Pikkasen jännittää kyllä, että selviääkö ehdollisella vai tuleeko ehdotonta kakkua, vierastuomarit kuitenkin tuomitsemassa..?Folignon oikeudenkäyntiä odotellessa. Vai mikä tämän avautumisen pointti oli?
Folignon oikeudenkäyntiä odotellessa. Vai mikä tämän avautumisen pointti oli?
Osittain samaa mieltä, teko pitää sanktioida. Toki jos historiaa kurinpidosta löytyy, niin kyllä sanktioiden pitää kasvaa "rikoksen" uusijoilla.Tässäkin tapauksessa nostetaan "on hyvä tyyppi, rapatessa roiskuu" aspektit esiin. Minusta tällaisia hyvä tyyppi tai paha tyyppi vähennyksiä tai lisäyksiä ei saa olla.
Tässäkin tapauksessa nostetaan "on hyvä tyyppi, rapatessa roiskuu" aspektit esiin. Minusta tällaisia hyvä tyyppi tai paha tyyppi vähennyksiä tai lisäyksiä ei saa olla.
Mä peilasin ihan suoraan vastaavaan tapaukseen ja minusta menee yksi yhteen Wilsonin vasen kanssa. Ei sen ihmeellisempää.Sen huomasi kyllä jo sun toivomuksesta 20 pelistä. Kuitenkin se on säännöissä ja ihan syystä, että toistajalle tulee kovennuksia rangaistukseen. Esimerkiksi se Wilsonin 20 peliähän ei muuten ollut lopulta 20 peliä. Ja jos samasta teosta tuomitaan, niin Folignon rangaistus olisi 6-8 peliä. Mulla ei ole toki mitään sitä vastaan, että näistä annettaisiin kovempia, mutta kyllä toistoista pitää myös rangaista kovemmin. Jos ei opi, niin sitten pysyy pois kaukalosta enemmän.
Mä peilasin ihan suoraan vastaavaan tapaukseen ja minusta menee yksi yhteen Wilsonin vasen kanssa. Ei sen ihmeellisempää.
Samaa mieltä että toistoista kovennuksia.
Tässäkin tapauksessa nostetaan "on hyvä tyyppi, rapatessa roiskuu" aspektit esiin. Minusta tällaisia hyvä tyyppi tai paha tyyppi vähennyksiä tai lisäyksiä ei saa olla.
Tainnut sekoittua velipoika Marcus Folignoon, joka on niittaillut aiemminkin porukkaa.
Sundqvist joutuu puhutteluun. Tiedossa varmaan kakkua kun aikaisempaa historiaa löytyy. 1-2 peliä varmaan.
aika jännä tilanne, näytti ainakin kun ekan kerran katoin että yritti väistää, varsinkin kun kontaktin jälkeen jää siihen kattomaan että ei kai käynyt mitään. Saa kyllä silti pelikieltoa
On se. Taparikollisten kuten tämä ja Reaves pitäisi aina saada muutama peli bannia.Yllätyin mutta ei mun mielestä väärä tuomio.
On se. Taparikollisten kuten tämä ja Reaves pitäisi aina saada muutama peli bannia.
Miksi ihmeessä? Eihän tuossa ole mitään väärää, jalat jäässä ja kädet alhaalla.Reaves voisi istua parikymmentä peliä katsomossa tuon tempun jälkeen.
Suoraan päähän?Miksi ihmeessä? Eihän tuossa ole mitään väärää, jalat jäässä ja kädet alhaalla.