En ole koskaan...

  • 121 397
  • 975

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No mulla on kieltämättä matkaa vielä markoboyn vastaavaan. Muutama parin sentin karva on leuan alla ihan kurkun läheisyydessä. Leuassa on vaan jotain haivenia. Veljellä oli samanlainen minun iässä ja sillä alkoi kasvaa armeijan jälkeen, joten ehkä minullakin sitten.
Tuota @SMT ei. Ei ja ei. Jos olit tosissasi, niin nuo karvat pois ja heti. Jes et, niin hyvä läppä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Häh mikä homma? Miksi mun pitäis ajaa ne pois, kun ei niitä näe kunnolla edes suurennuslasin avulla?
Sori, ymmärsin väärin. Tuli vain mieleen omat inttiajat. Meitä oli 2 skanssissa, jotka joutui ajamaan partaa. Nauratti, kun siihen viereen tuli alapunkan matruusi katsomaan miten tuo tehdään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olin vähällä väittää, että en ole koskaan katsonut yhdenkään tubettajan videota. Tajusin kuitenkin, että olen katsonut tubettajien tekemiä opastusvideoita mm. matkapuhelimen säätämisestä.
Oikeasti en ole koskaan kirjoittanut omalla nimellään kirjoittavalle henkilölle nimettömänä, en asiallisia viestejä saati sitten solvaavia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En ole koskaan pannut vaimoni (exät mukaan lukien) sukulaista. Mieli ois tehny monta kertaa mutta oon sen verran uskovainen ja peecee ettei pysty.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En oo koskaan tullut valituksi 4. kertaa putkeen Vuoden Jatkoaikalaiseksi.

Olen Mensa-kerhossa, eli olen poikkeuksellisen älykäs.

Meniks tää nyt oikein?
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Allekirjoitan, että sushi on kyllä makoisaa. Olen kiinalaisessa ravintolassa kokeillut sitä

Tossa olis kyllä yksi kiinalainen ravintola melko lähellä, mistä saa kai ihan hyvää ruokaa. Jotenkin ei vaan ole tehnyt mieli testata. Kyllä mä joku päivä vielä testaan.

Jos nyt nuoret miehet aloittaisitte ensin vaikka japanilaisesta ravintolasta nuo sushi-kokeilut....
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
En ole koskaan iskenyt naista. Naiset ovat aina iskeneet mut (humble brag). Tosin tässä on nyt yli 15 vuotta menty saman naisen kanssa, joten tuommoisista asioista ei tarvitse paljon stressiäkään enää ottaa. Mutta jos jostain syystä sinkkumarkkinoille joutuisin, niin voisi tulla hätä käteen. Naisetkaan enää tuskin lähestyisivät samalla tavalla, kun nuoresta ja ehkä jonkun mielestä kiinnostavasta on muovaantunut kaljuuntuva, keski-ikäistyvä kolmen lapsen isimies.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole koskaan iskenyt naista. Naiset ovat aina iskeneet mut (humble brag). Tosin tässä on nyt yli 15 vuotta menty saman naisen kanssa, joten tuommoisista asioista ei tarvitse paljon stressiäkään enää ottaa. Mutta jos jostain syystä sinkkumarkkinoille joutuisin, niin voisi tulla hätä käteen. Naisetkaan enää tuskin lähestyisivät samalla tavalla, kun nuoresta ja ehkä jonkun mielestä kiinnostavasta on muovaantunut kaljuuntuva, keski-ikäistyvä kolmen lapsen isimies.

