H.Incandenza
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Mikä kieli se belgia on?
Vähän kuin hollanti mutta alankomaalaisella aksentilla.
Mikä kieli se belgia on?
Vähän kuin hollanti mutta alankomaalaisella aksentilla.
Selostaakohan Niki Juusela ainoatakaan ottelua näissä kisoissa? Ei ole käsittääkseni vielä selostushommissa ollut. Toivottavasti nyt kuitenkin jokusen matsin selostaa. On ainakin minun mielestäni Ylen parhaita - ellei paras - futisselostaja.
Pakko hehkuttaa. Tapio Suominen, hattua päästä! Aivan loistavaa selostamista jälleen Islanti - Itävalta-pelissä. Tapsa pystyy tuomaan katsojalle lisäjännitystä peliin omalla eläytymisellään. Harmi, kun ei ole pääselostajana näissä kisoissa.
Minusta Tapsa on selkeästi YLEn paras futisselostaja. Onkohan ollut Tapsan oma toive, ettei ole niin paljoa selostettavia pelejä...
Aika nopeasti pääsee yli tuosta Karhun ja Salmisen hiukan poikkeavasta ulosannista. Minusta molemmat ovat viihdyttäviä hahmoja omassa ruudussaan. En ymmärrä, miksi ammattitaito sivuutetaan ja keskitytään epäolennaisuuksiin. Jos ei kestä jonkun ärrävikaa, voi olla aika vaikea elämä muutenkin.
Mun mielestä Karhun artikuloinnissa ei ole mitään sellaista, mikä pilaisi matsin seuraamisen. Tykkään kovasti hänen hiukan erilaisesta tyylistään selostaa. Sellainen spontaani eläytyminen matsiin. Sitä ei opeteta missään puhekoulutuksissa.Karhun kohdalla vika ei ole niinkään r-viassa vaan muussa artikuloinnissa, mikä johtuu ilmeisesti siitä, ettei hän ole saanut minkäänlaista puhekoulutusta. Artikulointi on osa ammattitaitoa, eikä missään nimessä epäolennaisuus.
Mun mielestä Karhun artikuloinnissa ei ole mitään sellaista, mikä pilaisi matsin seuraamisen. Tykkään kovasti hänen hiukan erilaisesta tyylistään selostaa. Sellainen spontaani eläytyminen matsiin. Sitä ei opeteta missään puhekoulutuksissa.
Kun nyt koko ajan tartut ihan peläkästään tuohon artikulointiin, niin mikä siinä on pielessä (r-viasta on jo puhuttu ihan tarpeeksi, joku muu)? En ole kertaakaan vielä huomannut, että se asia jäisi ymmärtämättä artikuloinnin takia.Ymmärrän, mutta sinä mainitsitkin ammattitaidon. Selostajan ammattitaitoon ei riitä, että tietää paljon lajista. Selostaja on puheammattilainen, jonka osaamiseen liittyy hyvä artikulointi. Karhun lajitieto kuitenkin riittää tekemään hänestä paremman selostajan kuin toisesta artikulointihirviöstä, jonka nimi taisi olla Jari Haapala.
Kun nyt koko ajan tartut ihan peläkästään tuohon artikulointiin, niin mikä siinä on pielessä (r-viasta on jo puhuttu ihan tarpeeksi, joku muu)? En ole kertaakaan vielä huomannut, että se asia jäisi ymmärtämättä artikuloinnin takia.
Yllättääkö Unkarin hyökkäys Belgian? Voita avausmaaliveikkauksesta virallinen kisapallo! | Yle Urheilu | yle.fiMiksi mä en löydä taaskaan tuolta YLEn sivuilta sitä avausmaaliveikkausta? Jos joku sen sieltä löytää, niin voi linkata mulle. Kiitos.
Kuuntelen juuri Yle Puheelta Saksa-Slovakia -ottelua jossa selostajana on kiekkokierrokseltakin tuttu Jussi Lindroos. On kyllä heikkotasoinen selostus. Todella huono.
Lindroos on tosiaan tuttu kiekkokierroksen Jyväskylän osioista ja rallien aikana ek-toimittajana. Nyt tuntuu tosiaan olevan vähän väärässä paikassa.Kuuntelen juuri Yle Puheelta Saksa-Slovakia -ottelua jossa selostajana on kiekkokierrokseltakin tuttu Jussi Lindroos. On kyllä heikkotasoinen selostus. Todella huono.
Sama mies. Tuli kieltämättä moneen kertaan päiviteltyä eilisen selostuksen tasoa, joka oli heikko.Olikohan sama jamppa, joka eilen selosti radiossa Sveitsi - Puola -ottelun?