Vois kans heittää jonkun kevyen dubstep-osion ja parin sekunnin sandstorm sämplen heittää.
Pahat kielet puhuvat, että Suomi pystyi samaan viimeksi viime vuonna Saara Aallon Monsters-kappaleessa.Norjalaiset iski voittavan kappaleen tiskiin: KEiiNO - Spirit In The Sky (MGP 2019) - official lyric video (nature)
Suomalaiset ei tähän pysty..
Norjalaiset iski voittavan kappaleen tiskiin: KEiiNO - Spirit In The Sky (MGP 2019) - official lyric video (nature)
Suomalaiset ei tähän pysty. Mukaansatempaava dance-humppa sopivin etnomaustein. Jännä muuten, miten Norjan saamelaiset suhtautuvat aivan eri tavalla kultturiperintönsä käyttöön kuin Suomen saamelaiset. Suomessa näitä muusikoita, vaikka ainakin yksi on etninen saamelainen, olisi taatusti syytetty kulttuurillisesta omimisesta tms. pahasta.
Plagiointi on vaikea aihe ja harvoin mustavalkoista, mutta kyllä minä ainakin samankaltaisuuden kuulen noissa kertseissä.
Mun mielestä aivan kauhea Rammstein parodia. Toki tuolla saa pisteitä, kuten Lordi aikoinaan, mutta en toivo tuolla kappaleella voittoa.Islanti laittaa "hieman" erikoisempaa settiä viisuihin. Uskon, että tällä voi oikeasti voittaa ja tavallaan myös toivon sitä.
Hatari - Hatrið Mun Sigra - Iceland - National Final Performance - Eurovision 2019
Itse veikkaan maksimissaan viime vuoden Unkarin kohtaloa. Ei tule tuolla pärjäämään nykypäivän viisuissa, liekö edes finaaliin saakka selviää.Mun mielestä aivan kauhea Rammstein parodia. Toki tuolla saa pisteitä, kuten Lordi aikoinaan, mutta en toivo tuolla kappaleella voittoa.
Islanti laittaa "hieman" erikoisempaa settiä viisuihin. Uskon, että tällä voi oikeasti voittaa ja tavallaan myös toivon sitä.
Hatari - Hatrið Mun Sigra - Iceland - National Final Performance - Eurovision 2019
Norjalaiset iski voittavan kappaleen tiskiin: KEiiNO - Spirit In The Sky (MGP 2019) - official lyric video (nature)Suomalaiset ei tähän pysty. Mukaansatempaava dance-humppa sopivin etnomaustein. Jännä muuten, miten Norjan saamelaiset suhtautuvat aivan eri tavalla kultturiperintönsä käyttöön kuin Suomen saamelaiset. Suomessa näitä muusikoita, vaikka ainakin yksi on etninen saamelainen, olisi taatusti syytetty kulttuurillisesta omimisesta tms. pahasta.
Mutta se on sanottava: Ruotsi on kyllä todella, siis todella, lähellä voittoa. Miten ne tekevätkin tuon aina, täydellisesti ajassa oleva kappale ja vieläpä gospelkuoro :D
Solisti on valitettavan heikko, mutta biisi nyt ei minusta tuossa joukossa häpeä, kun youtubesta kuuntelin maistiaiset kaikista. Eihän se toki mikään erikoisen hyväkään ole.Ei kai kukaan nyt tosissaan jaksa edes uskoa, että tollasella kappaleella päästäisiin edes lähelle finaaleita. Itse lähtisin melkein veikkaamaan, että semifinaalin viimeinen paikka on ihan todenännäköinen.
Sen lisäksi että biisi on umpisurkea, niin Sebastianhan ei edes omaa minkäänlaista lauluääntä. Toivon myös että tästä lähin karsinnat tekisivät paluun, ja tämä Ylen hirmuvalta saisi väistyä. Siitä ei selkeästi seuraa mitään hyvää.
Sen lisäksi että biisi on umpisurkea, niin Sebastianhan ei edes omaa minkäänlaista lauluääntä
Solisti on valitettavan heikko, mutta biisi nyt ei minusta tuossa joukossa häpeä, kun youtubesta kuuntelin maistiaiset kaikista. Eihän se toki mikään erikoisen hyväkään ole.
Karsintojen palauttamisen vaatimukset ovat tietysti hauskoja, koska avoimet karsinnat lopetettiin siksi kun YLE sai niin paljon valitusta, että sinne tunkevat kaikenmaailman paradiseoscarit sun muut mitättömyydet, jos on tuollaiset kaikille avoimet kisat..
Niinkuin sanoin, karsinnat on jo itsessäänkin mielenkiintoinen ja arvokas asia, tai ainakin arvokkaampi ja mielenkiintoisempi kuin ohjelma jossa Darude esittää kolme huonoa biisiä.Karsintojen palauttamisen vaatimukset ovat tietysti hauskoja, koska avoimet karsinnat lopetettiin siksi kun YLE sai niin paljon valitusta, että sinne tunkevat kaikenmaailman paradiseoscarit sun muut mitättömyydet, jos on tuollaiset kaikille avoimet kisat..