Oksennusämpäri Dan Clearyltä aivan käsittämätön kyynerspää viime yönä:
Daniel Cleary Elbow on Scott Hannan (1/9/14) - YouTube
Kuollut vastustaja, hyvä vastustaja!
Pakko ihailla Scott Hannanin toimintaa tuossa tilanteessa. Samantien haetaan oikeutta vaikkakin mylly jäi torsoksi koska Cleary halusi vaan halia.
Hannanilta ihmeen nopea ylösnousemus mutta toisaalta hyvä, että omakätisesti lähti hakemaan oikeutta. Ja vaikka Cleary nyt aikalailla tyytyi sitomaan niin tekihän hän tässäkin tilanteessa enemmän kuin suurin osa Wings-pelaajista on tehnyt koko kauden aikana eli hän sentään pudotti ne hanskansa ja yritti jotain muutakuin kuin leikkiä kuolevaa joutsenta tai vetää kilpikonnia laidan vierellä.
Clearylta aika kummallinen temppu kun ei tuo kuitenkaan koskaan ole ketään yrittänyt vahingoittaa, korkeintaan satuttaa. Ihan ansaittua kakkuahan tuosta on silti toki tulossa. Ei näissä tämänlaisissa tilanteissa ole kyllä mitään puolusteltavaa. Paitsi jos kyseessä on James Neal.
...
Cleary on kyllä aikamoinen tekijämies kun on onnistunut pääsemään sekä omien että vastustajan kannattajien ihon alle.
Kakkuahan tuosta tietty tulee mutta onko se aina huono asia, että sitä kakkua taklauksen seurauksena tulee? En tiedä, tai en ole varma.
Cleary parhaimmillaan on päässyt minun ihon alle olemalla munaton pelaaja, mutta jos pelaa kauden lopun samalla tavalla vittumaisesti vihollisia kohdellen niin eipä ole kovinkaan kauaa enää minun ihollani vaan takki kääntyy minulla hyvin vilakkaa tahtia ja jos näiden otteiden päälle tulee tuhlattujen maalipaikkojen sijaan maaleja niin mikä jottei - paikkansa mies tällöin on ansainnut.
Olen varmaan sanonut tämän tuhannen kertaa mutta mielummin katson vittumaisesti pelaavaa ja turpiinsa ottavaa joukkuetta kuin munattomasti hiihtelevää ja turpiinsa ottavaa joukkuetta. Jos vittumaisen pelityylin lisäksi tulee voittoja niin aina vaan parempi!
vlad.