Espoo Metro Areena

  • 648 304
  • 2 499

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Missä on Barona Areenalla nykyään vierasfanikatsomo?

Ässiä ja Kärppiä vastaan oli 404, uskoisin olevan sama edelleen välierissä. Vähän on väärä pääty, kun Bluesin fanikatsomo on väärässä päädyssä, mutta tuolta ylhäältä näkee koko kentän niin hyvin, että tuskin on ongelma.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Myös 211 oli hyvin Ässä-miehitetty kuudennessa matsissa, olivat tosiaan varmaan ostaneet liput itse, eli ei ole mikään virallinen vierasfanikatsomo. Onneksi niin, koska sijaitsee juuri Bluesin seisomafanikatsomon vieressä...
 

Fordél

Jäsen
Suositteletteko päätykatsomoa ollenkaan vai kannattaako ottaa halvempi yläkatsomo? Tähän mennessä olen aina ollut tuolla ylhäällä ja näkeehän sieltä ihan hyvin, mutta vähän tuntuu, että on ns. pelin ja fiiliksen ulkopuolella. Ehkä perjantaina voisi laskeutua alemmas.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Suositteletteko päätykatsomoa ollenkaan vai kannattaako ottaa halvempi yläkatsomo? Tähän mennessä olen aina ollut tuolla ylhäällä ja näkeehän sieltä ihan hyvin, mutta vähän tuntuu, että on ns. pelin ja fiiliksen ulkopuolella. Ehkä perjantaina voisi laskeutua alemmas.

Kuulemma 403:ssa on ollut ihan hyvää meininkiä. Itse olen ollut tähän saakka stondiksessa, mutta perjantain matsiin tulen tuonne 403:een koska isännöin silloin yhtä työpaikkani Pyh-kannattajaa.

Ed. Jos haluaa kunnolla peliin ja fiilikseen, niin seisomafanikatsomon vieressä olevan 212:n ringside (siis ihan kaukalon vieressä) on hyvä vaihtoehto. Näkyvyys on sieltä yllättävän hyvä. Ainoa miinuspuoli on se, että ihan jään lähellä istuessa tulee helposti kylmä.
 
Viimeksi muokattu:

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Kyllä päädyn fanikatsomosta näkee pelin hyvin, jos istuu korkeintaan kolmannella rivillä. Siitä ylöspäin olevilla paikoilla on lähes jokaisella joku näköeste johonkin kaukalon nurkkaan. Tunnelmaltaan seisomakatsomo on varmaankin paras, mutta kyllä pleijareissa istumakatsomossakin on ollut hyvä meininki.
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Kyllä päädyn fanikatsomosta näkee pelin hyvin, jos istuu korkeintaan kolmannella rivillä. Siitä ylöspäin olevilla paikoilla on lähes jokaisella joku näköeste johonkin kaukalon nurkkaan. Tunnelmaltaan seisomakatsomo on varmaankin paras, mutta kyllä pleijareissa istumakatsomossakin on ollut hyvä meininki.

ilmeisesti Fordel (sorry, en osaa tehdä tuota heittomerkkiä een päälle) tarkoitti sitä toista päätyä, siis vanhaa fanikatsomoa? Jos BFC:n kortti on, niin toki kannattaa mennä jompaankumpaan fanikatsomoista.
 

Fordél

Jäsen
Kyllä päädyn fanikatsomosta näkee pelin hyvin, jos istuu korkeintaan kolmannella rivillä. Siitä ylöspäin olevilla paikoilla on lähes jokaisella joku näköeste johonkin kaukalon nurkkaan. Tunnelmaltaan seisomakatsomo on varmaankin paras, mutta kyllä pleijareissa istumakatsomossakin on ollut hyvä meininki.

Ok, no nyt tuli ostettua liput päätyyn. Tosin liput ilmeisesti liian ylös, mutta pääasia, että pääsee hallille todistamaan tätä kamppailua ja välierätunnelmaa.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
En tiedä olenko jo todella tuttu nimi toimistolla, mutta minä olen varannut liput fanimaailmaan sähköpostilla ja vain sanonut olevani fan clubin jäsen. Lippua noutaessani kukaan ei ole kysynyt jäsenkorttia eikä katsomoon mentäessä minulta myöskään pyydetä mitään todistetta lipusta/kausarista.. Pääasia on, että on Bluesin paita päällä *hymiö*
 

Fordél

Jäsen
En tiedä olenko jo todella tuttu nimi toimistolla, mutta minä olen varannut liput fanimaailmaan sähköpostilla ja vain sanonut olevani fan clubin jäsen. Lippua noutaessani kukaan ei ole kysynyt jäsenkorttia eikä katsomoon mentäessä minulta myöskään pyydetä mitään todistetta lipusta/kausarista.. Pääasia on, että on Bluesin paita päällä *hymiö*

Tarkennan vielä eli eihän se päätykatsomo (102) ole fanikatsomo vaan ihan normaali istumakatsomo?
 
