Viestin lähetti Henkka
Auton paremmuudessa merkitsee luotettavuus tasan yhtä paljon kuin sen nopeus.
Säälittävää tekstiä kokonaisuudessaan pitkä valituksesi.
Myönnettäköön, että Häkkinen oli ihan eri luokan kuljettaja kuin Kitisijä Räkä. Häkkinen oli ihan hyvä kuljettaja, Räkä korkeintaan keskitasoa. Mutta se siitä.
Häkän avut tulevat esille aika-ajokierroksen ajamisessa, ei niinkään auton kehittämisessä tai sellaisen tiimin luomisessa, joka tekee vehkeet, jotka kestävät. Ja luotettavuus ei riipu pelkästään autosta, vaan kuljettajasta. Jos ajaa hana pohjassa koko ajan niin keskeytyksiä tulee. Ei auta, vaikka mies sanookin joka haastattelussa hanaa.
Schumihan löysää aina ja tarkkailee kierrosaikojaan, jos hänellä on auton tekniikan kanssa ongelmia. Varsinkin viimeisillä kierroksilla säästää tekniikkaa.
McLarenin auto oli eittämättä nopein, koska jopa David Coulthard ajoi usein aika-ajoissa eturiviin ja kilpailuissakin tuli kaksoisvoittoja. Jos autot olisivat olleet tasavertaisia, olisi Michael parempana kuljettajana dominoinut selvästi kilpailuja. Samoin kuin Benettonin aikoihin, huolimatta huonommasta kalustosta, hän laittoi hanttiiin. Vasta 2000 luvulla on pystytty rakentamaan paketti, mikä on parempi kuin muilla ja se on vaatinut Michaelilta monen vuoden työn lähtien italiaanojen asenteiden muokkaamisesta kohti täydellisyyden pyrkimistä. Ei siellä istuta tumput suorina jossain rantakohteessa ja ihmetellä, kun koneet paukkuvat.
Salon Tyrrellhän oli luotettava, muttei nopea ja Häkän McLaren nopea, muttei luotettava. Sinun pertteilysi mukaanhan se on silloin saman arvoista.
Puheet Hugon näkemisestä elossa on naurettavinta, mitä olen koskaan kuullut.