Ootkos samaa mieltä AY-liikkeidenkin suhteen? Ja jos (tai siis kun) et, niin mielelläni kuulisin perustelusi, miten nämä tilanteet nyt eroavat käytännössä toisistaan?
Vertaatko oikeasti tilanteita keskenään? Toivottavasti kuitenkin ihan vittuksiissaan heitit tämän kommentin. Siis ymmärrän kyllä pyhän vihasi AY:tä kohtaan, mutta onko se nyt pakko tuoda tännekin?
Heittäydytään nyt sitten tyhmiksi, ja jatketaan samalla linjalla. Mielestäsi varmaankaan venäjälläkään ei saa mennä poliittiseen lakkoon maan hallitusta kohtaan (eikä muuten saakaan, kun siinä voi vaikka henkin mennä), koska sehän nyt siis on vain väärin, ettei "valittu" hallitus saa tehdä ihan mitä tykkää ja kenen eduksi haluaa.
Eiköhän nämä tilanteet eroa kuitenkin lähtökohtaisesti jo siinä, että se Liiga kuitenkin tässä tapauksessa on yritys, ja jos pelaajia ei miellytä se miten asiat heidän kannaltaan menee, niin voivat mennä lakkoon, ja mun puolesta vaikka poliittiseen lakkoon. Se tietenkään ei ehkä palvele pelaajien etua tässä tapauksessa, mutta jos Ramun asema jääkiekon keisarina on siitä kiinni, niin tietenkin tukevat häntä ja luopuvat ilomielin työnantajastaan, joka on ihan paska.
En siis tiedä, että näetkö näissä eroa, mutta jotenkin minä onnsitun kuitenkin näkemään, ja siksi sait tyhmän kannanoton tunkiosta tähän mukaan. Ja tässä on turhaa vedota siihen, että ollaan demokratia, ja täällä ei saisi hallitusta kyseenalaistaa, sillä se juuri kuuluu demokratiaan ihan oleellisesti. Ja erityisesti koska sitä hallitusta ei kansa saa valita. Toivon siis, että sinua vaan henkilökohtaisesti vituttaa maailma, jossa on ammattiyhdistyksiä, sillä pääosin juttujasi lukeneena en pidä sinua kuitenkaan mitenkään tyhmänä, toisin kuin minua pääosin pidetään, ja se on ihan ok, sillä meistä jokainen tarkastelee sitä yleistä yhteiskunnallista tilaa oman arvomaailmamme kautta. Meillä se ehkä vain on erilainen, ja sille ei varmaankaan voi mitään.