Eduskuntavaalit 2023

  • 359 026
  • 4 401

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Hjallis vois lähteä pikkuhiljaa menemään. Liike Nytillä ei ole mitään annettavaa ja ei kertakaikkiaan jaksa enää Hjalliksen nyrpeää naamaa. Miten joku voikin olla aina noin nuivan oloinen.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mä vittu luovutan, nostetaan yritysten verotusta nyt sitten vaan ja palkansaajien verotusta myös. Kaikilla kun on kurjaa niin se on win-win!
Sehän se on vasemmiston tavoite. Jos meillä ei ole kivaa, niin kenelläkään ei saa olla kivaa. Piste.

Edit. Eiköhän tätä "viihdettä" ole nyt katsottu riittävästi. Takaisin jääkiekon pariin...
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Purra alkaa jo näyttämään pääministeriltä
Pakko olla eri mieltä, koska katson lähetystä näköradiosta. Purra kuulostaa pääministeriltä, mutta hänen meikkaajansa ja puvustajansa pitäisi lähettää pakkotyöhön Vorkutaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Noissa yksilötenteissä Marin voi taitavasti päästä höpöttämään kaikkea omaansa ja vastaamaan mihin lystää mutta odotan mielenkiinnolla Ylen ja MTV:n puheenjohtajien yhteisiä vaalitenttejä.

Minusta tuntuu, että niissä Marin jää kiinni vajavaisesta osaamisestaan oikein kunnolla.

Näin ennustelin ennen näitä vaalitenttejä ja kerrankin taisin olla oikeassa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Ei perhana kun tuo Essayah on fiksu tyyppi.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Purra alkaa jo näyttämään pääministeriltä
Minulle ihan sama, kuka on pääministeri, kunhan se ei ole Marin. Ennemmin vaikka sitten Purra.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sehän se on vasemmiston tavoite. Jos meillä ei ole kivaa, niin kenelläkään ei saa olla kivaa. Piste.
Meillä jää rahaa kuukaudessa säästöön ja parempi olisi jos jäisi vielä vähän enemmän. Mutta ei me sen takia säästetä, että ne makaisi siellä hamaan loppuun asti, me säästetään sen takia, että kun jotain täytyy lapsiperheessä ostaa niin sen voi ostaa käteisellä eikä jollain kiskurihintaisella rahoituksella jotka aiheuttaa suuria ongelmia monelle.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
"Työ on parasta sosiaaliturvaa."

Ei vaaleja milloin kokoomuksen puheenjohtaja ei sanoisi noin.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Minä tykkään kyllä Orposta! Mulla ei vaan ole tarpeeksi rahaa äänestää Kokoomusta... Nuff said!
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Saarikko taas demareiden kimpussa. On epätoivoista...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös