Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Summanen on sen tyylinen ihminen, että ei opi ikinä. Salonojan pitäisi antaa kenkää episodin johdosta välittömästi. Tosin, eihän lätkämatsissa huutelu ole niin paha juttu kuin pieni homovitsi...
"En halua tässä vaiheessa kommentoida mitään. Olen menossa seuran sisäiseen palaveriin, jossa asia ruoditaan perin pohjin, Summanen sanoi Ilta-Sanomille."
"Kaikki ratkeaa tämän päivän aikana, Salonoja ilmoitti.
Mestiksen kannalta ei ole olemassa parempaa valmentajaa kuin Summanen. Kaikki pöhinä tämän sarjan ympärillä ja värikkäät valmentajat tekee jokaiselle joukkueelle hyvää. Jos emme ota huomioon tätä kautta, niin ainoa toinen kerta kun Mestis on millään tavalla vallannut huomiota allekirjoittaneessa, oli kun Aurinkokuningas Tamminen hääräsi Tuton peräsimessä. Summaselle jatkopaprua kouraan ja raippaa päättäviltä tahoilta ylilyönneistä. Ei se hetkessä opi salonkikelpoiseksi noista venäjän liigoista, joissa toi huutelu on osa showta.
Tämä oli henkilökohtaista, Valavuori puhui seuran nimissä. Siinä ero seuran kannalta. Jopa sopimuksen purkamisen kannalta tässä on varmaan aika vissi ero.Summanen on sen tyylinen ihminen, että ei opi ikinä. Salonojan pitäisi antaa kenkää episodin johdosta välittömästi. Tosin, eihän lätkämatsissa huutelu ole niin paha juttu kuin pieni homovitsi...
Juuri näin. Tästä selviää pahoittelulla ja anteeksipyynnöllä ynnä ehkä rajallisella toimitsijakiellolla.Tämä oli henkilökohtaista, Valavuori puhui seuran nimissä. Siinä ero seuran kannalta. Jopa sopimuksen purkamisen kannalta tässä on varmaan aika vissi ero.
Koska Summanen. Koska Salonoja. Koska kukkahattu.Mä olen ollut työpaikoilla, joissa tommonen huutelu oli ihan jokapäiväistä. Sielläkin jälkeenpäin naureskeltiin, miksei tälle?
Hyvä kannanotto. Summanen tuo väriä joukkueeseen sekä sarjaan ja toki kaikki tietävät tuon vahvan tunnepohjaisen sitoutumisen tekemiseen sekä myös ylilyönnit. Toivottavasti jatkaa päävalmentajana ensi kaudella.
Näinhän se on. Apuvalmentaja on auktoriteetiltaan se päävalmentaja.Itse ihmettelin, ettei muu valmennusjohto puuttunut asiaan alkumetrien jälkeen. Rohkeus ja auktoriteetti puuttui ?
Oletteko olleet esim. työporukan kanssa ravontolassa, jossa osa ravintolan muista asiakkaista tuntee tai tietää kuka sinä olet? Ovatko työkaverit huudelleet ja syyttäneet sinua suu vaahdossa esim. pedofiiliksi? Jos näin on käynyt niin olet oikeassa...Miksi vitussa joku Jatkoaika likaa omaa pesää (jääkiekko lajina). Kaikki lätkästä jotain tietävät ymmärtävät, että osa huudoista ei ole lehdistölle. Jääkiekko ei ole diplomatiaa, vaan jätkien aggressiivinen kontaktilaji. Välillä jopa huudellaan.
Mä olen ollut työpaikoilla, joissa tommonen huutelu oli ihan jokapäiväistä. Sielläkin jälkeenpäin naureskeltiin, miksei tälle?
Sumolle pitkä jatkosopimus, metsuri kakkoseksi.
Siksi, että jokainen joka on Suomen jääkiekkopiireissä sisällä, tietää että kun Summasella käryää niin jos sanot ihan mitä tahansa, niin tappeluksihan se menee. Joku sekoaa kun saa viinaa, Summanen kun pelataan kiekkoa.Itse ihmettelin, ettei muu valmennusjohto puuttunut asiaan alkumetrien jälkeen. Rohkeus ja auktoriteetti puuttui ?
Miksi vitussa joku Jatkoaika likaa omaa pesää (jääkiekko lajina). Kaikki lätkästä jotain tietävät ymmärtävät, että osa huudoista ei ole lehdistölle. Jääkiekko ei ole diplomatiaa, vaan jätkien aggressiivinen kontaktilaji. Välillä jopa huudellaan.
Mä olen ollut työpaikoilla, joissa tommonen huutelu oli ihan jokapäiväistä. Sielläkin jälkeenpäin naureskeltiin, miksei tälle?
Mitenkähän tässä muuten menetellään, jos tämä kiukun kohde olisi oikeasti tuomittu pedofiili? Olisiko kyseessä kunnianloukkaus? Minusta ei. Entä Summasen sanktiot sarjalta?
Kiinnostaisi kyllä tietää mitä pitäisi tapahtua että täällä ei joku vetäisi kukkahattutätikorttia esiin? Uhata raiskata jonkun perheenjäsenen? Noh, välillä läikkyy yli, tunnekuohuissa sattuu, jatkosopparia ja eteenpäin.
Kiinnostaisi kyllä tietää mitä pitäisi tapahtua että täällä ei joku vetäisi kukkahattutätikorttia esiin? Uhata raiskata jonkun perheenjäsenen? Noh, välillä läikkyy yli, tunnekuohuissa sattuu, jatkosopparia ja eteenpäin.