Analyytikko_
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Nojoo. Kyllähän tuo sanamuoto noin on. Itse olettaisin, että jos joku diskattaisiin tuon polttoainejupakan vuoksi niin samassa rytäkässä menisi automaattisesti kaikki kolme. Siitä kommenttini. Onhan tuolla sitten vielä tuo repe_joken mainitsema asia.
Niin, sanamuodon lisäksi viittasin tuossa alkuperäisessä viestissä myös tuohon kuudennen sijan saavuttamiseen, joka ei vielä siis riittäisi Hamiltonin mestaruuteen. repe_joke tuossa ylempänä viittaakin juuri vielä nimenomaisesti tähän kohtaan lehden artikkelia, myös tähän kohtaan viittaan tällä alkuperäisellä viestilläni, vaikka en sitä kopioinut. Sinänsä tietysti asiaankuuluva tarkennus repe_jokelta.
Muistaakseni jossakin lehdessä oli maininta polttoaineiden lämpötilojen ylittymisestä 12-14 asteella, sanamuodon mukaan tämä viitaisi kaiketi kaikkiin kolmeen kuljettajaan. Kuten sanoit, kaikki kolme saatettaisiin saman tien tässä rytäkässä katsoa syyllisiksi. Onko esim. mahdollista, että toinen BMW hylätään ja toista ei hylätä. Aika vahvat perustelut saisi olla, jos saman tallin autoja kohdellaan eri tavalla, Nicon kohteleminen eri tavalla BMW-veljesten kanssa ei sitten olisikaan erikoista.
Itselle tuli nyt mieleen pari seikkaa:
-Mikä oli oikea todellinen lämpötila ja mikä oli kuskeille ilmoitettu läpötila?
-Mistä näytteet on otettu, (polttoaine-letkusta, auton tankista, tankista, josta polttoaine tankataan autoihin varikolla)?
-Saman tallin kuljettajat käyttävät samaa vai eri tankkia varikolla (tämähän toisaalta mahdollistaisi BMW-miesten erillisen kohtelun)?