Minulle taas "rasismi" tai sen pelko (voi kauhistus!) ei ole riittävä syy olla yrittämättä pitää omaa pihaani siistinä ja rahojani pois Brysselin byrokraattien taskuista. Ja onneksi talouskasvu ei jatku ikuisesti.
Ei sinun tarvi käyttää hipsuja, puhut vaan ihan reilusti pajatsokansoista, makaroneista ja jutskuista.
Bryssel ja EU kaikessa byrokraattisuudessaan vähentää byrokratiaa Euroopassa. Sisämarkkinoilla ei tarvita tulliselvityksiä eikä joka maahan tarvita erikseen tyyppihyväksyntiä, myyntilupia ym ym ym.
Minä jotenkin ymmärtäisin nalkutuksen brysselin byrokratiasta, jos sanoja olisi vaikka virolainen, mutta että maailman ehkä byrokraattisimman maan Suomen kansalaiselta se kuulostaa vähän samalta kun ei viitsisi matkustaa Espanjaan kun siellä on niin paljon lunta ja pakkasta. Oletko varma, että olet muistanut anoa STEMistä luvan tähän valittamiseen? Ja mitä AY sanoo siihen?
Talouskasvu ei varmasti jatku ikuisesti, mutta minun elinikäni se mahdollisesti jatkuu. Isoin uhka sille on ilmastonmuutos.