Voit kuunnella ruotsiksi, jos ei kelpaa. Ja voit itkeä tuloksen jälkeen itsesi uneen.Järkyttävää oli tuon ärrävikaisen italia-fanitus, ei saisi faneja päästää selostuskoppiin. Varsinkaan kun ei osaa edes puhua.
Mielummin italia kuin espanja, joten ei tässä mitään itkettävää ole. Ja eikö enää saakaan kommentoida selostajia, mitähän varten tämä ketju sitten on edes perustettu?Voit kuunnella ruotsiksi, jos ei kelpaa. Ja voit itkeä tuloksen jälkeen itsesi uneen.
En usko, että kenellekään on enää epäselvää, että Tero Karhun r on aika persoonallinen.Ja eikö enää saakaan kommentoida selostajia, mitähän varten tämä ketju sitten on edes perustettu?
Enemmän minua selostuksessa häiritsikin tuo täysin läpinäkyva fanitus Italiaa kohtaan, mutta se nyt ei tainnut sattua silmään viestissäni?En usko, että kenellekään on enää epäselvää, että Tero Karhun r on aika persoonallinen.
Puhevika kaksi kertaa mainittu. Sen lisäksi mainitsit, ettei faneja saa päästää selostuskoppiin, ja varmasti tätä sääntöä myös kunnioitetaan. Tällä kertaa selostuskopissa oli selostaja nimeltä Tero Karhu.Enemmän minua selostuksessa häiritsikin tuo täysin läpinäkyva fanitus Italiaa kohtaan, mutta se nyt ei tainnut sattua silmään viestissäni?
Jos joku tyyliin syntyy ilman käsiä, niin ehkä kyseisestä henkilöstä ei ole esim. bussikuskiksi, reilua tai ei.
Sitä paitsi porukka nyt valittaa jo siitä, että jonkun selostajan ääni ärsyttää jne.. Iso osa näistä vastaavista piirteistä on sellaisia, joihin ihminen ei hirveästi voi omilla tietoisilla ratkaisuillaan vaikuttaa.
Mun mielestä Karhun artikuloinnissa ei ole mitään sellaista, mikä pilaisi matsin seuraamisen. Tykkään kovasti hänen hiukan erilaisesta tyylistään selostaa. Sellainen spontaani eläytyminen matsiin. Sitä ei opeteta missään puhekoulutuksissa.
Kuin myös. Teron innostus tarttuu, fiilis on vähän kuin tsiigaisi frendin kanssa matsia. Sellaisen frendin, joka myös tietää lajista jotain.
Tapsa on ollut myös hyvä selostajana, mutta hetkittäin tuntuu kuin miehellä pätkisi studioisäntänä.
Kun mentiin viisastelulinjalle, niin kädetön ei voi ajaa autoa, selostaja taas voi edelleen puhua. Keksi parempi vertaus.
Karhusta en aiemmin oikein tykännyt, mutta nyt on ollut pakko alkaa fanittamaan. Vaikka höpisee välillä omiaan ja ennakoi tilanteita yms. niin aivan loistavaa settiä sitten entisaikojen Mertarannan.
Järkyttävää oli tuon ärrävikaisen italia-fanitus, ei saisi faneja päästää selostuskoppiin. Varsinkaan kun ei osaa edes puhua.
Tässä tiivistettynä ehkä se syy, miksi en Karhusta pidä. Minä en kaipaa selostajalta mitään settiä. Kuuntelin eilisen pelin ilman selostusta ja se oli islantilainen yleisö, joka tarjosi kaipaamaani settiä (mitä tuo sana ikinä tarkoittaakaan).
Mieshän ei tiedä tuon taivaallista jalkapallosta ja pelaajista. Suurimpien tähtien tunnistamisessa ja perussääntöjen osaamisessa on jo Tapsalla tekemistä. Mikäs siinä jos diggaa jostain eläytymisesta ala Mertsi, minun ottelukokemukseeni nämä sisällöltään ontot selostukset eivät anna mitään lisää, päinvastoin.Pakko hehkuttaa. Tapio Suominen, hattua päästä! Aivan loistavaa selostamista jälleen Islanti - Itävalta-pelissä. Tapsa pystyy tuomaan katsojalle lisäjännitystä peliin omalla eläytymisellään. Harmi, kun ei ole pääselostajana näissä kisoissa.
Minusta Tapsa on selkeästi YLEn paras futisselostaja. Onkohan ollut Tapsan oma toive, ettei ole niin paljoa selostettavia pelejä...
Litmanen on kuningas ja tuo lisäarvoa lähetykseen vaikka vain piereskelisi. Häpeä.Onkos Litti saanut potkut tuosta US-lehden mainostamisesta, kun ollaan säästytty mieheltä. Vai tajusiko YLE lopulta ettei Litillä ollut muuta annettavaa kuin surkeita puujalkavitsejä, ja potkivat menemään?
.
Onkos Litti saanut potkut tuosta US-lehden mainostamisesta, kun ollaan säästytty mieheltä. Vai tajusiko YLE lopulta ettei Litillä ollut muuta annettavaa kuin surkeita puujalkavitsejä, ja potkivat menemään?
Mielestäni Riku Salminen on tällä menolla kasvamassa suuret saappaat täyttäväksi hahmoksi Ylen rosterissa. Selostushommat sujuvat, ovahan Rikun ja Kiben selostamat liigafinaalit ovat nostattaneet urheilutunnelmaa jo muutaman vuoden. Vuosi vuodelta Salminen on ottanut paremmin haltuun myös studion eri kilpailuissa. Hänellä on sopivan rento ja itseironinen lähestymistapa urheiluun, ja on myös kohtuullisen asiantunteva ja riittävän innostunut. Näkee, että Riku alkaa selvästi saamaan luottoa myös studiovieraiden puolelta. Minä diggaan.
En oikein ymmärrä. Onko Litti feministisalaliiton uhri? Huomasiko Yle tämän ja kenki feministitkin ulos?Alkaa epäilyttää Litin tilanne. Silloin kun oli ensimmäistä kertaa naiskommeentaattori, oli se kuulemma pyydetty sinne edellisenä päivänä yllättäen. Littiä ei ole kai ton jälkeen näkynyt?
Lähinnä mietin, että mitä tapahtui että tuo naiskommentaattori "jouduttiin" palkkaamaan pienellä varoitusajalla? Ehkä olen vaan katsonut liikaa rikossarjoja.En oikein ymmärrä. Onko Litti feministisalaliiton uhri? Huomasiko Yle tämän ja kenki feministitkin ulos?
Kansa vaatii vastauksia.