Ennemminkin transylvanialaiselta transvestiitilta.
Ennemminkin transylvanialaiselta transvestiitilta.
Mielestäni tuo on melko selvää flirttailua äärioikeiston suuntaan Persujen kansanedustajalta, eikä mitään väsynyttä nostelua. Näistä pitäisi Purraa haastaa paljon enemmän. Sillä omien- ja kannattajiensa sanojen mukaan mitään ongelmaa etnonationalismin ja muiden spedejen kanssa ei ole.Alkaa menemään hieman säälittäväksi tämä meininki kun näin velttokätisiä heittoja jaksetaan heittää. Kohta varmaan etsit valokuvan sotamuseosta jossa joku kansanedustaja poseeraa natsimerkin vieressä?
Li ei halua ymmärtää, että ansiosidonnaisen voi joku ottaa ihan lomanakin, ilman että pyrkii heti aktiivisesti takaisin töihin.
Niin itseasiassa varmaan itsekin tekisin.
Kyllä mä luulen, että kuulut marginaaliin...
Kyllä mä luulen, että kuulut marginaaliin...
Sitten kuulun minäkin
Ihan tutkittuahan se on, että ansiosidonnaista saavat työllistyvät eniten sen loppuaikoina. Jännä homma.Kyllä mä luulen, että kuulut marginaaliin...
On huomattu.No niin. Nyt päästiin allekirjoittaneen lempiaiheeseen.
Toisaalta Li Andersson saa ilta toisensa jälkeen kehuja esiintymisestään myös niiltä, jotka ajattelevat asioista hyvin eri tavalla kuin hän.Sinänsä Marin vetää ihan keskitasoisesti ja omaan porukkaan varmasti vetoavasti, värilasit ja antipatiat vaan on porukalla niin vahvat, että kaikki nähdään epäonnistumisena, ihan riippumatta mitä se sanoo.
Omat korkeakoulutetut kenkää saaneet / irtisanoutuneet kaverit eivät ole kiirehtineet töihin, tuo 400 ilon päivää on monelle oikeasti aika kiva breikki työelämään. Jos tässä itseltä lähtisi duuni alta, niin voi olla että hetken aikaa ns. etsisin itseäni.Kyllä mä luulen, että kuulut marginaaliin...
If you only knew!Takes one to know one.
Toisaalta Li Andersson saa ilta toisensa jälkeen kehuja esiintymisestään myös niiltä, jotka ajattelevat asioista hyvin eri tavalla kuin hän.
Voisiko heillä itsellään olla jonkin verran vaikutusta siihen, miten heihin suhtaudutaan.