Ei voi kun ihmetellä mistä alkuaineesta se ohjaamo on tehty, kun se kestää yhtenä kappaleena tollaisen kolarin.
Tuota ihmettelin itsekkin. Autosta ei ollut jäljellä juurikaan muuta, kuin se monokokki, ja sehän taas kerran yhdessä niskatuen kanssa pelasti kuljettajan hengen. Rispectiä suunnitteluosastolle, monta ihmishenkeä on jo säästänyt.
Räkä kertoili maikkarille, että hänelle ei jarrut toimineet kisan aikana normaalisti juuri missään vaiheessa kisaa. Tiedä sitten olisko ollut jakoja juurikaan ylöspäin, täysin toimivallakaan autolla. Siellä menee se hopean värinen auto kuitenkin ihan omaa vauhtiaan, joten aikalailla sama tuleeko sen jälkeen maalin punaisia vai valkeita autoja.
Tuli tuossa muuten mieleen, että yllättävän nopeasti loppui joiltakin kuskeilta ne pehmeämmät renkaat. Heikki oli niiden kanssa pulassa ekan stoppinsa jälkeen, Räkä jäi sitten Heikistä loppurykäisen aikana, ja Alonsonkin joutui antautumaan Satolle.
Sitten taas Hamiltonilla, Heidillä, Wurstilla (jolla oli tuunattu takasiipi) nuo renkaat taas vaikuttivat toimivan suht hyvin loppuun asti.