Pepper Jack
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Liigaa ei tunnu kiinnostavan kuin päähän kohdistuneet taklaukset ja nekin vain pr-mielessä. Salmelan päivänselvä jalkapyyhkäisy ei ollut muka pelikiellon arvoinen, vaikka joku täällä palstalla sanoi, että se vietiin eteenpäin. Puhdas jalkapyyhkäisy, joka aiheutti kohteelle usean kuukauden loukkaantumisen, eikä kurinpito nähnyt tilanteessa mitään väärää. Nyt Puljujärven polvitaklausta ei edes viitsitä viedä tarkasteluun. Lähetyksessä tämä näytettiin vain yhdestä kuvakulmasta, eikä jalan levittämistä pystynyt havaitsemaan, mutta Puljujärvi vei ainakin jalkaansa eteenpäin, mikä antoi osumalle suuremman todennäköisyyden. Itse en ole nähnyt Kestnerin polvitaklausta, mutta ei vaikuta sekään menevän eteenpäin.
Olisi tuo Lundellinkin tilanne joutanut kurinpitoon ja tarjoan vielä oman viisisenttiseni tähän keskusteluun. Oletan Lundellin tarkoituksena olleen lyödä alaspäin suuntautuva isku poikittaisella mailalla Innalan olkavarteen. Näitä näkee, vaikkei edes ihan joka kierroksella, mutta niitä näkee. Ikävä temppu, mutta ei kakkosta tai neljää minuuttia kummempi. Nyt Lundellin toiminta on kuitenkin todella huolimatonta ja isku kohdistuu Innalaa joko olkapäähän tai hartiaan. Mielestäni isku ei kuitenkaan osu niskaan, joten itse säästäisin Lundellin pelikiellolta. Tutkia tuo olisi silti pitänyt ja kuulla pelaajaa asiasta.
Olisi tuo Lundellinkin tilanne joutanut kurinpitoon ja tarjoan vielä oman viisisenttiseni tähän keskusteluun. Oletan Lundellin tarkoituksena olleen lyödä alaspäin suuntautuva isku poikittaisella mailalla Innalan olkavarteen. Näitä näkee, vaikkei edes ihan joka kierroksella, mutta niitä näkee. Ikävä temppu, mutta ei kakkosta tai neljää minuuttia kummempi. Nyt Lundellin toiminta on kuitenkin todella huolimatonta ja isku kohdistuu Innalaa joko olkapäähän tai hartiaan. Mielestäni isku ei kuitenkaan osu niskaan, joten itse säästäisin Lundellin pelikiellolta. Tutkia tuo olisi silti pitänyt ja kuulla pelaajaa asiasta.