Ja Shawn pötsille.
Kuka veikkasi, että Pickford olisi tässä vaiheessa se veskari, joka ei ole päästänyt maaliakaan.
Vakavasti puhuen... arvostettu laulaja ja lauluntekijä. Ei mikään Idols-stara. Pitkän ja menestyneen uran luonut, ei mikään tähdenlento. Arvostan.Joku Harry Potter hahmo, joka osaa laulaa?
Kuka muuten tämä Ed Sheeran on?
Ranska tippui ja Englanti on jatkossa. Tarkoittiko tämä nyt sitä, että Englannilla on kisojen paras pelaajamateriaali?
Sale on Hollannin miehiä.Toivottavasti Sale ei nyt someta ilosta. Merkel vielä suuttuu kuin Thatcher konsanaan.
Minä Englannin. Ei luoja, olen sanaton.Ei vittu, eläydyn edelleen enemmän Saksan peleihin kuin Suomen. Oi Suomi on, mutta Alles für Deutschland!
Minä Englannin. Ei luoja, olen sanaton.
Piti olla alunperin Dublinissa.Miksi muuten peli pelattiin Wembleyllä?
Pahoittelut siis jo valmiiksi mikäli vastaus löytyy täältä, mutta ihmettelin tätä jo päivällä, kun muut maat matkaileet pois ja pelanneet ristiin puolueettomilla kentillä.
Näytti siltä, että tunnelmaa oli keskiverto pitsiturnausmatsin verran.
Ei riitä: pitää tämän jälkeen haistaa sormia ja sitten kätellä naapuria.Nyt vietän hiljaisen hetken ja laitan käden housuun Löwin muistolle.
Ei riitä: pitää tämän jälkeen haistaa sormia ja sitten kätellä naapuria.
Eiköhän joku poliittisesti valittu englantilainen hammaslääkäri ollut tämän systeemin takana. My god. Mä häpeän.Miksi muuten peli pelattiin Wembleyllä?
Kannattaa odottaa Valavuoren ennustus ensin.Eiköhän finaali ole Belgia-Englanti, kun sitä ei toivo toteutuvan.