Mainos

F1-ketju

  • 664 304
  • 5 069

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Kaiser Soze
Jos näin, niin miksei mies mene vaikkapa Minardillle rahoineen hakemaan haasteita? Sarjan paras kuski kieltämättä, mutta myös paras kalusto alla.
Tällä hetkellä Schumi yksin tappaa lajin kiinnostavuuden, ainakin niiden osalta jotka eivät hänen puolestaan liputa.

Eläkkeelle mies jo, sanon minä. K

Tämän allekirjoitan täysin. Schumin ylivoimaisuus (ajotaidosta ja kalustosta johtuen) vie koko sarjan mielenkiinnon. Ok, onhan se hienoa, että Schumi jaksaa kisasta toiseen ajaa tuolla tasolla, mutta kun (auto)urheilun eräs mielenkiinnon syy on se, että sattuu jotain yllättävää, taistellaan voitosta, mutta tällä hetkellä niin ei käy. Mitenköhän F1:sten katsojaluvut ovat kehittyneet vuosien varrella? Aikaisemmin kaveriporukasta kaikki seurasivat ykkösiä. Nykyään muutamalla on telkkari auki sivussa, mutta kukaan ei tosissaan jaksa enää intohimoisesti seurata lajia, kuten muutama vuosi sitten.

Schumi eläkkeelle!
 

Turnipsi

Jäsen
Viestin lähetti Tesla
Sekä ennen kaikkea MOTIVAATIO ovat edelleen aivan huippua.

No totta kai motivaatio on kohdallaan kun kaikki sujuu kuten pitääkin. Mutta löytyykö sitä motivaatiota enää, jos käy kuten Häkkiselle. Auto pettää alta ja voittot lipsuvat muille kuskeille. Tuskinpa.
 

Tesla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tshekki, Tre Kronor, Frölunda sekä sympatiaa Luleå
"Jos näin, niin miksei mies mene vaikkapa Minardillle rahoineen hakemaan haasteita? Sarjan paras kuski kieltämättä, mutta myös paras kalusto alla.
Tällä hetkellä Schumi yksin tappaa lajin kiinnostavuuden, ainakin niiden osalta jotka eivät hänen puolestaan liputa"

Melkoista katkeruutta ja väkisin syyllistämistä. Ilmeisesti samalla logiikalla CSKA Mocba tappoi mielenkiinnon NL:n jääkiekosta ja Liverpool aikoinaan Englannin jalkapalloliigasta? Paras on aina paras ja minulta löytyy sille kunnioitusta ja ihailua, eikä vain kateutta kyräilyä että "josko se meiän kimi sit ens kaudella kuha tuo sakemanni vaan lopettais".

Edit. ja miksi ihmeessä Schumacher haluaisi pelkän haasteen nimissä hylätä Ferrarin, joka antoi hänelle mahdollisuuden nykyiseen menestykseen ja siirtyä johonkin Minardiin? Ferrarilla hänen kanssaan työskentelee yhä samoja ihmisiä, kuin jo Benettonin aikoina. Henki tallissa on kaudesta kauteen erittäin kunnianhimoinen ja porukka on italialaiseen tyyliin lähes perhettä keskenään. Voittamiseen ei kyllästy.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti Tesla
Melkoista katkeruutta ja väkisin syyllistämistä. Ilmeisesti samalla logiikalla CSKA Mocba tappoi mielenkiinnon NL:n jääkiekosta ja Liverpool aikoinaan Englannin jalkapalloliigasta? Paras on aina paras ja minulta löytyy sille kunnioitusta ja ihailua, eikä vain kateutta kyräilyä että "josko se meiän kimi sit ens kaudella kuha tuo sakemanni vaan lopettais".

Eikö sinusta sitten Schumin ylivoima tapa ykkösten mielenkiintoa? Muistaakseni kukaan tässä ketjussa ei ole väittänytkään Schumin saavutusten olleen jotenkin ei-oikeutettuja. Hän on varmasti zki kaikkien aikojen parhaista kuljettajista, mutta tuollainen ylivoima vie mielenkiinnon ja tällä hetkellä ainakin itselläni on parempaakin tekemistä sunnuntaisin kun katsoa Schumin ylivoimaista näytöstä. Eikä minulla olisi sitäkään vastaan mitään, että mies veisi pokaalin niin usein kuin nyt, mutta kun tälläkään hetkellä Schumille ei löydy edes vastusta. Tylsäähän tuollaista on katsoa.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Tesla
Melkoista katkeruutta ja väkisin syyllistämistä.

Äläs nyt provoa turhaan vaikka eittämättä suuri Schumi fani oletkin.
Minun mielenkiintoni on lopahtanut F1:siin aivan täydellisesti ja vain ja ainoastaan Schumin ja Ferrarin ylivoimaisuuden takia.

Tilanne on sama kuin Kanadan lätkäjoukkueen All Stars pelaisi jatkuvalla 1:n miehen ylivoimalla mestiksestä koottua maajoukkuetta vastaan. Ei sitten niin mitään mielenkiintoa.

Uskalla lyödä vetoa, että 80%:ssa talouksissa on mielenkiinto lajia kohtaan tuntuvasti huvennut viimesien 3:n kauden aikana. Jos sinä olet niin sokea ettet sitä näe, suosittelen käyntiä silmälääkärillä

Sitä paitsi, minä en räikkösestä perusta joten se siitä kateusprovoilusta.

K
 

Aksu

Jäsen
Täytyy mennä useampi kausi taaksepäin kun formulat ovat kiinnostaneet minua näin vähän. Tänään lopetin katsomisen kun Schumi siirtyi johtoon.

Ferrarin ja suutarin ylivoima on ansaittu ja samanlaiseen ylivoimaan on kaikilla muillakin talleilla mahdollisuus tekemällä asiat oikein. Tosiasia nyt vain on, että samalla tämä asetelma tappaa kiinnostusta lajia kohtaan suomessa ja myös muualla. Vaihtelu ja kilpailullisuus ajavat edelle. Formuloiden suurkuluttajia suomessa on nyt ja tulee aina olemaan. Kuitenkin maikkarille sekä lehdille tärkeintä ovat ne ihmiset, jotka arvioivat joka kerta erikseen luetaanko formulajuttu tai katsotaanko lähetys.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze
Tilanne on sama kuin Kanadan lätkäjoukkueen All Stars pelaisi jatkuvalla 1:n miehen ylivoimalla mestiksestä koottua maajoukkuetta vastaan. Ei sitten niin mitään mielenkiintoa.

Paitsi että tässä tilanteessa voitaisiin ainakin nähdä viihdettä = hienoja maaleja = hienoja suorituksia. Sen sijaan siinä että joku ajaa punaisella autolla ympyrää muiden edellä, ei ole kertakaikkiaan mitään jännää. Se on pelkästään tylsää.

Minäkin olin joskus suurikin formula-fani, silloinkin kun yhtään suomalaista ei ajanut, mutta nykyään ei kyllä oikein jaksa napostella pätkääkään. Jos olen paikalla, startin saatan katsoa, mutta sitten yleensä jo toiselta kierrokselta eteenpäin ei ole mitään nähtävää. Mieluummin vaikka sitten kutoo sukkaa.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Carlos
Paitsi että tässä tilanteessa voitaisiin ainakin nähdä viihdettä = hienoja maaleja = hienoja suorituksia.

Myönnetään, että tuota voisi hetken katsella ja nauttia. Mutta 3 kautta putkeen, ei kyllä enää kiinnosta Erkkiäkään.

Lainaus aamun tussarista:

"Kanadassa keskiarvo oli viime vuonna 17 miljoonaa katsojaa kisaa kohti. Nyt – ilman Jacques Villeneuvea ja jännitystä – keskiarvo on romahtanut yhteen miljoonaan."

