Viestin lähetti scholl
Itse olen ollut pikkasen siinä käsityksessä, että Räkä on käyttänyt jo Jennin kanssa sarjalippunsa.
Montako kertaa muuten olet nähnyt Räkän liikenteessä? Jenni näkyy baarissa melkein joka viikonloppu, mutta Räkä menee vain joihinkin räkälöihin, eikä kuulu ilmeisesti Jennin porukoihin missään mielessä. Niillä on jonkinlainen keskinäinen diili, eikä se tavallaan meille ulkopuolisille edes kuulukaan, mutta toi vaikuttaa niinkuin monella muullakin olevan pelkkää matematiikkaa.
Niin, kyllähän tuosta Jennin "tenniksen peluusta kahdella mailalla" on ollut juttua ilmassa jo pidemmän aikaa, tokihan kultivoitunut "ratsastuskaveri" on varmaan Kimiin verrattuna aikamoinen vastakohta. Mutta ihmiset ovat yhdessä mitä ihmeellisimmistä syistä ja tuskin Kimin vaimona oleminen ainakaan Jennin osakkeita hirveästi laskee. Tai mistä sitä tietäää, vaikka ne oikeasti rakastaisivatkin toisiaan.
No itse kisasta sitten sen verran, että harvoin vituttaa tämän lajin seuraaminen, tänään oli sitten taas näitä hetkiä. Kimi oli helvetin nopea ja sitten ei laitteet kestä. Ei helvetti sentään, Minardin ja Jordanin voi jättää pois laskuista, mutta muuten Kimi saattaisi saada pisteitä joka kisasta, ajaessaan missä tahansa muussa tallissa, paitsi Mclarenilla.
Haugin ja Dennisin puheet Kimin "seikkailujen" jälkeen alkavat jo vaikuttaa surkuhupaisilta, jos niitä vertaa siihen, että näköjään vuodesta toiseen Mäkki ei vain pysty resursseistaan huolimatta antamaan Kimille vastapalveluksia tämän taitoihin nähden. Mutta on toki hyvä, että julkisuuskuva pysyy tahrattomana.
HIFK:n kevään toilailut eivät ole mitään verrattuna tämän perkeleen konservatiisuuden linnakkeen sekoiluja katsellessa, Pena Trophyn voisi huoletta luovuttaa Dennisin joukoille.