Kehotus sinne Espooseen: Vaihtakaa nyt herranisä tota maalilaulua, huu let te dooks aut... whu whu whuhu...
Kehotus sinne Espooseen: Vaihtakaa nyt herranisä tota maalilaulua, huu let te dooks aut... whu whu whuhu... Paranee varmasti pelaajillakin sihti kun ei tarvi kuunnel tota räksytystä maalilauluna. :)
Kehotus sinne Espooseen: Vaihtakaa nyt herranisä tota maalilaulua, huu let te dooks aut... whu whu whuhu... Paranee varmasti pelaajillakin sihti kun ei tarvi kuunnel tota räksytystä maalilauluna. :)
Ei todellakaan! Voin vaan kuvitella kuinka paljon vituttaa vastustajaa ja sen faneja kun Blues tekee maalin!
Voin vaan kuvitella kuinka paljon vituttaa vastustajaa ja sen faneja kun Blues tekee maalin!
Kauppalehti uutisoi 15.7.2011, että Barona Areena teki 2010 tilikaudella voittoa 194 000 €. Tulos parani edellisestä tilikaudesta 325 000 €, vaikka liike vaihto laski 5,7% (127 000€).
Olisi mielenkiintoista löytää Bluesin tulos jostakin.
Kiinnostaisi saada ajankohtaista tietoa omistussuhteista. Olen nimittäin kuullut huhua, että 50% hallista olisi myyty. Samalla varmaan selviäisi osasyy tuohon suureen tulosparannukseen.Joo, haisee taas todella hyvältä sitä Bluesin tulosta ajatellen.
Sillä uskon olleen vaikutusta jo muutaman kauden aikana harjoiteltuun konsernin sisäiseen kompensaatioon, jossa Blues hockey Oy:n maksamaa vuokraa on nostettu merkittävästi ja hallin mainostulot ovat nykyään hallin tuloksessa.
Nyt en käsitä. Mikäs pytinki siihen pohjois-puolelle on rakennettu? Luulin, että olisi harjoitushalli.Tästä kuvasta näkee hyvin miten THA Oy:n harjoitushalli sijoittuu Barona Arenan eteläsivustalle nykyisen VIP-parkkipaikan päälle.
Nyt en käsitä. Mikäs pytinki siihen pohjois-puolelle on rakennettu? Luulin, että olisi harjoitushalli.
Eikös se ole uusi koripallo/sähly/jne. halli? Liian pieni jäähalliksi. Sisällä en ole käynyt, mutta näin minä olen käsittänyt.
Ja tuleeko tuo harjoitushalli todellakin vippiparkin päälle eikä alle?
yritin selata Arenan rafla tarjontaa netistä ja mahdollisesti varata pöytää kun kummi-likalle lupasin, mutta netti vaan herjaa:
Not Found