Suosikkijoukkue
Ukrainan armeija, Pelsut, Kiekko-Espoo
Tarkennan vielä eli eihän se päätykatsomo (102) ole fanikatsomo vaan ihan normaali istumakatsomo?

102 on nykyään ihan normaali istumakatsomo. Siellä olivat fanit ennen täksi kaudeksi toiseen päätyyn perustettua "fanimaailmaa".
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Tarkennan vielä eli eihän se päätykatsomo (102) ole fanikatsomo vaan ihan normaali istumakatsomo?

Näin on, mutta jos tunnelmaa haluat, olet kyllä väärässä päässä. Vanhasta fanikatsomosta tuonne ei tainnut jäädä kuin yksi perhe, joka on istunut samoilla paikoilla hallin ekasta kaudesta lähtien.. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tuossa katsomossa ei kauheasti kannusteta.
 

Fordél

Jäsen
Mites kun autolla tulee matsiin ja vielä suht hyvisä ajoin (toivottavasti) niin onko lähellä mitään ilmaista parkkipaikkaa kun ottavat vissiin aina sen parkkimaksun jos haluaa hallin parkkipaikoille jättää autonsa?
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Mites kun autolla tulee matsiin ja vielä suht hyvisä ajoin (toivottavasti) niin onko lähellä mitään ilmaista parkkipaikkaa kun ottavat vissiin aina sen parkkimaksun jos haluaa hallin parkkipaikoille jättää autonsa?
Sanotaan näin, että niitä ilmaisia paikkoja on niin vähän, etten lähde sitä täällä kuuluttamaan. Olen itsekäs, tiedän ;-)
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mites kun autolla tulee matsiin ja vielä suht hyvisä ajoin (toivottavasti) niin onko lähellä mitään ilmaista parkkipaikkaa kun ottavat vissiin aina sen parkkimaksun jos haluaa hallin parkkipaikoille jättää autonsa?

Mikä on lähellä? Mä oon joskus jättänyt Niittykummun Lidlin pihaan, mutta sieltäkin tulee hallille matkaa varmaan 700 m. En sitten tiedä, oisko siellä sen koulun, onko se nyt sitten ylä-aste, ja EMMAn puolella jotain paikkoja... Itse tulen bussilla, kuten aina lätkämatseihin.
 

Veltto Sergei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat paholaiselle
Mites kun autolla tulee matsiin ja vielä suht hyvisä ajoin (toivottavasti) niin onko lähellä mitään ilmaista parkkipaikkaa kun ottavat vissiin aina sen parkkimaksun jos haluaa hallin parkkipaikoille jättää autonsa?

Tien varteen Orionin tehtaan kohdalla olen ainakin itse pitänyt autoa, ja niin tuntuu moni muukin. Ihan laillinenkin paikka taitaa olla, kun ei sakkolappua ole ainakaan toistaiseksi tullut.
 

Jindebyne

Jäsen
Just. On tämäkin vieraanvaraisuutta. Et edes yv:llä tällaiselle etäsemifanille?

Autotien toisella puolella on kerrostaloja, joiden vieraspaikkoja voi käyttää hyväksi, mikäli omatunto antaa myötä.

Myös samaiselta tieltä (en muista tien nimeä) lähtee poikkitie Olarinluoman teollisuusalueelle, johon voi hyvin autonsa jättää. Kävelyä n. 500m-1km.

Myös BA:n takana olevan metsän toiselle puolelle voi autonsa jättää tien varteen, mutta sinne oikea reitin neuvomiseen ei allekirjoittaneen verbaliikka riitä.

Siihen rajoittuu meikäläisen tietämys, toivottavasti löytyy mesta.
 

