Tämä on kyllä yksi parhaista selityksistä mitä olen kuullut ikinä Jatkoajassa.TPS:n pelaaja pelaa vaarallisesti koska pää on aika kaukana kropasta.
Tämä on kyllä yksi parhaista selityksistä mitä olen kuullut ikinä Jatkoajassa.TPS:n pelaaja pelaa vaarallisesti koska pää on aika kaukana kropasta.
Eikös tuo selitys vain lisää teon törkeyttä..Tämä on kyllä yksi parhaista selityksistä mitä olen kuullut ikinä Jatkoajassa.
Tämä on kyllä yksi parhaista selityksistä mitä olen kuullut ikinä Jatkoajassa.
Varmasti näkee että Yip on tulossa ja varmasti tietää että taklaus tulee mutta kerrohan nyt miten Bohm voi ottaa vastaan tuollaisen taklauksen joka tulee suoraan kuuppaan? Ei, ei voi nostaa käsiä eteen kun silloin se olis kolahtanut Yippiä päähän ja ei siihen edes olis ollut aikaa. Kyllä se niin on ettei tuossa ollut Bohmilla mitään palaa ottaa tuota täysin idioottimaista taklausta vastaan oikein, päähän tulee ja sillä selvä.Kyllä Bohm näkee Yipin tulevan jo silloin kun Yip on b-pisteellä ja varmasti syöttöä antaessaankin sivusilmällä että sieltä on tulossa kaveri päälle mutta ilmeisesti olettaa, että Yip kurvailee tuosta hänen ohi ja kiekon perään jolloin Bohm ei ole valmistautunut siihen että sieltä tuleekin taklaus häneen. Ei tee taklauksesta yhtään puhtaampaa, mutta ei myöskään Bohmilta täyden kympin suoritusta itsensä suojelemiseksi.
Merkleyn ensimmäinen peli päättyi samoin, eli ulos lensi. Tämän jälkeen kyllä pelasi nousujohteisesti ja oli hyvä vahvistus kunnes lähti rapakon taakse. Yipilläkin oli varmasti virtaa ja näyttöhaluja mikä sitten johti ylilyöntiin.
Eli ei nyt kannata yhden hölmöilyn takia vetää kaveria heti kölin alta, veikkaan että tulee tekemään vielä paljon pisteitä.
Tässä tuo Merkleyn tilanne. Ei ihan niin selkeä päähänkohdistunut, mutta kai tuo oikein meni.
Kyllähän tosta saa antaa 5-10 peliä.Yipille tulossa peli tai pari huilia.
Yipille tulossa peli tai pari huilia.
Minä en puhu siitä, että Bohm olisi voinut estää päähän osumisen vaan siitä että Bohm ei minun silmääni tässä asennossa ole valmiina ottamaan minkäänlaista taklausta vastaan.Kyllä se niin on ettei tuossa ollut Bohmilla mitään palaa ottaa tuota täysin idioottimaista taklausta vastaan oikein, päähän tulee ja sillä selvä.
Minä en puhu siitä, että Bohm olisi voinut estää päähän osumisen vaan siitä että Bohm ei minun silmääni tässä asennossa ole valmiina ottamaan minkäänlaista taklausta vastaan.
Johan tuo ehtikin pelata niin on aika huilata. 2-4 peliä on veikkaus tuomiosta
Eikö minimi ole kuitenkin 5 peliä, kun kyseeessä oli taklaustilanne?
Ihme ettei kukaan ole vielä huomannut, että Bohm jarruttaa etujalallaan metri ennen osumaa juuri sen verran, että taklaus osuu olkapään sijasta päähän. Onko tuo nyt sitten Bohmin vai taklaajan vika. Selvää on kuitenkin se, että tuon taklauksen olisi voinut jättää tekemättä.
Bohm ei ilmeisesti loukkaantunut?
On nämä teoriat täällä villejä. Seuraavaksi kai spekuloidaan miksi Bohm teki sopimuksen Tepsiin, oltaisiin vältytty tältä. Kaikki tapahtuu kentällä kohtuullisen nopeesti, ei tuossa taklauksessa ja päähän osumisessa ollut Bohmilla edelleenkään mitään palaa.Ja Yip kääntää vielä taklaus linjaansa osuakseen kohteeseen. Ilman tuota olisi osunut ohi kun Bohm otti vauhtia pois.
On nämä teoriat täällä villejä. Seuraavaksi kai spekuloidaan miksi Bohm teki sopimuksen Tepsiin, oltaisiin vältytty tältä. Kaikki tapahtuu kentällä kohtuullisen nopeesti, ei tuossa taklauksessa ja päähän osumisessa ollut Bohmilla edelleenkään mitään palaa.
Hyi saatana mikä idioottitaklaus. Toivottavasti Anttalainen saadaan vaikka seuran puolesta jonnekin elämänhallintakurssille, ennen kuin jotain sattuu oikeasti - kaukalossa tai sen ulkopuolella.Anttalaisen kostoretki kuulunee tähän ketjuun: Video: HIFK:n huippuvahvistus Yohann Auvitu joutuu ruman taklauksen kohteeksi – TPS:n Aleksi Anttalainen lentää suihkuun
Anttalaisen kostoretki kuulunee tähän ketjuun: Video: HIFK:n huippuvahvistus Yohann Auvitu joutuu ruman taklauksen kohteeksi – TPS:n Aleksi Anttalainen lentää suihkuun