Aftonbladet vaihtanut mielikuvituksellisesti otsikkoa: JAAA!
Suuresta suomalaisten kävijämäärästä johtuen ovat yksinkertaistaneet otsikoita myös suomalaisille helpommin ymmärettävämpään muotoon.
Aftonbladet vaihtanut mielikuvituksellisesti otsikkoa: JAAA!
Olen nyt koko turnauksen ajan miettinyt, keneltä tuo Havertz näyttää, mutta en vieläkään ole keksinyt. Apuja?
Will FerrellMikäs tämä ruotsin Petelius oli? Jos tuo oli ruotsalaista huumoria niin olen mielelläni tamperelainen.
Needs more cowbell.Ei vittu Will Ferrellkin on noiden puolella.
Mikäs tämä ruotsin Petelius oli?
Olen juuriltani savolaiskainuulaispohjoispohjalainen tamperelainen. Mutta ihan työelämässä olen.Otamme osaa. Olet ilmeisesti ns. savolaisekspansion uhri. Kuten moni muukin meistä, tavalla tai toisella...
Ei aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella. Toivotaan tylsää ja selkeää toista puoliaikaa, jotta saisi joskus nukuttuakin.Jos Will Ferrell on Ruotsin Petelius, niin ollaan hävitty tämäkin peli.
Ei aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella. Toivotaan tylsää ja selkeää toista puoliaikaa, jotta saisi joskus nukuttuakin.
Joo sen vaimo on ruotsalainen, ja varmaan heidän lapset myös. Siinä syy Ruotsi-fanitukselle.Ei vittu Will Ferrellkin on noiden puolella.
Ei vittu Will Ferrellkin on noiden puolella.
Onhan tuo näytellyt vaikka missä komedioissaEi aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella. Toivotaan tylsää ja selkeää toista puoliaikaa, jotta saisi joskus nukuttuakin.
Ei aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella. Toivotaan tylsää ja selkeää toista puoliaikaa, jotta saisi joskus nukuttuakin.
Juu, meillä on täällä tynnyrissä nykyään myös 5G-verkko. Jos jossakin olen ollut aina huono, niin näyttelijöiden ja laulajien nimien muistamisessa. Mutta kysyppä joku 90-luvun liigakiekkoilija.Erikoista että tynnyrissä näkyy kuitenkin EM-kisat.
Will Ferrel on Chad Smithin kaksoisolento.Ei aavistustakaan kuka on Will Ferrell. Mutta täytyypä googletella.
Will Ferrle on Chad Smithin kaksoisolento.
Hei täällä on peli menossa.
Kuka on Will Ferrell?