Juttu

K
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti timppa
No totta kai motivaatio on kohdallaan kun kaikki sujuu kuten pitääkin. Mutta löytyykö sitä motivaatiota enää, jos käy kuten Häkkiselle. Auto pettää alta ja voittot lipsuvat muille kuskeille. Tuskinpa.

En oikein jaksa uskoa tuohon. Paitsi jos MS kokee, että hän ei ole enää hyvä ja jää siksi syrjään. Eilenhän televisiossa haastateltiin henkilöä, joka on ehkä eniten hyötynyt MS:n menestyksestä eli Willi Weberiä. Haastattelu oli tehty hänen valtavalla Mallorcan residenssillään, jossa naapurustoon kuuluvat mm. Claudia Schiffer ja Michael Douglas. Weber totesi, että MS on syntynyt kilpa-ajaksi. Hän ei mieti mestaruuksia, vaan ainoastaan seuraavaa kilpailua ja pyrkii voittoon elämällä kilpa-autoilua. Kuntotreeni, ravinto ja kaikenlainen harjoittelu tähtäävät vain ja ainoastaan siihen, että seuraava kilpailu voitetaan.

Ayrton Senna oli samanlainen kuljettaja. Sellainen, jolla oli palava halu ajaa ja voittaa. Ei siinä parit huonot ajat tunnu sillä tavalla, vaan tehdään enemmän töitä, jotta menestytään jälleen. Tottakai tulee aika luopua jossakin vaiheessa, ehkäpä jopa sääntömuutosten vuoksi. Kun formuloista tulee Nascarin tai IRL:n tyylistä meininkiä, missä testaamisella, harjoittelulla jne. on vähemmän merkitystä ja ainoastaan rohkea meininki radalla ratkaisee niin silloin voi olla, että MS kokee heidän älykkyyttään aliarvioitavan ja MS, Brawn, Todt ja kumppanit siirtyvät muihin tehtäviin.

Ihmeellinen sarja tuo F1 siinä mielessä, että yksi kääkkä yrittää laittaa kapuloita koko ajan rattaisiin ja näin ollen yrittää estää menestyksen, koska ei hyväksy sitä, että joku olemalla hyvä ansaitsee mestaruuden. Annika Sörenstamia ihaillaan, koska hän on parempi kuin muut naispelaajat. Tiikerimetsälle maksetaan valtavia summia pelkästään siitä, että hän suostuu tulemaan johonkin kisaan mukaan, vaikka on paljon mielenkiintoisempaa seurata esim. Phil Michelsonin ja Ernie Elsin taistelua Masters voitosta kuin se tilanne, mikä joku vuosi sitten oli, kun Tiikerimetsä voitti aina. Harva nosti älämölöä myöskään siitä, kun punakone jylläsi ja mestaruus meni lätkässä aina moskovaan. Nykyään vain ei enää saisi olla paras.

Osittain formulalähetysten kiinnostavuus on kiinni ohjaajista ja kuvaajista. Schumin takanahan on ollut melkoista taistelua, mikä on jäänyt ihan liian vähälle huomiolle. Miksei esim. eilisessä kilpailussa paneuduttu kunnolla taisteluun sijoista 4-7. Ei verrattu sitä kenellä meni kuinkakin kauan aikaa varikolla, ei kerrottu kunnolla eroista kuljettajien välillä. Se oli selostajienkin osalta surffailua. Voisivat jenkkityyliin räväyttää välillä jonkinlaisia grafiikoita ruutuun. Siis voisi peräänkuuluttaa kolmosen tilasto-osastoa. Sieltä voitaisiin viihdyttää kilpailuja. Eilenkin olisi voinut rävähtää ruutuun kisan aikana tietoja niistä, jotka ovat aiemmin voittaneet neljä avauskisaa. Tai kertoa careervertailuja esim. alonso-ralf sen kolarin jälkeen tai jo ennen, kun taistelu oli käynnissä. Ja muuta viihdettä. Nythän on tilanne se, että löpistään vain (varikkopysähdys mclaren: 10,2 s [2 stopin taktiikalla], jolloin Saari hätääntyneenä: kauan kestää, meneekö tuo normaalipysähdyksiin) jotain, eikä oteta asioista selvää. Olisi hauska esim. saada tilastoa siitä kauanko kukin on keskimäärin viettänyt aikaa varikolla ja montako pysähdystä on tehty.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johtuukohan sitten siitä, että koko formulakisat kokonaisuudessaan ovat nykyään vähemmän kivaa katseltavaa, että en oikein pidä Oskari Saaresta selostajana. Mielestäni hän on muuten oikein rennon oloinen heppu ja selostaja, mutta formuloissa the Oskari saa minut välillä ärsyyntymään.

