Mitähän ihmettä viherpellet taas oikein sekoilevat? Sinnemäen mukaan puolue ei lähde hallitukseen, joka sitoutuu ydinvoiman tai vesivoiman lisärakentamiseen.
Ymmärryksesi Suomen energiantuotantoinfrasta on nätisti sanottuna "puutteellinen"
Ydinvoimalla ei vähennetä co2 päästöjä (tai esitä laskelmat jos näin tapahtuu, Mauri ei kyennyt esittämään.. koska sellaisia ei ole. Päinvastaiset pystyy laskeen ihan itse vaikka tilastokeskuksen sivuilta.. sullekin ne on useasti esitetty)
Vesivoiman lisärakentaminen tarkoittasi muutamien vielä vapaina olevine koskien rakentamista, eli sen matkailuvaltin tuhoamista, jossa on eniten kasvupotentiaalien esim pohjoissuomessa. Kas luontomatkailu on eniten kasvava matkailuala euroopassa. Vapaiden kosken patoamien pistää nykyiset matkailuylittäjät pinteeseen ja uusia ei synny. Järkevää politiikkaa? Tarkoitushan on saada edullista sähköä paperiteollisuudelle, joka kuluttaa yksin 30% suomen sähköstä (kotitaloudet vertailun vuoksi 25%).
Suurten puolueiden energiapolitiikka lähtee siitä, että paperiteollisuus on myös jatkossa Suomen teollisuuden kivijalka… käsi ylös, joiden mielestä tämä on todennäköistä 20, 50 ja 70 vuoden tähtäimellä’?
(voimalainvestointein tarkkailuperioidi)
Nythän suuret puolueet katsoo vaan 4 vuoden päähän (vaaleihin) ja siihen että saadaan nopeasti voittoja paperitehtaille.
No, ihmiset eivät energia asioita kauheasti tunne (kutew Stonewall jatkuvasti todistaa), joten heille menee läpi paskanjauhanta puhtaasta ydinvoimasta ja energian alhaisen hinnan harhasta.
MUN sähkölasku, MUN telkkari, MUN auto… pitkänajan Suomalaisen elinkeinoelämän menestystekijöitä ei paljon ajatella, kuhan NYT HETI MULLE toteutuu..