Hiihtofani
Jäsen
Tämä hiihtomenestys perustui ainoastaan laajamittaiseen dopingin käyttöön.
Katkera! Se on totta, että Myllylä ja kumpp. käyttivät, mutta niin käyttivät kaikki muutkin.
Tämä hiihtomenestys perustui ainoastaan laajamittaiseen dopingin käyttöön.
Miltähän aikakaudelta kokemuksesi ovat? Ei taida olla enää montaa EU maata jossa saisi polttaa.. Tanska ja Tsekki tulevat vain mieleen.Tästä tulikin mieleen että Suomi taitaa olla EU:n ainoa maa missä ei saa polttaa baarissa?
Siitä voikin vetää johtopäätöksen että EU:n tulisi kieltää hiihtäminen koko alueellaan koska se laji pakottaa kaikki harrastajansa käyttämään vaarallisia dopingaineita.Katkera! Se on totta, että Myllylä ja kumpp. käyttivät, mutta niin käyttivät kaikki muutkin.
Miltähän aikakaudelta kokemuksesi ovat? Ei taida olla enää montaa EU maata jossa saisi polttaa.. Tanska ja Tsekki tulevat vain mieleen.
Noista suurimmassa osassa taitaa olla ihan yhtä kiellettyä kuin Suomessakin.Kolmen neljän viime vuoden sisään olen polttanut Irlannissa, Espanjassa, Virossa, Ranskassa, Tsekeissä, Italiassa, Saksassa ja Bulgariassa. Tämä empiirisenä kokemuksena, muissa EU-maissa en ole muistaakseni käynyt lähivuosina. Tai Ruotsissa mutta en tainnut käydä baarissa jos lentokentän ei lasketa.
Noista suurimmassa osassa taitaa olla ihan yhtä kiellettyä kuin Suomessakin.
Eli pointtisi on että Suomessa et ole polttanut baarissa koska se on kiellettyä mutta Irlannissa sun ei tarvitse välittää siitä samasta kiellosta?Huomasitko mitä lainasin, "Suomessa tietysti luetaan kaikkia direktiivejä kuin piru Raamattua" ?
Siitä voikin vetää johtopäätöksen että EU:n tulisi kieltää hiihtäminen koko alueellaan koska se laji pakottaa kaikki harrastajansa käyttämään vaarallisia dopingaineita.
Eli pointtisi on että Suomessa et ole polttanut baarissa koska se on kiellettyä mutta Irlannissa sun ei tarvitse välittää siitä samasta kiellosta?
OK, olet kiertänyt vallan erikoisia paikkoja sitten. Itse en ole ikinä esim tuolla Irlannissa, jossa taisi astua ensimmäisenä tupakointikielto voimaan EU:ssa, nähnyt kenenkään polttaneen pubissa sisällä. Ja usko pois, paljon olen eri pubeja kiertänyt siellä.Olen mennyt ihan kyllä maassa maan tavalla. Vai oisko mun pitänyt lähteä yksin pihalle ja jättää muut polttamaan sisälle koska tämähän nyt on EU:n kieltämää?
OK, olet kiertänyt vallan erikoisia paikkoja sitten. Itse en ole ikinä esim tuolla Irlannissa, jossa taisi astua ensimmäisenä tupakointikielto voimaan EU:ssa, nähnyt kenenkään polttaneen pubissa sisällä. Ja usko pois, paljon olen eri pubeja kiertänyt siellä.
Itse asuin -07 - -10 Dublinissa enkä muista että baarissa olisi tarjoilutiloissa körssi palanut kertaakaan vaikka kapakkeja tuli kierreltyä välillä hyvinkin ahkerasti (myös pääkaupungin ulkopuolella).
Itse asuin -07 - -10 Dublinissa enkä muista että baarissa olisi tarjoilutiloissa körssi palanut kertaakaan vaikka kapakkeja tuli kierreltyä välillä hyvinkin ahkerasti (myös pääkaupungin ulkopuolella).OK, olet kiertänyt vallan erikoisia paikkoja sitten. Itse en ole ikinä esim tuolla Irlannissa, jossa taisi astua ensimmäisenä tupakointikielto voimaan EU:ssa, nähnyt kenenkään polttaneen pubissa sisällä. Ja usko pois, paljon olen eri pubeja kiertänyt siellä.
Sama. Irlannissa hetken asuneena en koskaan törmännyt baarissa polttamiseen. Toista se oli aikanaan, kun Skotlannissa tuli opiskelua. Silloin sai polttaa mm. bussissa ja leffateatterissa. Kyllä tuntui suomalaisnuoresta pollealta pistää tupakiksi kesken elokuvan. Nyt tylsistyneenä keski-ikäisenä olen kiitollinen tupakkalain kiristyksistä.Itse asuin -07 - -10 Dublinissa enkä muista että baarissa olisi tarjoilutiloissa körssi palanut kertaakaan vaikka kapakkeja tuli kierreltyä välillä hyvinkin ahkerasti (myös pääkaupungin ulkopuolella).
Kyllä se toimii, jos kyseessä on oikeasti lahja. Siellä tullissakin on ihan normaaleja ihmisiä töissä, niiden kanssa kyllä voi aivan normaalisti jutella. Tässä suoraan tullin sivuilta:Pitää nyt saivarrella väliin, mutta ei ikävä kyllä toimi näin. Saattaa tulla läpi, mutta yhtä hyvin voit joutua silti maksamaan tullin..
No niin, nyt kun britit ovat googlanneet mitä EU tarkoittaa, niin voidaan pitää uusintaäänestys!
"EU:n perustajajäsenten Saksan, Ranskan, Italian, Belgian, Hollannin ja Luxemburgin ulkoministerit kokoontuvat lauantaina Berliiniin pohtimaan mitä johtopäätöksiä Britannian äänestyksestä pitäisi vetää."
http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/EU-perustajat_Berliini-52192
Pistää pohtimaan, voiko tästä kokoonpanosta vetää johtopäätöksiä liittyen siihen, ketkä ovat päätöksenteon ytimessä ja ketkä maksumiehiä ja hyödyllisiä idiootteja.
Huvittavaa on näiden asiantuntijoiden lausunnot, joiden mukaan talous tulee kasvamaan nyt Britannisa muutamia prosentteja hitaamminen, koska EU.
Näin jo arvasinkin. Minä en kyllä lähtisi sen perusteella, mitä jossain Kannel pubissa tapahtuu, lähtisi vetämään johtopäätöksiä kuinka Suomi/suomalaiset toimivat.en pahemmin välitä keskustan paikoista vaan usein haen aidompaa tunnelmaa laitamilta.
Vaikka haluaisin olla kanssasi samaa mieltä, niin on kuitenkin sanottava, että kyllä asiantuntijat tietävät. Koska he tietävät suurimpien pörssien keinottelevan maailmanmarkkinoiden hintoja tuotteissa, tavaroissa, asunnoissa jne.