Eilisessä kisassa Saari toisti monta kertaa, kuinka Button lähti paalulta, ei tehnyt kisan aikana lainkaan virheitä kuten ei myöskään BAR-talli kokonaisuudessaan, mutta silti "kuin ihmeen kaupalla" Schumi onnistui menemään kärkeen ja voittamaan. Tämän hän taisi sanoa lähes samoin sanoin pari-kolme kertaa. Siis miten helvetissä "kuin ihmeen kaupalla?"
Schumi oli nopeampi, meni ohi varikkopysähdysten aikana, ja voitti. Ei siihen mielestäni sen suurempiä ihmeitä tarvita, jos sarjaa hallitseva ylivertainen kuski ajaa sirkuksen parhaimmalla autolla kisassa nopeammin kuin Jenson Button BAR-autollaan. Oudompiakin juttuja on nähty.

Selostukset kaipaavat kommentaattoriksi ehdottomasti JJ:tä, sillä kun tseitsei jotakin sanoo, tuo hän kokeneena kilpa-ajajana aivan erilaista uskottavuutta ja ammattilaisen näkemystä kehiin. Mustakari, Pulkkinen ja Saari kun eivät välttämättä sittenkään tiedä onko Ascari-mutka vaikea ajettava kuluneilla renkailla, vaikka näin sanovatkin.
 
Viimeksi muokattu:

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti scholl
Osittain formulalähetysten kiinnostavuus on kiinni ohjaajista ja kuvaajista. Schumin takanahan on ollut melkoista taistelua, mikä on jäänyt ihan liian vähälle huomiolle. Miksei esim. eilisessä kilpailussa paneuduttu kunnolla taisteluun sijoista 4-7. Ei verrattu sitä kenellä meni kuinkakin kauan aikaa varikolla, ei kerrottu kunnolla eroista kuljettajien välillä. Se oli selostajienkin osalta surffailua. Voisivat jenkkityyliin räväyttää välillä jonkinlaisia grafiikoita ruutuun. Siis voisi peräänkuuluttaa kolmosen tilasto-osastoa. Sieltä voitaisiin viihdyttää kilpailuja. Eilenkin olisi voinut rävähtää ruutuun kisan aikana tietoja niistä, jotka ovat aiemmin voittaneet neljä avauskisaa. Tai kertoa careervertailuja esim. alonso-ralf sen kolarin jälkeen tai jo ennen, kun taistelu oli käynnissä. Ja muuta viihdettä. Nythän on tilanne se, että löpistään vain (varikkopysähdys mclaren: 10,2 s [2 stopin taktiikalla], jolloin Saari hätääntyneenä: kauan kestää, meneekö tuo normaalipysähdyksiin) jotain, eikä oteta asioista selvää. Olisi hauska esim. saada tilastoa siitä kauanko kukin on keskimäärin viettänyt aikaa varikolla ja montako pysähdystä on tehty.

