Ja lopeta toi McKinnon juttu, eihän siinä loppupeleissä edes tapahtunut mitään, enkä ymmärrä miten ton iän nostaminen liittyy mihinkään.
Toista voi alkaa mätkimään päihin jos sattuu turhauttamaan, mutta siinä ei ole mitään väärää jos ei suoranaisesti satu mitään?? Oletko ihan oikeasti tuota mieltä vai johtuuko tämä siitä että olet Blues-fani? Haluan uskoa jälkimmäiseen. MacKinnon kuitenkin satutti tilanteessa itsensä eikä tainnut loppupelissä enää pelata. Eikä se ikä ole se faktori, mutta oletettavasti Bluesia vitutti tuleva tappio ja Shttenkirk/Bordeleau tilanne, jossa Shattenkirk epäonnekseen saa iskun omasta mailastaan. Ja tuon vitutuksen purkamiseen olisi varmasti ollut "miehekkäämpiäkin" kohteita kuin MacKinnon, vaikkapa Bordeleau itse.
Joku muu Blues-fani myös mainitsi tuolla että MacKinnon myös pullistelee tilanteessa ja kyselee halukkuutta. Ei voi olla totta jumalauta. 5 minuuttia ennen loppua 0-3 johtoasemassa Nathan MacKinnonin tyyppinen pelaaja haluaisi tapella. Nämä värilasisokeudet on välillä aivan uskomatonta. tiettyyn pisteeseen ne ymmärrän, mutta kun aletaan toisen tahallista vahingoittamista puolustelemaan millään noin absurdeilla ja itse keksityillä argumenteilla, niin on ne aina aikamoisen huvittavia tarinoita. Tuossa tilanteessa Backes yrittää ensin hieman kyynärpää ylhäällä kouluttaa MacKinnonia, mutta tämä huomaa aikeet, väistää ja antaa vähän takaisin. Tätähän nolon pellen kupoli ei kestä yhtään ja hän päättää näyttää "mieheltä" yrittäessään pieksää haluttoman MacKinnonin ja koittaa lyödä vielä tätä jäässä ollessaan. Aina voi muuta väittää, mutta kaikki tietävät mitä siinä tapahtui. Ja jos on itse tahallisesti yrittänyt vahingoittaa muita niin minulta irtoaa vieno hymy kun sellainen tyyppi saa itse mitä ansaitsee. Mutta tämä tarina nyt on vanhentunut ja osittain offtopicia muutenkin, joten saa olla osaltani tässä.
Jos jätetään nyt tuo taklauksen kohde ja hänen persoonansa taka-alalle ja tarkastellaan tuota Seabrookin taklausta, niin on kovin vaikea ymmärtää miten kukaan saa tuosta puhdasta taklausta. Jalat irti ja taklaus kohdistuu niin ensisijaisesti päähän kuin olla ja voi. Ihmeellinen aivopieru Seabrookilta vai oliko kenties taklauksen kohde tiedossa ja niiltä osin ihan tarkoituksella haettu tilann, mene ja tiedä. Enkä tarkoita että tarkoitus oli vetää noin sialla päähän, vaan ylipäänsä vaan lanata Backesista reilusti ylitse. Mutta koska kiekko jää Backesin lavasta taakse ja hän automaattisena reaktion jarruttaa ja yrittää palata kiekolle, niin juuri tuon liikkeen seurauksena jää huonoon asentoon ja Seabrookin jättipommista tulee kovan vauhdin ja hyppäämisen lisäksi vieläkin rumempi niitti kuin mitä Seabrook alunperin haki.