Tarkoitatko että myös korisjengin ja mahdollisesti tulevaisuudessa muidenkin lajien nimi olisi Kiekko-Espoo? Sehän olisikin hauska nimi korisjengille. Nythän on myyty/ostettu näkyvyyttä / yhteistyötä yhtenäisesti koko EU scopella kaikissa ottelutapahtumissa yli lajien, joka siis on ollut houkuttelevaa Jaguarille. Vai tarkoitatko, että aiemmin esittämääni synergiaa ei kannata havitella ja olisi Jussin velvollisuus pistää toiset 20 milliä haisemaan sen puolesta, että kaikki olisivat tyytyväisiä?
Itse olen hiukan valmis joustamaan, vaikka sen puolesta, että ne jotka tekevät tota duunikseen voivat sitä Espoossa perheidensä luona tehdä.
No aika näyttää miten toi homma etenee. Lienee myös selvää, että taloudellisen riskin ja vastuun kantavat ne jotka päätöksen takana ovat. Tällä kertaa en myöskään usko, että tätä vastuuta valutetaan pelaajien tai valmentajien niskaan jättämällä työnantajalle kuuluvia maksuja maksamatta.
Enhän mä mistään korisjengin nimestä puhunut. Mulle ihan sama mikä se on, mutta ehdottaisin Honkaa. Koris on kuitenkin aika marginaalilaji suomessa verrattuna lätkään. Kassaan kilahtavat eurot ratkaisee kannattavuuden ja pari hyvää sponssia Kiekko-Espoolle ja 500 katsojaa enemmän (varovainen arvaus), niin eiköhän olla jo aika paljon paremmissa lukemissa. Mielesteni järkevämpi miettiä isompaa kokonaisuutta talouden ja yleisömäärien kannalta kuin sitä et mitä teippejä johonkin autoihin laitetaan ja miten tehdään kotisivut. Jagge olis saanut joka tapauksessa samalla rahalla näkyvyyttä saman verran tai enemmän vaikka samaan konserniin kuuluvan korisjengin nimi olis ollut Honka.