Morten Halsted
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
EP:n mukaan Terry And lainalle KeuPa:sta KooKoon riviin
And tosiaan kehissä tänään KooKoon nelosessa. Eero Teräväinen puolestaan ykkösparissa.EP:n mukaan Terry And lainalle KeuPa:sta KooKoon riviin
And tosiaan kehissä tänään KooKoon nelosessa. Eero Teräväinen puolestaan ykkösparissa.
KooKoon kolmosen laidassa ex HIFK Teemu Engberg. Hyvin on ex HIFK edustettuna Kouvolassa. Tohon mukaan vielä muuan J. Kultanen.
Hei mut minkäs teet kun kun kärkiseurat vie meiltä nämä helmet! Olis ihan jees, jos oltais itekin sarjataulukossa jossain muualla kuin säälipleijaripaikoilla. Ehkä silloin saatais pidettyä nuo himassa...Miten voikin olla että ryssittiin kiekollinen ykköspakki kilpailijan riveihin?
NYT RIITTÄÄ. Kaikki ulos!!
Siellä on muuten tarunhohtoisessa helvetisti omia kasvatteja valmentajina, kun Tuomo Ruudun lisäksi, Calle Branderin kiekkokoulun kasvatti Dan Lambert toimii Nashvillen apuvalmentajana.
Olen ollut itse 4-5 vuotta vanha, kun Lambert pelasi niin ei voi muistaa oliko yhtä pirteä kuin Dan Hacker?Pirteä Dan? Jännää, että hänestä tuli koutsi. Mutta siis hienoa!
Tämmöstä se on täällä kuudenkympin ja kuoleman välissä, hei. Ainoa Dan, jonka enää muistaa on Pirteä Dan!Olen ollut itse 4-5 vuotta vanha, kun Lambert pelasi niin ei voi muistaa oliko yhtä pirteä kuin Dan Hacker?
Siellä on muuten tarunhohtoisessa helvetisti omia kasvatteja valmentajina, kun Tuomo Ruudun lisäksi, Calle Branderin kiekkokoulun kasvatti Dan Lambert toimii Nashvillen apuvalmentajana.
Siis se Dan Lambert, joka pelasi IFK:ssa joskus 90-luvulla? Yksi kaikkien aikojen huonoimmista pelaajista, joka Liigassa on nähty? Ei osannut kunnolla edes luistella. Laukauksen tasosta ei tarvinne edes mainita.
Väittäisin Dan Lambertin pelanneen IFKssa kaudella 93-94, siis aikana jolloin jengissä sai olla vain kaksi ulkomaaalais-vahvistusta joten Lambertiin tietysti kohdistui kovat odotukset. Minun muistikuvani tästä on lähinnä sellainen mitäänsanomaton hiihtelijä, jota ei oikein huomannut ei hyvässä eikä pahassa. Ei tainnut pelata kautta loppuun IFKssa?
Raju ratkaisu: NHL-huippulupaus Brad Lambert, 17, tipahti ulos Nuorista Leijonista – Antti Pennaselta suorat sanat tilanteesta
Jääkiekon SM-liigassa alkukaudella nihkeästi esiintynyt Brad Lambert, 17, ei ole mukana Suomen alle 20-vuotiaiden maajoukkueen syksyn valmistavassa turnauksessa. Lambert tipahtaa ”haastajaryhmän” puolelle. Nuorten Leijonien päävalmentajan Antti Pennasen mukaan tilanne on selvä: Lambertin...mtvgo.fi
Pennanen teki kovan ratkaisun ja Brad Lambert tipahti suomen joukkueesta ulos U20 peleihin valmistavasta turnauksesta.
Lambert on hyvä esimerkki siitä, että kukaan yksilö ei voi olla joukkuetta suurempi. Jääkiekko on kuitenkin joukkuelaji ja yksikään jengi ei voi perustaa toimintaansa yhden junnun ympärille. Pojalla ei vielä muutenkaan ole aikuisten tasolla mitään näyttöjä, joten aivan ihmeellistä showta faijansa yrittää pyörittää Bradin kohdalla. Ei ole kyllä ikävä tätä kaveria punaisiin.Sääliksi käy Bradia kerta faija on tollanen. Pilaa näköjään koko pojan uran. Kauas on tultu jo siitä kun puhuttiin, että onko Lambert jopa kaikkien aikojen ensimmäinen ykkösvaraus suomesta. En usko että kelpaa ykköskierroksella enää kellekkään.