Illuminatus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit ja Taito
Re: Re: Re: Kaikkien aikojen legendaarisin tallimääräys
Ensimmäistä väitettä en todellakaan allekirjoita, toisesta olen melko samaa mieltä. En edelleenkään usko, että McLarenilla olisi silmät kiiluen tuijotettu niiden kahden MM-pisteen perään VARSINKAAN kun ne olivat tulossa omaan talliin muutenkin. Minun mielestäni tuolle sählingille on kaksi mahdollista selitystä: 1) radioliikenne todella oli epäkunnossa, tai 2) McLarenilla sössittiin jälleen kerran tilanteessa jossa olisi vaadittu nopeaa toimintaa.
Tallimääräys-salaliittoteoriassa ei ole mitään järkeä, koska McLaren tiesi, että tuolla tavalla menettelemällä he olisivat menettäneet tuon 5-8 MM-pistettä valmistajien sarjassa. Piste.
Tuosta toisesta väitteestäsi olen kyllä samaa mieltä. Montoyalla varmasti kiehahti yli eikä häntä silloin varmaankaan kiinnostanut katsella punaisia valoja vaan yritti sata lasissa painaa varikon jälkeen takaisin hyviin asemiin. Saattoipa tosiaan ajaa jopa mielenosoituksellisesti tahallaan niitä päin koska jämäpaikka letkan hännillä tuskin hirveästi tuossa vaiheessa kisaa kiinnosti.
Ranger: ero Schumiin oli sen verran suuri, että vaikka Kimi olisi odottanut Montoyan renkaidenvaihdon niin hän olisi siltikin ehtinyt keposesti Michaelin edelle.
Viestin lähetti Uleåborgir
Ehkäpä McLaren sitten sössi tuon homman ajattelemalla yhtä pöljästi kuin minä. Väitän edelleen myös, että punaisiin ajo ja sitä kautta edes niiden jämäpisteiden menetys johtui Juan-Pablon tuittuilusta.
Ensimmäistä väitettä en todellakaan allekirjoita, toisesta olen melko samaa mieltä. En edelleenkään usko, että McLarenilla olisi silmät kiiluen tuijotettu niiden kahden MM-pisteen perään VARSINKAAN kun ne olivat tulossa omaan talliin muutenkin. Minun mielestäni tuolle sählingille on kaksi mahdollista selitystä: 1) radioliikenne todella oli epäkunnossa, tai 2) McLarenilla sössittiin jälleen kerran tilanteessa jossa olisi vaadittu nopeaa toimintaa.
Tallimääräys-salaliittoteoriassa ei ole mitään järkeä, koska McLaren tiesi, että tuolla tavalla menettelemällä he olisivat menettäneet tuon 5-8 MM-pistettä valmistajien sarjassa. Piste.
Tuosta toisesta väitteestäsi olen kyllä samaa mieltä. Montoyalla varmasti kiehahti yli eikä häntä silloin varmaankaan kiinnostanut katsella punaisia valoja vaan yritti sata lasissa painaa varikon jälkeen takaisin hyviin asemiin. Saattoipa tosiaan ajaa jopa mielenosoituksellisesti tahallaan niitä päin koska jämäpaikka letkan hännillä tuskin hirveästi tuossa vaiheessa kisaa kiinnosti.
Ranger: ero Schumiin oli sen verran suuri, että vaikka Kimi olisi odottanut Montoyan renkaidenvaihdon niin hän olisi siltikin ehtinyt keposesti Michaelin edelle.