EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 824 854
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Asiasta moottorisahaan, ihan sponttaanisti ajattelin etsiä tietoa tästä @pepsi Heidistä.... No googleen, ei tarvinnu kun kirjoittaa Heidi, niin hetihän sieltä tuli se "oikea".
Olishan se voinu tarjota Heidi Klum myöskin
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En jaksanut katsoa kolmea varttia bussin parkkeeramista ja tuli jotain muuta mieleen.
No kumpikin sitten teki maalin...
Ukrainalla oli kiva näpy joka osui johonkin ja meni maaliin.
Ruotsilla oli kova pyssy joka osui johonkin ja meni maaliin.
Hienoja maaleja kumpikin, ei sillä.
Tämä ei ollut siis mikään vakava viesti. Saa nauraa henkilöt!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toisen puoliajan olen mukana kuin peräpukama. Vaikkette sitä edes kaipaisi... ;-)
Edit. Jatko-ottelusta en vielä lupaa mitään, jos sellaiseen mennään. Ehkä nukun, ehkä en.
 
Viimeksi muokattu:
Ukrainalaiset odottavat että pääsevät ryyppäämään. Joko voiton tai tappion kunniaksi. Tuo Olyynik tiesi mistä naruista vedellään Suomen telkkarissa.
 
Mikäs tämä ruotsin Petelius oli? Jos tuo oli ruotsalaista huumoria niin olen mielelläni tamperelainen.
 
Otamme osaa. Olet ilmeisesti ns. savolaisekspansion uhri. Kuten moni muukin meistä, tavalla tai toisella...
Olen juuriltani savolaiskainuulaispohjoispohjalainen tamperelainen. Mutta ihan työelämässä olen.
 
Jos Will Ferrell on Ruotsin Petelius, niin ollaan hävitty tämäkin peli.
Ei aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella. Toivotaan tylsää ja selkeää toista puoliaikaa, jotta saisi joskus nukuttuakin.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ei aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella. Toivotaan tylsää ja selkeää toista puoliaikaa, jotta saisi joskus nukuttuakin.

Erikoista että tynnyrissä näkyy kuitenkin EM-kisat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös