Saattaa olla jopa paha kasvovamma, joka ei nopeasti parane ja ehkä aiheuttaa halun lopettaa pelaamisen.Mikähän on Sundin tilanne kun ei ole sopimusta mihinkään vieläkään julkaistu, toipuukohan vielä loukkaantumisesta.
Luulisi tuon tason pelaajalle kysyntää olevan jos vaan kunnossa.
Toipuu leikkauksesta vielä tovin.Mitäköhän mahtaa Teemu Tallberg tehdä? Hänen pelaajaprofiilinsa ei ole enää sitä kuuminta kamaa pelaajamarkkinoilla 2024, mutta kyllä johonkin joukkueeseen Liigassa voisi vielä hyvinkin sopia. Onhan hänellä myös sellaisia ominaisuuksia joille kysyntää luulisi olevan ainakin jonkunverran. Alivoimapelaaminen, kokemus, urheilullisuus, kampppailupelaaminen ja johtajuus.
Ei sanaakaan.Ei ehdi kuuntelemaan. Oliko siinä jotain puhetta viime kaudesta?
Ei sanaakaan.
Roopen?Pitsiä tässä katsellessa muistin taas, että puolustaja Beachgaryn heikoin osa-alue on puolustus.
Roopen isän.Roopen?
Pihlström bongattu kuulemma lähiaikoina stadissa lenkillä, vauhti mallia tosi kyseessä. Aina pitänyt hänen pelitavasta ja asenteesta. Erittäin hyvä liigapelaaja viime kaudellakin, joten toivottavasti jatkoa piisaa.
Pihlström bongattu kuulemma lähiaikoina stadissa lenkillä, vauhti mallia tosi kyseessä. Aina pitänyt hänen pelitavasta ja asenteesta. Erittäin hyvä liigapelaaja viime kaudellakin, joten toivottavasti jatkoa piisaa.
Miksi jatkaisi. Ton tason pelaajan pitääkin olla aivan puhdas rotaatiopelaaja. Ei mahtuisi luultavasti yhteenkään Liigajoukkueeseen vakiokokoonpanoon ja se kertoo aika paljon pelaajan tasosta. Rotaatiopelaajaksi silti ihan hyvä.Jos Antti jatkaa luulisi j.seppälän jatkavan matkaa muualle.
3-4 kentissä olisi todellakin ruuhkaa
Jos Antti jatkaa luulisi j.seppälän jatkavan matkaa muualle.
3-4 kentissä olisi todellakin ruuhkaa
Kyllä mä ainakin itse ottaisin ensi kaudeksi tänne sen Pihlströmin kun Seppälän, sillä Pihlströmin voi heittää tarvittaessa vaikka kakkos- tai kolmosketjuunkin, eikä Seppälä ole hirveästi vakuuttanut.
Mä en kyllä oikeen nää, että ykkössentteri olisi se asia mitä tämä jengi tarvisi. Niitä harvoja juttuja jotka meillä on kunnossa.Pihlström olis hyvä diili, jos toi jengi ei huutaisi yhtä tollaista Nathan Scharrin kaltaista jäbää.
Vuosi sitten Scharr maksoi todennäköisesti vähemmän kuin Pillu Aleksis Kiven kadulla 90-luvulla. Pillu maksaa edelleen vaikka parasta ennen päiväys olis menny.
Et mihin sä käytät sun fyffet?
Nuoren, kehittyvän pelaajan edellä haluat työntää ikälopun edelle. Tämä on sitä kestävää kehitystä :)
No ihan eri asia, jos tässä olisi ollut kyse vaikka Kiviharjusta, mutta kun Seppälä nyt vaan ei ole mitenkään erityisemmin häikäissyt, kun taas Pihlström toi otteillaan ihan uutta ilmettä ja taistelutahtoa tonne nelosketjuun viime kaudella.
Kyllä mielestäni niistä hyvistä liigakelpoisista pelaajista on aina pidettävä kiinni siitä iästä riippumatta, jos pelaaja on kuitenkin pelillisessä mielessä vakuuttanut.
Mä en kyllä oikeen nää, että ykkössentteri olisi se asia mitä tämä jengi tarvisi. Niitä harvoja juttuja jotka meillä on kunnossa.
Liigakelpoinen pelaaja? Seppälä on sitä aika paljon enemmän kun juuri lopettava Pihlström. Vaikka positiivari olenkin niin ei kyllä aukea tämä sun Malinen - Pihlström mania.
Kirjoita nyt ylös ettet unohda. Seppälä voi olla meidän uusi Jääskä. Otan ihan milloin vain 22-vuotiaan hyökkääjän 40-vuotiaan edestä. Ja toiseksi, ei kaikki ole niitä A-korin lupauksia, toiset nousee kovalla työllä myös sinne A luokkaan.
Mä en kyllä oikeen nää, että ykkössentteri olisi se asia mitä tämä jengi tarvisi. Niitä harvoja juttuja jotka meillä on kunnossa.