Fordél

Jäsen
Kiitos vaan kaikille neuvoista. Hyvä mesta löytyi ja ilmaiseksi selvittiin parkkeerauksesta. Myös istumapaikat olivat hyvät. Päätyä voisi kokeilla seuraavallakin kerralla. Hallissakin oli tänään paikoin myös ihan hyvä tunnelma ja neljännessä ottelussa on toivottavasti kunnon kiima päällä heti ottelun alusta alkaen.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Sain 4. finaaliin liput katsomoon 101 rivi 9. Olenko ymmärtänyt oikein, että tuohon päätyyn Blues hyökkää 1. ja 3. erän? Päätykatsomoissa joskus huono näkyvyys, mutta ilmeisesti rivillä 9 ei enää tällaista ongelmaa ole? Ja vielä pysäköinnistä: Jos maksaa sen kännykkäparkkimaksun etukäteen, niin pääseekö myös varmasti sinne parkkialueelle, vai pitääkö silti tulla hyvissä ajoin, että riittää tilaa? Noihin jos joku osaa/viitsii vastata, niin kiitän ja kumarran.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Sain 4. finaaliin liput katsomoon 101 rivi 9. Olenko ymmärtänyt oikein, että tuohon päätyyn Blues hyökkää 1. ja 3. erän? Päätykatsomoissa joskus huono näkyvyys, mutta ilmeisesti rivillä 9 ei enää tällaista ongelmaa ole? Ja vielä pysäköinnistä: Jos maksaa sen kännykkäparkkimaksun etukäteen, niin pääseekö myös varmasti sinne parkkialueelle, vai pitääkö silti tulla hyvissä ajoin, että riittää tilaa? Noihin jos joku osaa/viitsii vastata, niin kiitän ja kumarran.
Kyllä, Blues hyökkää tuohon päätyyn 1. ja 3. erän. Ja riviltä 9 näkee jo hyvin, mun mielestä alemmiltakin näkee hyvin. Parkkimaksusta en osaa sanoa mutta enpä ole kuullut että joku jäisi parkkitilojen ulkopuolelle.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Ja vielä pysäköinnistä: Jos maksaa sen kännykkäparkkimaksun etukäteen, niin pääseekö myös varmasti sinne parkkialueelle, vai pitääkö silti tulla hyvissä ajoin, että riittää tilaa? Noihin jos joku osaa/viitsii vastata, niin kiitän ja kumarran.

Kannattaa tulla ajoissa, vaikka oletkin parkkimaksun ennakkoon maksanut. Aiemmassa sarjassa tulin kerran autolla matsiin ja silloin nuo varsinaiset parkkipaikat olivat täynnä. Joten jouduin pysäköimään muualle. Eikä ennakkoon maksaneille ole varattu paikkoja. Eli hyvissä ajoin paikalle, pääset paljon helpommalla.
 

Kiekko-Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, EPS
Ajoissa kannattaa tulla. Epäilen, että sisääntulo ruuhkaantuu, koska kävijämäärä tulee "yllätyksenä". Halli tulee myös ennätys täyteen. Toivottavasti hallilla on kaikki mahdolliset kioskit ja kassat auki. Jonottaa saa muutenkin aivan liian kauan ja on sääli jos finaaleissa ei asiaa ole huomioitu kunnolla. Nyt asian ei ainakaan pitäisi olla yllätys. Moni myöhäisherännyt "ns uusi katsoja"ei varmasti tule hallille uudestaan, jos hän pettyy palveluun. Nyt on paras paikka Bluesilla houkutella uusia vakiokatsojia hallille myös runkosarjan otteluihin.
 
Ajoissa kannattaa tulla. Epäilen, että sisääntulo ruuhkaantuu, koska kävijämäärä tulee "yllätyksenä". Halli tulee myös ennätys täyteen. Toivottavasti hallilla on kaikki mahdolliset kioskit ja kassat auki. Jonottaa saa muutenkin aivan liian kauan ja on sääli jos finaaleissa ei asiaa ole huomioitu kunnolla. Nyt asian ei ainakaan pitäisi olla yllätys. Moni myöhäisherännyt "ns uusi katsoja"ei varmasti tule hallille uudestaan, jos hän pettyy palveluun. Nyt on paras paikka Bluesilla houkutella uusia vakiokatsojia hallille myös runkosarjan otteluihin.

1) Poistuttaessa niitä Baronan sällejä tarvittaisiin kaikille muille parkkialueille paitsi häkkiparkkiin. Nyt poistuttaessa vaikka lähiparkkialueelta ajetaan kaikkia hidastavasti kuin siat pellossa, kun liikenteenohjaajat ovat luikkineet hyvän aikaa sitten matkoihinsa. Heijastinputki käteen, tuosta liikenne poikki ja tuonne auki ja taas vaihdetaan >> ei luulisi olevan vaikeata ja luulisi duunidiilin näillä olevan tehty koko tapahtuman ajaksi, ml. liikenteenohjaus poistuttaessakin.

2) Nyt jos koskaan Sukulan luulisi niitä cash-in-kaljakioskeja koko viikon rakentaneen. Maksuehto käteinen ja sopiva tasaraha hintana. Yksi laskee ja toinen rahastaa. Kortilla maksajat muualle jonottamaan.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Ensimmäinen kerta Baronassa eilen. Voisivat myydä tuonne yläkatsomoon alennuslippuja lisähuomautuksella "mahdollinen näkörajoite", kun eihän sieltä edes näe koko kenttää, jos istuu normaalissa asennossa. Tästä on varmaan jauhettu 1000 kertaa, joten ei siitä sen enempää, mutta onhan tuo penailun huippu rakentaa uusi jäähalli ja mokata sitten noinkin karusti ihan perushomma.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Voisivat myydä tuonne yläkatsomoon alennuslippuja lisähuomautuksella "mahdollinen näkörajoite", kun eihän sieltä edes näe koko kenttää, jos istuu normaalissa asennossa.

Ei näekään, varsinkin kun kaukaloa on levennetty alkuperäisestä (?).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös