Aika hauska vertailu:
Oletko miettinyt, että millaisia alueellisia eroja on jääkiekkoilijoiden tuotannossa ympäri Suomea? Luonnollisesti väkiluku on merkittävä tekijä, mutta osansa on myös perinteillä.
www.jatkoaika.com
Kaikki meni hyvin niin kauan, kunnes törmäsin Mikko Jokelan nimeen. Olen täällä ihmetellyt suuresti sitä, miksi Lyytinen, Muuli, tai Motin saavat niin paljon paskaa niskaansa, vaikka ovat omasta mielestäni ihan kelpo kiekkoilijoita. Minulle Mikko Jokela on päässyt jostain syystä todella pahasti ihon alle, ja vati meni totaalisesti nurin hänen pelattuaan muutaman pelin IFK:ssa pelinumerolla #3
Numero on Miesten numero.
Nyt tuli taas todella huonot vibat hänen nostamisestaan Kimmo Timosen pakkipariksi. Jos valintakriteereissä NHL pelejä arvotetaan ohi maajoukkuetehtävien, niin nyt yksi änäripeli saa aika ison painoarvon. Minulle Jokela on aina lapsitähti, joka ei ikinä lunastanut lahjojaan ja potentionaaliaan. Jokelalla on myös maailmanmestaruuspronssi, mutta eikö Pohjois-Savosta löydy jumankekka ketään hänen tilalleen? Otto Leskisellä ei ihan vielä riitä, mutta muistuuko ketään muuta?