Nahkasohva
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Stadimatti näköjään heti osunut Lahessa.
Samalla oven avauksella liigassakin pelannut Ryan Glenn Heinolaan. Jostain luin että molemmat asustelisivat Lahessa.Vielä yksi ”märkä” kevät Suomessa.
Samalla oven avauksella liigassakin pelannut Ryan Glenn Heinolaan. Jostain luin että molemmat asustelisivat Lahessa.
Ja goutsaa Pelsun U18 Akatemiassa, niinku SopasVilikin. Et on ne ainaki jäällä käyny :)Ainakin Redenbach näyttäisi opiskelevan Vierumäellä:
Kiekkoilija haluaa pysyä kiekossa – Pelicansistakin tuttu, ammattivalmentajaksi tähtäävä Tyler Redenbach palasi koulun penkille vuosien tauon jälkeen
Pelaajauransa lopettanut jääkiekkoilija Tyler Redenbach, 38, on palannut koulun penkille.www.ess.fi
Kateeksi käy kyllä tuo OJ:n esiintyminen lehdistötilaisuuksissa. Ei mitään turhia selittelyjä sitkeydestä tai muusta höpöhöpöstä vaan rehtiä ja suoraa puhetta kaunistelematta. Tänäänkin antoi omalle jengille aika kovaa löylyä.
Sai jo viime yönä. Paljon onnea tuoreelle isälle.
Onneksi on Jagr.Itse joskus järkytyin siitä että olin vanhempi kuin yksikään Liigassa pelaava pelaaja. Miten niin nuorten voidaan antaa pelata ammatikseen jääkiekkoa?
Pakkipari Heiskanen sr ja Heiskanen Jr.Mirohan ehtii vielä pelata poikansa kanssa IFK:ssa. Jos se siis on poika.
Onhan meillä Gimmat, jonne tosin Mirolla ei ole asiaa pelaamaan ellei...Mirohan ehtii vielä pelata poikansa kanssa IFK:ssa. Jos se siis on poika.
Mä kun katon matseja jälkikasvun kanssa, ni usein tulee todettua, että jonkun askissa vetävän pelaajan faija oli itekin kova pelimies. Esimerkkinä vaikka Tkachukin veljekset.Itse joskus järkytyin siitä että olin vanhempi kuin yksikään Liigassa pelaava pelaaja. Miten niin nuorten voidaan antaa pelata ammatikseen jääkiekkoa?
Turha tässä on enää sen pahemmin kelailla mitään, kun suurin osa noista pelaajista on nuorempia kuin omat lapset. Onneksi olen sentään nuorekas, kai.Mä kun katon matseja jälkikasvun kanssa, ni usein tulee todettua, että jonkun askissa vetävän pelaajan faija oli itekin kova pelimies. Esimerkkinä vaikka Tkachukin veljekset.
Saan siitä osakseni ymmärtäväisiä katseita.
Olen osani hyväksynyt. Vanha mikä vanha, vaikka toisin koitan itselleni uskotella.
Astui ekassa vaihdossa IFK:ssa kiekon päälle. Muistan kun naurettiin katsomossa."Teille vai meille / Yorick Treille!" Aina toimii!
Eikös Tim Thomasillekin tehty ekasta hyökkäyksestä maali? Muistelisin, että ukko makasi selällään siellä maalilla pari sekuntia ekstraa miettimässä asioita. Ihan kiitettävästi keräsi kyllä itsensä loppukauden ajaksi.Astui ekassa vaihdossa IFK:ssa kiekon päälle. Muistan kun naurettiin katsomossa.
Oliko peräti Marko "kyy" Palo, joka suhahti läpi ja eka veto byyriin...Eikös Tim Thomasillekin tehty ekasta hyökkäyksestä maali? Muistelisin, että ukko makasi selällään siellä maalilla pari sekuntia ekstraa miettimässä asioita. Ihan kiitettävästi keräsi kyllä itsensä loppukauden ajaksi.