JA uutisen mukaan näytti fingeriään Ässien vaihtoaitioon.Taisi näyttää keskaria tuomarille ja sai siitä 5+20.
Rindell tähän mennessä 1+3 kahteen peliin. Hieno hankinta Kärpiltä ottaen huomioon, että markkinat ovat kuivat.
Sitähän me ei kumpikaan tiedetä oliko Rindell saatavissa tai oliko IFK ylipäätään kiinnostunut. Olisi varmasti kelvannut tänne. Minua lähinnä vaan huvittaa nämä Salmelaisen kommentit, kun markkinat ovat 365 päivää vuodessa kuivat.Kuka IFKn pakki ja hyökkääjä olivat halukkaita siirtymään Mikkeliin?
Muakin harmittaa, että Rindell ei pelaa meillä, mutta ilmeisesti Jukurit ei ollut valmis irrottamaan kaveria ilman vaihtoja.
Myös Lukon Sahlstedt sanoi samaa ja hankki täydellisen arvan. Minua huvittaa, että joka asia saadaan käännettyä jonkun tunaroinniksi. Mut hei, minä fiilistelen IFK:n voittoa sarjajohtajaa vastaan. Heittelen tuhkaa päälleni, kun siihen on oikeasti syytä.Sitähän me ei kumpikaan tiedetä oliko Rindell saatavissa tai oliko IFK ylipäätään kiinnostunut. Olisi varmasti kelvannut tänne. Minua lähinnä vaan huvittaa nämä Salmelaisen kommentit, kun markkinat ovat 365 päivää vuodessa kuivat.
Sitähän me ei kumpikaan tiedetä oliko Rindell saatavissa tai oliko IFK ylipäätään kiinnostunut. Olisi varmasti kelvannut tänne. Minua lähinnä vaan huvittaa nämä Salmelaisen kommentit, kun markkinat ovat 365 päivää vuodessa kuivat.
Mistä tiedät, että Lukon hankkima puolustaja on täysin arpa? Sahlstedtilla melko vakuuttava track record noissa ulkomaalaisissa. Kerrotko vielä missä sanon Salmelaisen tunaroineen? Totesin vaan, että tämä on nähty aiemminkin, kun Salmelainen on todennut markkinoiden olevan kuivat niin silti pelaajia siirtyy toisiin seuroihin jatkuvasti.Myös Lukon Sahlstedt sanoi samaa ja hankki täydellisen arvan. Minua huvittaa, että joka asia saadaan käännettyä jonkun tunaroinniksi. Mut hei, minä fiilistelen IFK:n voittoa sarjajohtajaa vastaan. Heittelen tuhkaa päälleni, kun siihen on oikeasti syytä.
Ja eikös tämä joukkue ole vieläpä erittäin "halpa"? Eikös ollut jotain juttua että jengin hinta on lähempänä 2 miljoonaa kun 3 milj?On kasannut yhden kovimmista jengeistä varmaan sitten kauden 11-12 ja tämä taloushaasteiden keskellä.
Tiedät varsin hyvin, että Salmelainen ei hanki ketä vaan. Jos etsii tarpeeksi hyvää pelaajaa, markkinat lienevät aika kuivat.Mistä tiedät, että Lukon hankkima puolustaja on täysin arpa? Sahlstedtilla melko vakuuttava track record noissa ulkomaalaisissa. Kerrotko vielä missä sanon Salmelaisen tunaroineen? Totesin vaan, että tämä on nähty aiemminkin, kun Salmelainen on todennut markkinoiden olevan kuivat niin silti pelaajia siirtyy toisiin seuroihin jatkuvasti.
Ja eikös tämä joukkue ole vieläpä erittäin "halpa"? Eikös ollut jotain juttua että jengin hinta on lähempänä 2 miljoonaa kun 3 milj?
Enemmän ja vähemmän joka kerta, kun häneltä on kysytty hankinnoista niin ovat markkinat olleet kuivat niin eikö silloin aleta lähestyä jatkuvasti kuivia markkinoita? Tämä nyt on taas saivartelua ja turhanpäiväistä jauhamista omalta osaltani, mutta tässä voisi ottaa mallia edeltäjästään (harvinaisuus) ja sanoa, että tullaan ulos, jos on jotain tiedotettavaa.Voinet siis kertoa, milloin Salmelainen on sanonut markkinoiden olevan kuivat 365 päivää vuodessa.
Enemmän ja vähemmän joka kerta, kun häneltä on kysytty hankinnoista niin ovat markkinat olleet kuivat niin eikö silloin aleta lähestyä jatkuvasti kuivia markkinoita? Tämä nyt on taas saivartelua ja turhanpäiväistä jauhamista omalta osaltani, mutta tässä voisi ottaa mallia edeltäjästään (harvinaisuus) ja sanoa, että tullaan ulos, jos on jotain tiedotettavaa.
Eikös budjetti ollut 2.6me. Se paljonko on käytetty lienee vain harvojen ja valittujen tiedossa. Mitä tuohon halpuuteen tulee, niin en sillä nyt kovasti röyhistelisi rintaa pelkän pienentyneen budjetin seurauksena. Joukkue on kasattu täysin poikkeuksellisissa oloissa, joissa pelaajien palkat ovat Euroopassa tulleet alaspäin 100% varmuudella. Abzoluuttisten euromäärien sijaan pitäisi katsoa suhteellisia budjetteja, jotta voitaisiin edes vähän alusta arvioida onko tuo joukkue "halpa".
No todellakin poikkeusoloissa, ja kukapa meistä kannattajista tietää reaaliajassa noita palkkamenoja. Jengi itsessään on kasattu mielestäni hiukan liian hyökkäyspainotteisesti vrt pakisto, joten jos budjettia "ennen korona-ajan meiningin tyylillä" miettii, niin nykyisen jengiin tuo 2,6me budjetti on jokseenkin aika lähellä sitä mitä tuo luku näyttää, tai jonkin verran mentäis yli. Tarvittava pakistonkorjaus, niin olisin sitten 3 alkava.
Mutta tosiaan korona ja kassavajeet ovat muokanneet kaikkea, joten jos ennen oli monet asiat arvausleikkiä, niin nyt vasta onkin sit.
Andille 3 vuoden paperi Kouvolaan:
Sam Lofquist KooKoon puolustukseen – Terry And jatkaa pitkällä sopimuksella | KooKoo
Niklas Hagman aateloitiin jääkiekkoleijonaksi.
”Erittäin suuri kunnia. Pääsin faijan kanssa samaan kerhoon. Olen joskus miettinyt, että valinta saattaisi tulla”, Niklas Hagman tuumi torstaina, jolloin palkintoseremonia järjestettiin Helsingissä ennen Venäjä–Suomi-maaottelua.
Jääkiekko | Niklas Hagman pääsi ”faijan kanssa samaan kerhoon”
Jääkiekkoleijoniksi aateloitiin tänä vuonna enimmäismäärä eli kuusi henkilöä.www.hs.fi
Ja lätty Duchenen tekemään jatkoaikamaaliin oli mallia eroottinen.Mikael Granludilla tehokas yö änärissä 0+4. Hyvin lähtenyt kausi käyntiin parin vähän vaikeamman kauden jälkeen.