F1-ketju

  • 658 315
  • 5 119

Carlos

Jäsen
Heh, eipä näytä menevän kenelläkään kaaliin, että mitä enemmänä autojen luotettavuudelle asetetaan vaatimuksia ja aerodynamiikkaa karsitaan, sitä paremmin esim. Ferrarilla menee. Heillä kun ei ole juuri ongelmia em. asioiden kanssa. Voisin kuvitella että Ferrari voisi ajaa vaikka koko kauden samalla moottorilla, eikä tekisi tiukkaakaan.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
Heh, eipä näytä menevän kenelläkään kaaliin, että mitä enemmänä autojen luotettavuudelle asetetaan vaatimuksia ja aerodynamiikkaa karsitaan, sitä paremmin esim. Ferrarilla menee. Heillä kun ei ole juuri ongelmia em. asioiden kanssa. Voisin kuvitella että Ferrari voisi ajaa vaikka koko kauden samalla moottorilla, eikä tekisi tiukkaakaan.

Kuulostaa hyvältä. Niin kauan kuin Ferrari ja MS voittaa niin ei tarvitse kärsiä vitutusta. Ja kääntäen niin kauan kuin Räkä keskeyttää, nousee melkoinen hymy kasvoille. Jos Räkä menee joskus Ferrarille niin Enzo kääntyy haudassaan ja Luca di Montezemolon ylle kohoaa ikuinen kirous.
 

Liitteet

  • unkari2.jpeg
    unkari2.jpeg
    24,6 KB · kertaa luettu: 343

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
BMW Z4 on ruma, vaikka muuten voisi ollakin ihan jees. Mieluummin sitten vaikka uudehko Z3, jos tälle tielle lähtee, mutta Bemareissa on kuitenkin luotettavuusongelmia, joten mielellään jättäisin väliin.

Riippuu Bemarista. Meillä on niitä 5 kpl (02-04 malleja). Eikä oikein ongelmia ole. Jos Bemarin roadsteria haet niin osta Z1. Se on legendaarinen.

Viestin lähetti Carlos

Mutta sanohan vielä miksi Boxster pitäisi ostaa kovakatolla? Onko rättikattoversiossa jotain vikaa?

Ei. Kova katto on niitä varten, jotka Suomessa ajavat koko talven ja säilyttävät autoaan lumikasan alla.
Älä osta Boxsteria sillä ekalla 2,5 litraisella, joka oli silloin joskus 97. Se 2,7 l on ihan jees. Ja kyllähän Boxster aina jonkun TT:n voittaa. TT:täkin mielummin sitten vaikka kaikkien turkkilaisten teinipoikien viikonloppulelu eli Audi Cabrio tai Sebring Convertible.
 

Kawasaki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rio Grande
Ayrton Sennan muistoksi julkaistaan DVD

Juu, eli edesmenneestä kolminkertaisesta F1-maailmanmestarista Sennasta julkaistaan Suomessa tupla -DVD:n toukokuun 3. päivänä....

Linkki
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti scholl
Riippuu Bemarista. Meillä on niitä 5 kpl (02-04 malleja). Eikä oikein ongelmia ole. Jos Bemarin roadsteria haet niin osta Z1. Se on legendaarinen.

Kai se sitten on tuurissaan. Eräällä työkaverillani on vain uudehkot Z3 ja 530, ja kaveri ainakin on valitellut että sähkövikoja riittää. Mutta hänen mukaansa niin on nykyään kaikissa autoissa, joten ei se haittaa (hän on aina ajanut bemarilla). Itselläni kun ei ole taas ollut ikinä sähkövikaa autossa, niin tämä hiuka kummittelee takaraivossa.


Viestin lähetti scholl

Ei. Kova katto on niitä varten, jotka Suomessa ajavat koko talven ja säilyttävät autoaan lumikasan alla.
Älä osta Boxsteria sillä ekalla 2,5 litraisella, joka oli silloin joskus 97. Se 2,7 l on ihan jees. Ja kyllähän Boxster aina jonkun TT:n voittaa. TT:täkin mielummin sitten vaikka kaikkien turkkilaisten teinipoikien viikonloppulelu eli Audi Cabrio tai Sebring Convertible.

Näin minäkin olen ajatellut, että jos cabriolettia haluaa niin ostaa sitten cabrion, eikä mitään kompromissia.