Et saa pistettä, en minäkään. Muutenkin tilanteeni on aika sama, paitsi lapsia on vain yksi, ja vuosia saman naikkosen kanssa 19, enkä kyl oo vielä kaljuuntumassa mutta muuten alamäki kohti vanhaa raihnaista ukkoa on kyllä jo alkanut. Oisin takuuvarmasti aivan totaalisen hukassa jos tästä joskus avioero tulisi että mitä helvettiä sitten pitäisi tehdä jos naisseura kiinnostaisi. Timo T.A. Mikkos- ja Michael Jackson -vitseillä ei varmaan kauheeta menekkiä olisi. En ees oikein tiedä että miten tämä "iskeminen" määritellään? Jos menee vaan juttelemaan jollekin, niin onko se jo iskemistä? Vai pitääkö lyödä pesismailalla myös? Tä?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Uncle Leo @FASlapsi ette saa pisteitä. En minäkään. Lapsi tosin löytyy, taitaa olla kesmääräisen JA-kävijän ikäinen, eli 24. Iän siis toki tiedän, keskimääräisen kävijän ikää en.

En ole koskaan käynyt Venäjällä niin etten olisi pitänyt siitä.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Et saa pistettä, en minäkään. Muutenkin tilanteeni on aika sama, paitsi lapsia on vain yksi, ja vuosia saman naikkosen kanssa 19, enkä kyl oo vielä kaljuuntumassa mutta muuten alamäki kohti vanhaa raihnaista ukkoa on kyllä jo alkanut. Oisin takuuvarmasti aivan totaalisen hukassa jos tästä joskus avioero tulisi että mitä helvettiä sitten pitäisi tehdä jos naisseura kiinnostaisi. Timo T.A. Mikkos- ja Michael Jackson -vitseillä ei varmaan kauheeta menekkiä olisi. En ees oikein tiedä että miten tämä "iskeminen" määritellään? Jos menee vaan juttelemaan jollekin, niin onko se jo iskemistä? Vai pitääkö lyödä pesismailalla myös? Tä?

Vain yksi lapsi, et kaljuuntumassa. Päätit sitten alkaa kunnolla kerskailemaan???!

Joo baaritiskillä voisi olla aika yksinäistä, sen ymmärrän että "käyksä usein täällä" -tyyppisillä heitoilla ei taida oikeasti lykästää joten ainoa mitä osaan on siteerata suomalaisia komediasarjoja. Ja jokainen voi miettiä että natsaako jos huutaa kiinnostavalle neidille "Akat hiljaa!!!" tai esitellessä tokaisee "kuka sinä olet? kuka minä olen? PAHAAAA KURKIIIIII!!" Parempi vaan pysyä naimisissa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vain yksi lapsi, et kaljuuntumassa. Päätit sitten alkaa kunnolla kerskailemaan???!

Ei tässä auta enää valikoida kerskailutilanteita, aina kun on paikka on lauottava!

Harmaantuminen on kyllä jo alkanut, huomasin tuossa oisko pari kuukautta sitten. Leuasta sojottaa muutama valkeanharmaa karva kaikkien niiden upeiden tummanruskeiden ruoskien seassa, ja tuolla ohimoiden tienoilla myös jo muutama innokas hius on päättänyt itsensä valkaista. Mutta harmaantuminenhan on vaan todella cool, ei sitä pidä harmittelemaan ryhtyä! Ai että kun sais luonnollisesti semmoset tyylikkäät siivekkeet jollaiset Sopranosin Pauliella oli! Eihän tommosten kanssa kekkuloidessa varmana joutuisi kauaa baaritiskillä yksinään kökkiä siinä kuvitteellisessa tilanteessa että joutuisin sieltä käsin yksinäisyyteeni lähteä lievitystä hakemaan. Vaikka siinä esittelisi itsensä Michael Jacksonin monivammaiseksi pojanpojaksi nimeltä Timo T.A. Mikkonen ja sen jälkeen simuloisi aivoinfarktia niin varmana ei lähtisi juttukumppani karkuun, vaan jäisi kuin hypnotisoituna tuijottamaan harmaita ohimoraitojani!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
@Uncle Leo @FASlapsi ette saa pisteitä. En minäkään. Lapsi tosin löytyy...