Tuo pitää paikkansa. F1:set on yksi maailman seuratuimmista tv-lajeista ja silti esim. graafinen toteutus on ollut aina melko syvältä. Eihän siihen ruutuun tule edes kuljettajien eroja ajassa, kun pari kierrosta on ajettu. Oskari Saari kuulostaa selostajana juuri siltä, kun tulosruudun toimittajan olettaisikin kuulostavan. Mustakari on toope ja Pulkkinen huutaa varikolta samoja itsestäänselvyyksiä, joita selostaja duo toistelee jo muutenkin. JJ on ihan hyvä äijä ja uskottava. Mustakarilla pitäisi olla vuosien kokemus F1:stä, mutta ei kyllä uskoisi kun kuuntelee niitä juttuja. Toki hän on parempi kuin Kyllösen aikaan, jolloin sekä Matti että Eki olivat aivan kuutamolla.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti Iker
Johtuukohan sitten siitä, että koko formulakisat kokonaisuudessaan ovat nykyään vähemmän kivaa katseltavaa, että en oikein pidä Oskari Saaresta selostajana. Mielestäni hän on muuten oikein rennon oloinen heppu ja selostaja, mutta formuloissa the Oskari saa minut välillä ärsyyntymään.
Samat sanat. Selostus tuntuu jotenkin hengettömältä ja väkisin väännetyltä (toki koko sarja tuntuu tällä hetkellä siltä, mutta kuitenkin). Kaiken lisäksi Oskari tuntuu olevan Kyllösen tapainen puusilmä, kokonaistilanteesta ei ole hajuakaan kuin ehkä kahden kärkimiehen osalta, ja radalla kävelevät vaalenpunaiset norsutkin hän huomaisi varmaan vasta hidastuksesta. Imolan kisassakin oli monta tilannetta (mm. Coulthardin ulosajo sekä Schumin & Montoyan taistelu) jossa ihmettelin, miksei hän kommentoinut niitä mitenkään, vaan höpisi (/ luki papereistaan) jotain moneen kertaan jauhettuja asioita, samalla kun "hieman" terävämmät Pulkkinen tai Mustakari yrittivät koko ajan saada suunvuoroa. Samoin tallikaverit tuntuvat menevän sekaisin liian helposti. Tulee tosiaan ihan Kyllösen ajat mieleen..

Tomi Tuominen takaisin! JJ, Keke ja Mustakari voisivat vuorotella kommentaattorin virassa..
 

Carlos

Jäsen
Oliks tänään kisa vai..?

Näkyy F1:n suosion tippuminen jo aika selkeästi täälläkin. Kukaan ei vaivaudu enää edes kommentoimaan umpitylsiä tapahtumia sanalla tai parilla. Ja mitäpä niitä kommentoimaan.

Itse katsoin leffaa, huomasin että startti oli about 10 min sitten, käänsin kanavan kohdalleen, katsoin noin 2 minuuttia, huomasin että Schumi voittaa, ja jatkoin leffan katsomista.

Ainoa hiuksenhieno jännitysmomentti tähän kauteen on se voittaako kengäntekijä kaikki kilpailut, ja saako Mäklaareni enään yhtään pistettä.

tack och hej.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo kyllä kaukana on ajat kun heräsin katsomaan australian aika-ajoja keskellä yötä. Tänään huomasin televisio-ohjelmia lukiessani, että formulastudio on menossa. Sitten tsekkasin tuloksen tekstarista. Kymmenisen vuotta tuli katsottua kaikki kisat. Tällä kaudella en ole nähnyt yhtään kisaa kokonaan. En edes Australian GP:tä jossa olin paikan päällä. Lähdimme kaljatelttaan 15 kierroksen jälkeen.
 

Spede#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tänäänhän oli varsin mielenkiintoinen kilpailu. Schumacher ei johtanu edes lähdöstä maaliin. Mutta voittohan oli jo selviö vaikka Trulli saikin kärkipaikan alussa.
Kisan eittämättä mielenkiintoinen tapahtuma oli lämmittelykierroksen aikana ku joku järjenjättiläinen juoksee lähtösuoralla. [Saattoo olla jotain muutaki katottavaa mutta en kisaa kattonu ku lähön osalta, mutta epäilen että siellä mitään muuta olisi tapahtunut]
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Booooooooring!!!