Onko tuossa 2,5 l -mallissa muuten jotain vikoja, vai onko "heikkous" 2.7 l:ään vain se n. 20 lisäkonia pellin alla? Nimittäin taas kerran sen 2,5 -mallin saa huomattavasti halvemmalla, mutta -99 mallisena sen saisi upgreidatun muotoilun kanssa, joka näyttää jo ihan tyylikkäältä. -98 tai vanhempi versio vielä näyttää oikeastaan vähän "köyhältä".

Kieltämättä se TT ei niin kamalasti houkuttele, muuten kuin hinnaltaan (niistä on ylitarjontaa Sveitsissä). Se on pikku-cabrioksi painava ja kohtalaisen tylsän näköinen. Sen lisäksi se sisällä on enemmän tuulenpyörrettä kuin keskivertocabriossa, johtuen tylpästä muotoilusta.

Sen sijaan täytyy sanoa että se uusi A4-cabrio on kyllä ihan tyylikkään näköinen, ja se olisi käytännöllisempikin...
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Viestin lähetti scholl
Kuulostaa hyvältä. Niin kauan kuin Ferrari ja MS voittaa niin ei tarvitse kärsiä vitutusta. Ja kääntäen niin kauan kuin Räkä keskeyttää, nousee melkoinen hymy kasvoille. Jos Räkä menee joskus Ferrarille niin Enzo kääntyy haudassaan ja Luca di Montezemolon ylle kohoaa ikuinen kirous.

Kyllä! Harras toive on, että Räkä ei koskaan aja Ferrarilla, eihän sitä ininää yhdistettynä menestykseen kestä kukaan.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti KPL
Kyllä! Harras toive on, että Räkä ei koskaan aja Ferrarilla, eihän sitä ininää yhdistettynä menestykseen kestä kukaan.

Tänään maailman ympäri -ohjelmassa joku voitti Bahrainin kunniaksi Räkä palkinnon. Ajohanskat, jotta voi ajaa kuten Räkä. Geeliä, jotta voi näyttää kuten Räkä. Ja heliumpallon, jotta voi kuulostaa Räkältä. Näin siis maisteri Frangen.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
Kai se sitten on tuurissaan. Eräällä työkaverillani on vain uudehkot Z3 ja 530, ja kaveri ainakin on valitellut että sähkövikoja riittää. Mutta hänen mukaansa niin on nykyään kaikissa autoissa, joten ei se haittaa (hän on aina ajanut bemarilla). Itselläni kun ei ole taas ollut ikinä sähkövikaa autossa, niin tämä hiuka kummittelee takaraivossa.

Ei itsellänikään nykyään enää mitään sähkövikoja ole ollut. Eri asia oli 80/90luvun taitteessa, jolloin nmt-asentajat saivat vielä auton elektroniikan sekaisin. Nyrkkisääntönä voi sanoa sen, että jos ottaa kaiken tehdasasennettuna Bemarilta niin silloin homma pitäisi toimia. Se paikallinen merkkiliikkeen asentaja on aina se heikoin lenkki ja silloin sähkövikoja todellakin on.

Viestin lähetti Carlos
Onko tuossa 2,5 l -mallissa muuten jotain vikoja, vai onko "heikkous" 2.7 l:ään vain se n. 20 lisäkonia pellin alla?

Olin itse aikoinani katsomassa maahantuojalla myynnissä ollutta -98 mallista Boxsteria. Maahantuojan edustaja totesi minulle, että rehellisesti sanottuna siinä on juuri se kone huono. Hänellä oli itsellään ollut pari vuotta sellainen auto aikoinaan ajossa. 2,7 litraisella koneella oleva Boxster on autona reilusti parempi ja 2,5 litrainen kone ei ole hyvä.

Sitä en osaa sanoa, onko mitään erityisiä vikoja olemassa. Porschehan yleensä vain paranee vanhetessaan suhteessa muihin merkkeihin. Siis siinä voi olla vikoja jonkin verran uutena, mutta iän myötä viat eivät lisäänny samaan tahtiin kuin monissa muissa merkeissä.

Viestin lähetti Carlos

Sen sijaan täytyy sanoa että se uusi A4-cabrio on kyllä ihan tyylikkään näköinen, ja se olisi käytännöllisempikin...

