Entiset HIFK-pelaajat muualla

  • 2 404 583
  • 8 343

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Turhauttava pelaaja siinä mielessä kun taidot riittäisi vaikka mihin. Ennenkin sanonut että Teissala on sellainen flow pelaaja tasaisuutta vaatisi siihen seuraavan askeleen ottamiseen.
Pääsisi nopeasti ja pitkälle kun oppisi syöttämään oikealla ajoituksella eikä pyörisi kiekko lavassaan kymmeniä sekunteja.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Stadimatti näköjään heti osunut Lahessa.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kateeksi käy kyllä tuo OJ:n esiintyminen lehdistötilaisuuksissa. Ei mitään turhia selittelyjä sitkeydestä tai muusta höpöhöpöstä vaan rehtiä ja suoraa puhetta kaunistelematta. Tänäänkin antoi omalle jengille aika kovaa löylyä.

No kyllähän tuo sanoi, että tiedostivat, että vaikea viikko. Maajoukkuejätkät poissa ja ti, ke, pe pelit ja 0 jääharjoitusta ja kärkikarvaajaa otettiin pois estämällä. Ihan faktaahan se kyllä oli, että IFK sai tähän peliin kovan lähtöedun.

Itse kyllä luulen, että mikäli Jukurit pudotuspeleissä kohdataan, niin paras 7 sarja kääntyy IFK:lle.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jännä miten Entiset HIFK junioritähtipelaajat pysyvät sellaisina siloposkisina omissa silmissä. Heiskanenkin on jo mies ja isä. Mikkekin täyttää tänä vuonna 32. Itsehän en myöskään palstaveljien tavoin huomaa omaa vanhenemista lainkaan. Mulla on vaan helvetillinen ongelma - silmäkulmien juovat kun saan kulmia nostamalla pois, siirtyvät ne perkeleet tuplasti pahempana tohon otsaan. Sama toisinpäin. Silti mä kaivan joka kerta kassalla henkkarit esiin kuin Heiskanen tai Mikke konsanaan.. Onnea Miro!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Itse joskus järkytyin siitä että olin vanhempi kuin yksikään Liigassa pelaava pelaaja. Miten niin nuorten voidaan antaa pelata ammatikseen jääkiekkoa?
Mä kun katon matseja jälkikasvun kanssa, ni usein tulee todettua, että jonkun askissa vetävän pelaajan faija oli itekin kova pelimies. Esimerkkinä vaikka Tkachukin veljekset.
Saan siitä osakseni ymmärtäväisiä katseita.
Olen osani hyväksynyt. Vanha mikä vanha, vaikka toisin koitan itselleni uskotella.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mä kun katon matseja jälkikasvun kanssa, ni usein tulee todettua, että jonkun askissa vetävän pelaajan faija oli itekin kova pelimies. Esimerkkinä vaikka Tkachukin veljekset.
Saan siitä osakseni ymmärtäväisiä katseita.
Olen osani hyväksynyt. Vanha mikä vanha, vaikka toisin koitan itselleni uskotella.
Turha tässä on enää sen pahemmin kelailla mitään, kun suurin osa noista pelaajista on nuorempia kuin omat lapset. Onneksi olen sentään nuorekas, kai.
 
Suosikkijoukkue
Möyrimätön
Astui ekassa vaihdossa IFK:ssa kiekon päälle. Muistan kun naurettiin katsomossa.
Eikös Tim Thomasillekin tehty ekasta hyökkäyksestä maali? Muistelisin, että ukko makasi selällään siellä maalilla pari sekuntia ekstraa miettimässä asioita. Ihan kiitettävästi keräsi kyllä itsensä loppukauden ajaksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös