Jos nyt lähdetään leikkimään ajatuksella, että Marchand olisi se jolta olisi lähtenyt taju ja Orpik olisi taas pysynyt tajuissaan, niin täällä tai missään muualla ei edes puhuttaisi Thornton - Orpik casesta.
Tämä on erittäin hyvä pointti ja tulisi olla selvä asia kaikille täällä kirjoittaville.
Olen useammankin kerran todennut, että enforcereiden tulisi tehdä työtänsä ja toisinaan se tarkoittaa sitä, että "rikollinen" on pantava vastuuseen teoistaan ja nyt Thornton teki juuri sitä työtä ja kunnia sille kenelle kuuluu eli Thorntonille.
Täysin samaa mieltä.
Moni katsoo tätä asiaa niin, että Thornton vs Orpik on se tilanne mikä tuossa nähtiin kun oikeasti tilanne on Thornton vs Pensin ylilyönnit.
On täysin idiottimaista väittää, etteikö Thornton olisi nähnyt tuota Nealin polvella päähän vetämistä. Ei voi olettaa, että jätkä jonka duuni on suojella omaa jengiä kattelisi tommosta jatkuvaa meininkiä sivusta. Nealia on lähes mahdoton hakea kaukalosta pois ja niin on Orpikiakin. Molemmat sikailevat minkä kerkiävät (enkä nyt puhu tuosta yksittäisestä Eriksson taklauksesta) ja ilman seuraamuksia. Kuten nytkin nähdään, joku vitun puhelinhaastattelu tulossa ? WTF ?
Neal, että Thornton ansaitsisivat molemmat tuosta about X pelin pannan. mutta SAMA tuomio kuuluu molemmille ja sekin olisi vielä tähtipelaajan suosimista.
Jos unohtaa jälkiseuraamukset ja miettii mitä olisi voinut tapahtua pahimmillaan, niin onhan tuo Nealin polvi helvetin paljon vaarallisempi kun pari pusua jäässä makaavaan.
Ei se jumalauta voi mennä niin, että kun joku tulee sanomaan, että nyt muuten vastaat teoistasi, niin polvet pettää ja mennään jäihin niin sitten onkin koskematon.
Ja kuten edelleen haluan painottaa, ei Thorntonin teko ole pelkästään Orpikia kohtaan, vaan koko Pensin joukkuetta kohtaan näytetty, että nyt vittu loppuu se ylimääräinen sikailu.
Kyllä, keinot ovat koodiston ulkopuolelta, mutta niin on jään halailukin kun joku tulee hakemaan tilille teoistaan.
Tuo Nealin teko on pahimpia vastustajan vahingoittamisyrityksiä mitä olen nähnyt pitkään aikaan.
Pystyi ainakin laittamaan nämä kaksi tekoa järjestykseen, mitä monet muut tällä palstalla ei vain pysty Penguins vihan takia.
Ihan näin "on the record" minulla ei ole mitään Penguinssia vastaan, mielipiteeni yllä ovat tasan tarkkaan omiani ja minä kannatan yhtä ainutta joukkuetta NHL:ssä. Go Hawks.