Niinpä, mutta suhteellisen hinnakas kuitenkin. Vanhan korin Cabriot niitä, joilla turkkilaiset ajaa. Mielummin itse kuitenkin ostaisin tylsän tavallisen 325 ci cabrion (E46) vaikkapä sähkönsinisenä kuin Audi A4 cabrion.

Cabriohan voi olla lelu (avoauto on aina vetelämpi kuin koppiauto, joten tosiajoon ei sellaista osta), joten merkki ei ole niin tärkeä, mutta jos ajajan auton ostaa, joka on todella hyvä ajaa, eikä pajalla tarvi pitää niin silloin vaihtoehtoja on vain kaksi, BMW tai Porsche. Sivistyneempään ajoon joku 911 Turbo tai M3 ja jos radallakin haluaa leipoa niin GT3 tai M3 CSL. Maasturiksi Cayenne S tai Turbo tai X5 4,6 iS(kohta 4,8iS). Mersut ovat huonoja ajaa, Ferrareita taas pitää olla useampi, koska vähintään yksi on aina pajalla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti scholl
Sivistyneempään ajoon joku 911 Turbo tai M3 ja jos radallakin haluaa leipoa niin GT3 tai M3 CSL. Maasturiksi Cayenne S tai Turbo tai X5 4,6 iS(kohta 4,8iS). Mersut ovat huonoja ajaa, Ferrareita taas pitää olla useampi, koska vähintään yksi on aina pajalla.
Joten noista Carlos valitset sen "kakkosautosi". Eikä maksa paljon... ;)

Itse ketjun aiheesta, McLarenilla hykerrellään varmasti aivan innoissaan uusia sääntöuudistusehdotuksia. Pari kisaviikonloppua pitäisi tulevaisuudessa selvittää samalla moottorilla, tällä hetkellä kun tuottaa vaikeuksia ajaa yhtäkään sessiota samalla myllyllä.

No, tulevaisuus voi tietenkin olla aivan erilainen, ja epäilemättä onkin, mutta silloinhan Kimi on jo Ferrarilla maailmanmestaruudessa kiinni, joten oikeastaan sen Mersun ei tarvitse silloin enää kestääkään. Kunhan BMW kestää Nicon alla ja Renault kyydittää Kovalaista kovaa.
 
Viimeksi muokattu:

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Eihän tuo räkä mitenkään karismaattinen ja ihailua herättävä tyyppi ole, mutta on se kuitenkin suomalainen, joten pidetään nyt edes vähän sen puolia. En iki päivänä toivo ferrarille mitään hyvää enkä varsinkaan Schumacherille. Parasta mitä F1:lle voi tapahtua on Schumin keskeytysputki ja sitä kautta hirveä kriisi Ferrarilla.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Eddie
En iki päivänä toivo ferrarille mitään hyvää enkä varsinkaan Schumacherille. Parasta mitä F1:lle voi tapahtua on Schumin keskeytysputki ja sitä kautta hirveä kriisi Ferrarilla.
Samoilla linjoilla. Asetelma on minulle hieman sama kuin inhokkini Bayern München, ja sen laskuun pelannut vittupääkapteeni Stefan Effenberg. Aina toivoi joukkueelle tappiota, ja Effelle ulosajoa tai muuten vain huonoa peliä.

Vastaavat tunteet, tosin paljon lievempänä, on Ferraria ja Schumia kohtaan. Ei haittaisi yhtään, vaikka Ferrarin molemmat autot keskeyttäisivät seuraavat 35 kilpailua, joista Schumi vielä ryssisi jokaisen omalla ajovirheellään. F1-sirkus saisi puolestani olla pari vuotta vaikka täydellistä Williamsin ylivoimaa, puhumattakaan McLarenin ylivoimasta, kunhan Ferraria nöyryytettäisiin.

Mutta jos Kimi siirtyisi italialaistalliin, asetelma kääntyisi aivan uuteen uskoon, niin vahvoja antipatioita minulla ei sentään kyseistä tallia kohtaan ole. Sen sijaan esim. Miklu Forssellin siirto Bayern Müncheniin ei muuttaisi mielipidettäni kyseistä organisaatiota kohtaan mitenkään. Paska mikä paska.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti scholl
Niinpä, mutta suhteellisen hinnakas kuitenkin. Vanhan korin Cabriot niitä, joilla turkkilaiset ajaa. Mielummin itse kuitenkin ostaisin tylsän tavallisen 325 ci cabrion (E46) vaikkapä sähkönsinisenä kuin Audi A4 cabrion.