Minullekin tämä on ensimmäinen kausi, kun ei ole pakko katsoa kaikkia kisoja. Jaksoin jopa olla jollain tapaa kiinnostunut lajista sillon, kun Ferrari viimeksi oli aivan ylivoimainen, mutta nyt on tullut mitta täyteen. Ei ole kisoissa paljon jännitettävää, kun yksi ja sama mies ajaa paalulle viidesti viidessä kisassa ja myös voittaa kaikki viisi kisaa ja saman aikaan sarjan ainoa suomalainen, huipputallissa ajava huippukuski, taistelee pääsystä kymmenen joukkoon.

Viimeisen kymmenen vuoden aikana minulta on jäänyt tasan yksi kisa katsomatta ja se johtui työesteestä eikä yrityksistä huolimatta ollut mitään toivoa nähdä kilpailua. Tällä kaudella jaksoin seurata kolme ensimmäistä kisaa, mutta sen jälkeen olen tyytynyt pelkkään tulosten vilkaisuun. FIA:n tarvitsisi tehdä lisää epäreiluja sääntöuudistuksia, jotta sarjaa seurattaisiin jatkossa muuallakin kuin Saksassa ja Italiassa.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kolmeen viime vuoteen en ole katsonut yhtään kisaa alusta loppuun, enkä varmaan tule kattomaan tästä edespäinkään. Ei vaan jaksa kiinnostaa katsoa kun kaksi punaista autoa ajaa pari kierrosta muiden edellä puolet kisasta. Tosin eipä se Ferrarin syytä ole, että ovat ylivoimaisia. Voisivat muutkin tallit tehdä jotain tasaisuuden eteen.
Tuskin tulen jatkossa hirveästi tähän ketjuun raapustamaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa F1... enää.
 

scholl

Jäsen
Schumacher on antanut konkreettista tietoa lopettamisestaan:

Sport1.de:"Ich werde nicht über meinen 40. Geburtstag hinaus weitermachen, und ich hoffe, mein Versprechen zu halten", sagte der sechsmalige Weltmeister in einem Interview mit der italienischen Sporttageszeitung "Gazzetta dello Sport"

Eli jos pitää lupauksensa, ei aja 2008 vuoden jälkeen. Harmi tietysti, että tuon mukaan emme saisi nauttia formuloista enää tämän jälkeen. Gretzky, Jordan ja muutaman vuoden päästä Schumi. No joskus suurienkin on lopetettava. Pitää nyt nauttia kisoista ja voitoista niin kauan kuin voi. Muutamien vuosien päästä siellä on sitten joku sekundakuski kisoja voittamassa - toivottavasti räkä ei niitä kuitenkaan voita.
 

Shane

Jäsen
Viestin lähetti scholl
Eli jos pitää lupauksensa, ei aja 2008 vuoden jälkeen. Harmi tietysti, että tuon mukaan emme saisi nauttia formuloista enää tämän jälkeen. Gretzky, Jordan ja muutaman vuoden päästä Schumi. No joskus suurienkin on lopetettava. Pitää nyt nauttia kisoista ja voitoista niin kauan kuin voi. Muutamien vuosien päästä siellä on sitten joku sekundakuski kisoja voittamassa - toivottavasti räkä ei niitä kuitenkaan voita.
Heh, veikkaanpa kuitenkin että Schumin lopetettua F1-katsomoihin palaavat ihmiset peittoavat aika moninkertaisesti nämä sieltä poistuvat "schollit" ja kumppanit..

Onko muuten Räikkönen vienyt sulta joskus baarissa naisen tsm. vai mistä kumpuavat nämä ihmeelliset ja jatkuvat kitinät? Eihän toki jokaisen suomalaisen tarvitse kannattaa Kimiä tai muita suomalaisia, mutta mitä ihmeen hyötyä ja tarvetta tuollaisella dissauksella oikein on? Kyllähän Kimi kuitenkin kiistatta kuuluu siihen lahjakkaimpien F1-kuljettajien osastoon. Ja vaikka ei kuuluisikaan, niin silti; mitä tuo haukkuminen ja aliarvostaminen sinua hyödyttää?

Jotenkin tuon vielä ymmärtäisi, jos Kimi ja McLaren olisi edes jonkinlainen uhka sinun Jumalillesi, Michael I Suurelle ja Ferrarille, mutta nyt ei ole niinkään.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti Ikijokeri
Kolmeen viime vuoteen en ole katsonut yhtään kisaa alusta loppuun, enkä varmaan tule kattomaan tästä edespäinkään. Ei vaan jaksa kiinnostaa katsoa kun kaksi punaista autoa ajaa pari kierrosta muiden edellä puolet kisasta. Tosin eipä se Ferrarin syytä ole, että ovat ylivoimaisia. Voisivat muutkin tallit tehdä jotain tasaisuuden eteen.
Tuskin tulen jatkossa hirveästi tähän ketjuun raapustamaan. Ei vaan jaksa kiinnostaa F1... enää.

Noniin tänään olis tarjolla erilainen kisa katsottavaksi. Schumi vasta 4. ruudussa eli matka kärkeen on pitkä monacon kapealla radalla. Tämä kisa pitänee katsoa, koska on aika todennäköistä, että schumi ei voita. McLareninki meno on ollut parasta tällä kaudella tähän asti ja kimi lähtee pihvinä ferrareiden välistä. Coulthartkin 8. ruudusta. Kimillä on ollut startit kuitenkin suht hyviä, joten siinä on pientä saumaa kiilata Schumin eteen ja schumin voitto olisi kai jo tuosa vaiheessa mennyt. 1. kertaa vähään aikaan kiinnostaa katsoa F1 -kisa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Toivottavasti Ferrarin voittokulku katkeaa tänään,ihan yleisen mielenkiinnon vuoksi. Veikataan nyt vaikka
I.BUTTON
2. TRULLI
3. MONTOYA

Kimi ajaa sijalle 5..
 

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole tullut katsottua tällä kaudella alusta loppuun oikeastaan yhtään kisaa, viime kaudella noita tuli katsottua kun oli paljon enemmän jännitettävää.

Sen verran erikoinen on tuo lähtöasetelma että aion katsoa tänään kauden ensimmäisen kokonaisen kisan, jollei Schumi pääse kärkeen ensimmäisen stopin jälkeen, jos Schumi on siinä vaiheessa kärjessä häntä ei pysäytä mikään. Ja minun mielenkiinto tippuu tasan nollaan, jollei Kimi taistele palkintopalli sijasta. Joten ei taida tulla vielä tätäkään kisaa kokonaan katsottua...

EDIT: Mielenkiinnon vuoksi vois pistää supertriplan. Ja rahaa lähtee yhdistelmällä 1. M.Schumacher 2. R.Barrichello 3. R.Schumacher. Ja kerroin tällä hetkellä 153. Miettikääpä sitä.
 
Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samansuuntaisia ajatuksia elättelen minäkin kuin edelle kirjoittaneetkin että jospa nyt katsoisi pitkästä aikaa koko kisan, eikä vain lähtöä. Tosin uskon että Schumi nousee viimeistään varikkokäyntien aikana kisan kärkeen ja voittoon, mutta jo pelkästään lähtöjärjestys on mielenkiintoisempi kuin miesmuistiin.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
No joopa joo... uhkaa tästäkin kisasta tulla Schumijuhlaa ja kuinka ollakkaan Räikkösen mersu ei kestänyt. Ehkäpä sitä pitäis suosiolla lopettaa nää F1 kisojen seuraaminen.. tämän kisan seuraaminen ainaki loppu siihen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös