IFK-kasvatin raja on näköjään aika häilyvä. 17 ottelua aikuisiällä riittää tähän?
Taidat olla ensimmäistä kertaa tällä hiekkalaatikolla? Omasta puolestani pahoittelen sinulle aiheutunutta mielipahaa.
IFK-kasvatin raja on näköjään aika häilyvä. 17 ottelua aikuisiällä riittää tähän?
Jokainen pelaaja jonka käsi on koskenut Nordiksen toimiston ovenkahvaa on IFK:n oma kasvatti.IFK-kasvatin raja on näköjään aika häilyvä. 17 ottelua aikuisiällä riittää tähän?
Jokainen pelaaja jonka käsi on koskenut Nordiksen toimiston ovenkahvaa on IFK:n oma kasvatti.
Ne on kasvatteja ja kaikki jotka on ollut kokoonpanossa on ikoneita.Jokainen pelaaja jonka käsi on koskenut Nordiksen toimiston ovenkahvaa on IFK:n oma kasvatti.
Ei haittaisi, jos huomenna olisi nuotin vierestä lauletun Maamme-laulun sijaan hiljainen hetki. IFK-ura ei ole sinänsä kovin pitkä, mutta kuitenkin suomalaisen jääkiekon suurmiehiä.Huumori sikseen hetkeksi. Entinen HIFK-pelaaja Ilkka Sinisalo on menehtynyt. Flyers mourn the passing of Ilkka Sinisalo | NHL.com
Pelasi pisimmän uran ja aloitti uransa liigassa Suomessa kuitenkin IFK:ssa. Kunnianosoitus on todellakin paikallaan ja eiköhän office ole tässä hereillä.Ei haittaisi, jos huomenna olisi nuotin vierestä lauletun Maamme-laulun sijaan hiljainen hetki. IFK-ura ei ole sinänsä kovin pitkä, mutta kuitenkin suomalaisen jääkiekon suurmiehiä.
80-luvun Flyers oli idän kovimpia joukkueita ja murtautuminen sinne oli Sinisalolta kova saavutus. Aina ihmettelin miksi NHL:n jälkeen ei tullut takaisin IFK:hon. Säästelikö Moberg rahojaan, vai eikö Sinisaloa kiinnostanut? Jotenkin outoa että pelasi sitten jossain Kärppien divarijengissä ja K-Espoossa kun meillä kiinnitettiin jengiin samaan aikaan mäkikokkiloita. Hieno mies ja hieno pelaaja. RIP.
Fadun aikoihin olen itse ensimmäisiä matseja lapsuudessa seurannut. Ei ole häävinä veskana jäänyt mieleen
Tämä on kuin omalta näppikseltäni, tässä kooste viimeisestä 1986-finaalista. En Urosta ehtinyt punapaidassa itse näkemään, ekat muistikuvat ovat miehen siirryttyä Jokereihin. Kunnioitettavan uran mies kuitenkin pelasi IFK:ssa, RIP.
No huh, nythän näitä tulee jo turhan tiheeseen tahtiin. Osanotot molempien osalta.
Fadun aikoihin olen itse ensimmäisiä matseja lapsuudessa seurannut. Ei ole häävinä veskana jäänyt mieleen, ja siten tulikin vähän yllättävänä tietona, että Faduhan se hääri maalilla ilmeisesti ykkösenä v.86, kun (silloinkin) otettiin Tapparalta turpaan finaaleissa.
Kyllä Fadu oli ihan asiallinen kassari, vaikkei ehkä ihan silloisen liigan kärkitasoa ollutkaan. Oli aika isokokoinen ja peitti hyvin. Ei ole jäänyt mieleen ainakaan minään hasardina.