Cabriohan voi olla lelu (avoauto on aina vetelämpi kuin koppiauto, joten tosiajoon ei sellaista osta), joten merkki ei ole niin tärkeä, mutta jos ajajan auton ostaa, joka on todella hyvä ajaa, eikä pajalla tarvi pitää niin silloin vaihtoehtoja on vain kaksi, BMW tai Porsche. Sivistyneempään ajoon joku 911 Turbo tai M3 ja jos radallakin haluaa leipoa niin GT3 tai M3 CSL. Maasturiksi Cayenne S tai Turbo tai X5 4,6 iS(kohta 4,8iS). Mersut ovat huonoja ajaa, Ferrareita taas pitää olla useampi, koska vähintään yksi on aina pajalla.

Onhan nuo Audin 80-sarjan cabriot ehkä halvempia, mutta on niillä syytäkin olla. Kamalia laatikoita, ja päälaki huiskii ulkoilmassa. Uusi A4 ikävä kyllä hintava, ei siitä mihinkään pääse.

No sitten, E46 -mallinen 325? Ihan jees, mahtuisi jopa hikisesti budjettiin, on jopa oikein kiva ajaa, mutta kun olen kuolannut noita vastaavan mallisen M3:sen muotoja, niin jotenkin tuo 325 näyttää niiiiiiin köyhältä. Ja se 325:sen hinta on helvetin paljon rahaa autosta josta ei täysillä tykkää.

En tiedä, taitaa käydä niin että ostan täksi kesäksi jonkun pienen japanilaisen cabrion (kuten 3. sukupolven MR2), niitä saa Sveitsistä ihan pilkkahinnalla (alkaen n. 12 000 €), lähin merkkiliike on 300 metriä alamäkeen, eikä tarvitse ottaa muuta kuin pakolliset vakuutukset. Palaan asiaan näiden "oikeiden" autojen kanssa vuoden päästä. Sitten olen hiukan vauraampi, ja niiden juuri kaikkein herkullisimpien autojen hinnatkin ovat tulleet kymmenisen prosenttia alaspäin... :-)
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos
Onhan nuo Audin 80-sarjan cabriot ehkä halvempia, mutta on niillä syytäkin olla. Kamalia laatikoita, ja päälaki huiskii ulkoilmassa. Uusi A4 ikävä kyllä hintava, ei siitä mihinkään pääse.

No sitten, E46 -mallinen 325? Ihan jees, mahtuisi jopa hikisesti budjettiin, on jopa oikein kiva ajaa, mutta kun olen kuolannut noita vastaavan mallisen M3:sen muotoja, niin jotenkin tuo 325 näyttää niiiiiiin köyhältä. Ja se 325:sen hinta on helvetin paljon rahaa autosta josta ei täysillä tykkää.

En tiedä, taitaa käydä niin että ostan täksi kesäksi jonkun pienen japanilaisen cabrion (kuten 3. sukupolven MR2), niitä saa Sveitsistä ihan pilkkahinnalla (alkaen n. 12 000 €), lähin merkkiliike on 300 metriä alamäkeen, eikä tarvitse ottaa muuta kuin pakolliset vakuutukset. Palaan asiaan näiden "oikeiden" autojen kanssa vuoden päästä. Sitten olen hiukan vauraampi, ja niiden juuri kaikkein herkullisimpien autojen hinnatkin ovat tulleet kymmenisen prosenttia alaspäin... :-)

Itsellä ei ole vaurautta neuvoa:) , mutta boxerin uudet vm:t ovat todellisia namuja, bemarin mallit ovat vanhanaikaisia, Audin TT mallit ovat kehittyneet ja varmasti löydät seksikkään mallin, autotkin iskevät minun kiveksiin. UUdet tt, mallit ovat hp:ssä tuntuvia ja suloisia, mutta avoautossa fiilis on tärkeintä.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Iker
Samoilla linjoilla. Asetelma on minulle hieman sama kuin inhokkini Bayern München, ja sen laskuun pelannut vittupääkapteeni Stefan Effenberg. Aina toivoi joukkueelle tappiota, ja Effelle ulosajoa tai muuten vain huonoa peliä.

minulle tulee mieleeni se mahtava tunne, jolloin englantilaiset seurat oli suljettu pois eurocupeista. Oi sitä aikaa. Nostalgista.

Viestin lähetti Iker
tosin paljon lievempänä, on Ferraria ja Schumia kohtaan. Ei haittaisi yhtään, vaikka Ferrarin molemmat autot keskeyttäisivät seuraavat 35 kilpailua, joista Schumi vielä ryssisi jokaisen omalla ajovirheellään. F1-sirkus saisi puolestani olla pari vuotta vaikka täydellistä Williamsin ylivoimaa, puhumattakaan McLarenin ylivoimasta, kunhan Ferraria nöyryytettäisiin.
Mielestäni Ferrari on formula ykkösen ainoa elämää suurempi talli, jossa vaikka apina ajaisi niin kunhan voittoja tulee niin molto bene. Tosin pioneeri, kommunisti, kimittäjä räkää ei edes hyvällä tahdolla voi toivoa tallin palkkalistoille. Onneksi formula ykkösissä kansallisuudella ei ole mitään väliä, vaan voi kannustaa fiksuja, neromaisia ammattilaisia kuten Schumi tai temperamentillista tulevaisuuden mestaria Alonso. Räkä on kaatopaikkatavaraa. Todennäköisesti sille käy kuten Häkälle, eläke kutsuu nuorella iällä. Vaikka olihan Häkä 100-0 miellyttävämpi kuin Räkä, eikä Häkä ollut nuorena pioneerileirillä muiden kommareiden seurassa.

ps. Koaner zieht die Lederhosen aus
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Tatzka
Itsellä ei ole vaurautta neuvoa:) , mutta boxerin uudet vm:t ovat todellisia namuja, bemarin mallit ovat vanhanaikaisia, Audin TT mallit ovat kehittyneet ja varmasti löydät seksikkään mallin, autotkin iskevät minun kiveksiin. UUdet tt, mallit ovat hp:ssä tuntuvia ja suloisia, mutta avoautossa fiilis on tärkeintä.

TT on autona huono. Laittoivat spoilerin, jotta pysyy tiellä, mutta silti se on vain Golf tai New Beetle oikeasti. Boxster on oikea urheiluauto. Siinä on iso ero. Varsinkin ääritilanteissa. Ja jälleenmyyntiarvossa. TT:illä kävi kuten kananhännälle.

p.s. Miksi mulkut Suomessa kuten Turun rintajouppi kirjoittava Boxster sanan Boxter vaikka sanahan taipuu Box-ster. Sellaiset mulkut kirveen eteen eikä joku viaton matkaaja Kuliksessa
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Iker
Joten noista Carlos valitset sen "kakkosautosi". Eikä maksa paljon... ;)


No miten sitä määrittelee kakkosauton tai ykkösauton. Ehkäpä parempi sanoa kesä ja all-around auto. M3 CSL:llä tai GT3:lla harva varmaan ajaa ympäri vuoden. Se voi olla ns. ykkösauto, muttei silti aja pahimpina talvikuukausina.
No mutta nuo automallit eivät liittyneet Carlosiin, vaan olivat vain pohdintaa, mitkä ovat autoina hyviä ja mitkä eivät.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti scholl
No miten sitä määrittelee kakkosauton tai ykkösauton. Ehkäpä parempi sanoa kesä ja all-around auto.

Tämä on muuten harvinaisen hyvä kysymys. Minä olen asian (ainakin tässä kohdassa) ajatellut siten, että ykkösautonani ajan sillä isolla ja mukavalla sedanilla joka minulla one, ja sitten kakkoskautoksi ostan jonkun mahdollisimman epäkäytännöllisen ja hyvän teho/paino -suhteen omaavan nätin cabrioletin.

Mutta, jos loppujen lopuksi sitten se epäkäytännöllinen cabrio onkin se silmäterä jolla ajetaan vain hyvänä päivänä, niin onko se oikeastaan sitten jo ykkösauto? Hmmm... kinkkinen juttu.

Ehkä siltikin kallistun sille kannalle, että tämä määräytyy käytön mukana. Kummalla ajaa enemmän/useammin on se ns. ykkösauto.

Jos vertailee tätä vaikka konjakkiin. Esim. VSOP-konjakki olisi minulle se allround juoma, joka menee koska tahansa kun siltä tuntuu. Sitten taas kalliimpaa XO:ta joisin vain spesiaali-tilaisuuksissa. Tässä tilanteessa olisi selvää että se 1.juoma on se arvokkaampi ja vähemmän käytetty.


Vielä "aiheeseen" palatakseni, onko kenelläkään mitään kokemuksia/mielipiteitä Lotus Elisestä? Se olisi ainakin ominaisuuksiltaan täydellinen kimuranteille vuoristoteille. Pieni, erittäin kevyt, hyvä kiihtyvyys ja komea mörinä moottorissa. Ainoa selkeä haittapuoli siinä on omasta mielestäni askeettinen ohjaamo.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Meikä tässä haaveilee rahoitusta semmoseen -95vm autoon. Nissan, toyota tai joku opel. Olis kyllä ihan ykkösauto mun pilttuussa... Ainii eihän mulla mitään pilttuta ole.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvin jatkuu Räikkösen taival tämän kauden osalta. Jälleen samantein takaisin varikolle ja joukon hänniltä taistelemaan pisteistä. Taitaa Räikkösen ainoaksi jännittämisen aiheeksi jäädä kisan puolivälin saavuttaminen pisteiden sijaan.
 

TKO

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, NFL
Kimillä oli ilmeisesti taas joku moottorivika. Nyt voisi alkaa veikkailemaan kuinka monta kierrosta Mersun moottori kestää huomenna Kimin autossa. Viime kisassa (jossa silloinkin käytännössä uusi moottori) taisi kestää noin kahdeksan kierrosta. Nyt on luottamus Norbert Haugiin & kumppaneihin vahva ja sanon, että kestää uskomattomat 31 kierrosta! Suzukassa päästään jo maaliin...
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Huoh.. McLarenin toiminta on ollut koomista jo jonkin aikaa. Enää ei riitä sanat kuvailemaan tuota touhua. Coulthardkin upeasti 11. Keep going McLaren. Jotain valonpilkahdusta aiheutti se, että ykkösen perässä ei lukenutkaan Michael.
 

scholl

Jäsen
Onnittelut Buttonille paalusta.
Se oli mahtava rundi.
Ja räkän suoritukset saivat jälleen suupielet sellaiseen virneeseen, ettei varmaan mikään hymiö pysty samaan.
Startista voi tulla mielenkiintoinen.
Schumi likaisella puolella ja Montoya puhtaalla eli Montoya tunkee väkisin edelle ja ensimmäisessä mutkassa voi olla lähellä, ettei tule kosketuksia.
Samoin Barichello ja Alonso voivat vähän menettää asemiaan.
Tosin Imolassa likainen puoli ei suhteessa ehkä niin likainen kuin joillain radoilla, millä ei juuri koskaan ajeta.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Viestin lähetti scholl

Ja räkän suoritukset saivat jälleen suupielet sellaiseen virneeseen, ettei varmaan mikään hymiö pysty samaan.

Kuulut ilmeisesti näihin suomalaisiin räkän totaaliisiin dissaajiin, mutta annappa kunnia sille kenelle se kuuluu eli mersulle/mclarenille. Eihän räkä voinut yksinkertaisesti tehdä mitään. Eli siis mitkä suoritukset räkältä saivat suun virneeseen?

En minäkään pidä räkää mitenkään valovoimaisena ihmisenä, mutta luulisi sitä sympatiaa kuitenkin kotimaiselle kuskille löytyvän ihan niinkun leijonille jääkiekossa.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Eddie
En minäkään pidä räkää mitenkään valovoimaisena ihmisenä, mutta luulisi sitä sympatiaa kuitenkin kotimaiselle kuskille löytyvän ihan niinkun leijonille jääkiekossa.
Niinhän sitä luulisi, mutta ei. En kannusta edes leijonia lätkässä, tuskin se minua epä-isänmaalliseksi tekee..
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti M@rko77
Niinhän sitä luulisi, mutta ei. En kannusta edes leijonia lätkässä, tuskin se minua epä-isänmaalliseksi tekee..

Kyllä tekee. *kaivaa puutarhasakset esille*
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös