Kai se johtu siitä että Blues ei ollu siinä Euro Toursissa mukana ja eikä ollu viime vuonna top 4:ssä. Eli ei ole varmaan kysytytty mukaan. Veikkaan että varmasti Blues olisi lähtenyt mukaan jos tota mahdollisuutta tarjottu.Tavallaan olen vähän ihmetellyt, että Blues ei ole lähtenyt CHL-touhuun mukaan, eikä ole edes kertonut miksi.
Nyt kausi on paketissa niin kaipa mä voin nyt tän pari viikkoa sitten kuulemani huhun tänne näpytellä kun ei tarvii enää välittää lukeeko joku iltaroskan toimittaja sen. Laitan nyt varmuuden vuoksi spoilerin kun kyseessä on sellainen huhu joka ei kaikkia miellytä ja varmaan osalla on muutenkin vitutus vielä eilisestä päällä.
Mutta huhun mukaan Laurikaisella olisi jo NHL-soppari sovittuna. Tai ainakin Bluesin toimistolla pidtään Laurikaisen NHL:lään lähtöä hyvin varmana kun siellä on mv-kartoitus päällä. Laurikainen olisi ilmeisesti suuntaamassa sellaiseen organisaatioon jolla on pulaa hyvistä maalivahtilupauksista joten rapakon taakse jäämistä pidetään erittäin todenäköisenä ratkaisuna. Varmaan toi Nieminen olisi Bluesin toimiston ykkösvaihtoehto maalivahdiksi, mutta Saipa on ilmeisesti kosiskellut Niemistä palamaan Lappeenrantaan. Tämän takia pelaaja-agentit tarjoaa nyt Bluesille maalivahti asiakkaitaan.
Yleensä tolta kaverilta jolta huhun kuulin olen kuullut vain pomminvarmoja huhuja, joten siksi oletan että Bluesin mv-osastolla vielä tapahtuu.
Yleensä tolta kaverilta jolta huhun kuulin olen kuullut vain pomminvarmoja huhuja, joten siksi oletan että Bluesin mv-osastolla vielä tapahtuu.