Ekana tulee mieleen sanat hidas ja kankea :DJuniori kaivoi jokusen vuoden takaiset lätkäkorttinsa esiin, ja yksi klassikko vuosien takaa piirtyi välittömästi verkkokalvoille: Henri Tamminen. Kuka muistaa? :)
Ekana tulee mieleen sanat hidas ja kankea :DJuniori kaivoi jokusen vuoden takaiset lätkäkorttinsa esiin, ja yksi klassikko vuosien takaa piirtyi välittömästi verkkokalvoille: Henri Tamminen. Kuka muistaa? :)
Ekana tulee mieleen sanat hidas ja kankea :D
Juniori kaivoi jokusen vuoden takaiset lätkäkorttinsa esiin, ja yksi klassikko vuosien takaa piirtyi välittömästi verkkokalvoille: Henri Tamminen. Kuka muistaa? :)
Muistan hyvin. HIFK yritti vuosia tehdä Henristä alaketjujen voimahyökkääjää, kun oli kerran vartta, mutta kundilla ei riittänyt oikein peliäly siihen. Yritystä oli, mutta ei riittänyt räjähtävyys eikä tosiaan pystynyt oikein tekemään peliä edistäviä tekoja. Taisi korona lopettaa uran, kun ei täksi kaudeksi enää saanut diiliä mihinkään.
Juniori kaivoi jokusen vuoden takaiset lätkäkorttinsa esiin, ja yksi klassikko vuosien takaa piirtyi välittömästi verkkokalvoille: Henri Tamminen. Kuka muistaa? :)
Eero on liian pieni ja kokematon Pikkaraisen jengiin. Tuskin heti tulee takaisin. Ja kun tulee, saa taas varautua istumaan.Teräväinen painoi byyrin just pelsu paidassa!
Takasin vaa Stadiin sieltä :)
Ps en nyt tiedä onko ihan oikean ketjun kamaa :D
Teräväinen painoi byyrin just pelsu paidassa!
Takasin vaa Stadiin sieltä :)
Ps en nyt tiedä onko ihan oikean ketjun kamaa :D
Eli totesiko Keke: ”Hei, mua ei huimaa...”Uhkasi ottavansa tälle kaudelle Blackhawksin ykköskassarin paikan ja hyvältä näyttää!
Jäänyt mieleen ylipalkattuna edarina. Silti uralle olisi toivonut paremman lopetuksen.Toni Häppölä kertoilee tarinoita uransa varrelta:
Ex-liigapelaaja Toni Häppölä muistelee hämmentävää ilmoitusta – joutui huutokaupattavaksi verkkoon: ”Mutta tytöt tykkää”
Toni Häppölän lähtöhinta oli 50 000 euroa.www.is.fi
Jäänyt mieleen ylipalkattuna edarina. Silti uralle olisi toivonut paremman lopetuksen.
Lankinen pääsee aloittamaan tänäänkin. Ottelu Red Wingsiä vastaan alkaa 19:30 Suomen aikaa.
Toki tähän vaikuttaa, että Sir viiksi maksoi näille duunareille liikaa ja kovat hankinnat oli osastoa shnabel jne. Eihän se häppölän vika tietenkään ole, mutta halvemmallakin olisi tuon statuksen peliaajia oikealla osaamisella ollut saatavilla.Pakko myöntää, että Häppölästä IFK-paidassa on jäänyt aika toisenlainen kuva – tosin olin vasta 14v hänen viimeisellä IFK-kaudellaan (auts, aika rientää). Muistikuva on tunnollisesta alempien ketjujen duunarisentteristä ja laadukkaasta AV-pelaajasta, joka halusi ja lopulta saikin – ainakin muutaman vuoden ajaksi – isomman roolin maakunnista. Häppölä taisi olla juuri niitä duunaripelaajia, jotka sopivat Sheddenin nakit ja muusi -kiekkoon kuin nenä päähän, vaikkei mistään vauhdikkaasta tai erityisen fyysisestä pelaajasta ollutkaan kyse.
Toki tähän vaikuttaa, että Sir viiksi maksoi näille duunareille liikaa ja kovat hankinnat oli osastoa shnabel jne. Eihän se häppölän vika tietenkään ole, mutta halvemmallakin olisi tuon statuksen peliaajia oikealla osaamisella ollut saatavilla.
Itse muistan häppölän myös ihan kovana duunarina, mutta liian usein fleguna edarina. Rahkeet olisi ollut parempaan kovemmalla reenillä.
Joo ja näitä stadilaisen legendaarisen 81-ikäluokan edustajia kun minäkin olen, niin sanotaanko nyt ikäluokan ukkoja vertaillessa että jos Vihko ja Grünn lähtivät puntille ja fysiikkatreenailemaan suht usein jo junnuissa niin Häppölä sitten vähän vähemmän alusta asti ja läpi uransa.
Sinäänsä jännä että Vihkosta ja Grünista ei kyllä tule ensimmäisenä mieleen että olisivat puntilla kauheasti käyneet. Jos pitäisi itse sijoittaa nimet tuohon tarinaasi, niin laittaisin juuri toisinpäin. Mutta näin ne mielikuvat jotenkin jäävät päähän. :)
Kuten Pena kertoi, Hjalliksen mottipäisen jälkeen ei IFK.lla ollut mitään mahkuja.Häppölä oli musta hyvä duunari ja ajoi oman roolinsa hyvin. Todella harmillista kuulla miten tuo ura katkesi.
Ja ei se nyt kaukana ollut, että tuolla 81 -ikäluokalla olisi saatu mestaruus. Siellä on Luigillakin pari mitalia.
Olen aina miettinyt, että jos vaikka Shedden olisi jäänyt pariksi kaudeksi lisää ja saanut rakentaa oman hullunkiiltojoukkueensa, niin sillä olisi voitu hoitaa poika kotiin ja luoda identiteettiä seuraan.