Mutta.. siis.. miten..? Kun kerran.. siis lapsihan, eikös.. eikös semmosen tekemiseen tarvita sitä semmosta.. tiiätkö.. naisen juttua..? Vai kävikö niin, että n. 25 vuotta sitten olit todella rajusti päissäsi, ja kelasit että hei camaan missä kokeilumieli ja uteliaisuus, eikä sitä paitsi kerta heteroksi tee. Mutta isäksi voi tehdä kyllä!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mutta.. siis.. miten..? Kun kerran.. siis lapsihan, eikös.. eikös semmosen tekemiseen tarvita sitä semmosta.. tiiätkö.. naisen juttua..? Vai kävikö niin, että n. 25 vuotta sitten olit todella rajusti päissäsi, ja kelasit että hei camaan missä kokeilumieli ja uteliaisuus, eikä sitä paitsi kerta heteroksi tee. Mutta isäksi voi tehdä kyllä!

Hölmö. Tästähän oli juttua 1-2 vuotta sitten, että löytyi lapsi. Ja nimimerkki on muutenkin kertonut, että voi sitä käydä naistakin laittamassa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hölmö. Tästähän oli juttua 1-2 vuotta sitten, että löytyi lapsi. Ja nimimerkki on muutenkin kertonut, että voi sitä käydä naistakin laittamassa.

No en minä nyt saatana muista kaikkien Jatkoajan nimimerkkien elämäntarinoita! Hyvä kun omaanikaan.

Siis olenko mä tullut jonnekin keski-ikäisten äijien kokoontumisajoihin? Täällä keskustellaan harmaista partakarvoista ja lapsista. Kai tästä pitää lähteä ylilaudalle trollaamaan.

En ole muuten ikinä kirjoittanut ylilaudalle mitään.

Sun piti kai kirjottaa toi eka lause muodossa "Siis olenko mä, Jonnekin, tullut.." mutta töpeksit lauseesi heti alkuunsa, kuten nykyajan nuoret kaiken aina töpeksivät. Mene sinne kiinalaiseen ravintolaan syömään japanilaista ruokaa ja kirjota Snapgrammiin niillä semmosilla hieroglyfeillä viestejä vai mitä te keskoset oikein nykyaikana teettekään.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Ei tässä auta enää valikoida kerskailutilanteita, aina kun on paikka on lauottava!

Harmaantuminen on kyllä jo alkanut, huomasin tuossa oisko pari kuukautta sitten. Leuasta sojottaa muutama valkeanharmaa karva kaikkien niiden upeiden tummanruskeiden ruoskien seassa, ja tuolla ohimoiden tienoilla myös jo muutama innokas hius on päättänyt itsensä valkaista. Mutta harmaantuminenhan on vaan todella cool, ei sitä pidä harmittelemaan ryhtyä! Ai että kun sais luonnollisesti semmoset tyylikkäät siivekkeet jollaiset Sopranosin Pauliella oli! Eihän tommosten kanssa kekkuloidessa varmana joutuisi kauaa baaritiskillä yksinään kökkiä siinä kuvitteellisessa tilanteessa että joutuisin sieltä käsin yksinäisyyteeni lähteä lievitystä hakemaan. Vaikka siinä esittelisi itsensä Michael Jacksonin monivammaiseksi pojanpojaksi nimeltä Timo T.A. Mikkonen ja sen jälkeen simuloisi aivoinfarktia niin varmana ei lähtisi juttukumppani karkuun, vaan jäisi kuin hypnotisoituna tuijottamaan harmaita ohimoraitojani!

Niin mielelläni harmaantuisin kaljuuntumisen sijasta. Ihan Spede-jakausta minulle ei onneksi ole tulossa, edessä on sen verran tukkaa että voin pitää itseäni "hiuksellisena". Toki kun siivekkeistä puhutaan, niin Paulien tyyliin ei ole mahdollisuuksia, joten tavoittelen Immo Kuutsaa: https://www.savonsanomat.fi/incoming/6vyhqr-5674624_.JPG/alternates/FREE_720/5674624_.JPG
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös