidfeld Williams-BMW + 1,852 8
14. Barrichello Ferrari + 1,915 10
15. M.Schumacher Ferrari + 1,933 9
16. Karthikeyan Jordan-Toyota + 2,418 12
17. Albers Minardi-Cosworth + 2,533 17
18. R.Schumacher Toyota + 2,545 8
19. Doornbos Minardi-Cosworth + 3,399 17
20. Monteiro Jordan-Toyota + 3,419 14
Routainen Sydän kirjoitti:Räikkönen ampaisi sitten paalulle, niinku oli puhettakin. Hyvä homma. Ei taida vain Montoyasta olla paljoa apuja, kun herra lähtee toiseksi viimeisenä - ilman aika-ajoaikaa. Noh, Button on Alonson ja Räikkösen välissä, joten Jenson voisi kolaroida ensimmäiseen mutkaan sopivasti Fernandon kylkeen.
Toivotaan nyt taas peukut ja varpaat pystyssä, että Mersun kone ei temppuile, eikä Räikköselle tule aniharvinaista ajovirhettä. Muuten ei Kimille pysty Saksan GP:ssä kukaan, mitään! Ainiin, se epävakainen sää...
Räikkönen, nupit kaakkoon heti alussa, stana!
Pikkuisen on tosiaan hämärän peitossa, miten Räikkönen menestyy sadekelillä, mutta eiköhän se yhtä kumipää ole kuin kuivallakin. Ajovirheitä tulee niin aniharvoin, että tuskimpa sade paljoa haittaisi menoa. Tosin, Michelinin sadekelin rengaat eivät ole yhtä vakuuttavat kuin Bridgestonen vastaavat, joten esimerkkinä Ferrari ainakin olisi kova sateen sattuessa.Czescku kirjoitti:Mikähän on muuten Kimin taito ajaa vaihtuvassa kelissä?
Kimin taitoja tärkeämmäksi tässä noussee McLarenin toiminta. Aika usein on tuntunut käyvän niin, että jokin yllättävä, nopeaa reagointia ja taktiikkamuutosta vaativa tapahtuma on sekoittanut McLarenin pasmat täysin. Jo pitkään on ollut valitettavan yleistä, että McLaren reagoi viimeisten joukossa esim. yllättävään sadekuuroon tai turva-auton tulemiseen radalle.Czescku kirjoitti:Mikähän on muuten Kimin taito ajaa vaihtuvassa kelissä? Ei ole pitkään aikaan sellaisia ollut, mutta muistan että Häkkinen hävisi Schumille aina todella paljon silloin kun keli vaihtui kuivasta märäksi tai toisin päin vaikka sateella olisi ollut nopeampikin.
Czescku kirjoitti:Kimi voittaa kisan kyllä mennen tullen satoi tai paistoi. Sateella kyllä voi renkaan vaihtamiset sotkea kuvioita, mutta silti melkein toivon sadetta, koska silloin olisi mahdollista saavuttaa kärkeä enemmän kuin kaksi pistettä. Kuivalla kelillä Alonso on lähes varma kakkonen. Sateella olisi paljon todennäköisempää, että joku muu ehtii Kimin ja Fernandon väliin tai että Alonso keskeyttää (omaan virheeseen, koska hänen autonsa ei hajoa).
repe_joke kirjoitti:Jos Alonson vauhti ei merkittävästi parane kisassa, niin Montoya saattaa jopa ehtiä miehen eteen. Tai jos ei kokonaistuloksissa eteen, niin jonkun varikon jälkeen ainakin saattaa päästä eteen sotkemaan tilannetta.
kilonkingi kirjoitti:Noh, Kimi ei voi tehdä asialle muuta kun voittaa kisan.
Humpauttaja kirjoitti:Ei voi taas räkää syyttää. Jokohan se ajattelee, että pääsis johonkin talliin jonka autolla on edes mahdollista ajaa maaliin...
MetalMac kirjoitti:Ihan perus settiä. Ei vain voi olla totta prkl!
Humpauttaja kirjoitti:Ei voi taas räkää syyttää. Jokohan se ajattelee, että pääsis johonkin talliin jonka autolla on edes mahdollista ajaa maaliin...
repe_joke kirjoitti:No ei voi räkää syyttää, ja harmittaa niin vietävästi, että se oikeasti nopeinkuski ei voita kisoja.
Talli jutusta sen verran, että mclarenilta ei kannata lähteä pois tällä hetkellä. Mihinkä se muka menisi? Ferrarille taistelemaan minardeja ja jordaneja vastaan? Williamsille samaan hommaan? BAR:lle, joka ei koskaan tule voittamaan? Renaultille Alonson kakkoskuskiksi?
Mclaren on mm-sarjan paras auto, ja räkällä on vain paska tuuri. Ja se ei ole mitään uutta Suomalaiskuskeilla.
Tuskin räkä itsekkään haluaa lähteä ajamaan huonommista sijoista, autolla joka kestä pomminvarmasti maaliin.
repe_joke kirjoitti:Mclaren on mm-sarjan paras auto, ja räkällä on vain paska tuuri. Ja se ei ole mitään uutta Suomalaiskuskeilla.
Tuskin räkä itsekkään haluaa lähteä ajamaan huonommista sijoista, autolla joka kestä pomminvarmasti maaliin.