Virheellinen analyysi, sillä minulla ei ole paha olo.
Kyllä se siltä vaikuttaa ihan kirjallisen annin perusteella, en minä varsinaisesti sinun tietoista mielipidettäsi ollut kysymässä, koska itsesuggestion voima on yleensä vähintään kohtalainen.
Virheellinen analyysi, sillä minulla ei ole paha olo.
Kyllä se siltä vaikuttaa ihan kirjallisen annin perusteella, en minä varsinaisesti sinun tietoista mielipidettäsi ollut kysymässä, koska itsesuggestion voima on yleensä vähintään kohtalainen.
Varjohan tietää kaikista asioista muita paremmin, eikä ole ollut tiettävästi koskaan väärässä.Toisin sanoen sinä tiedät minua paremmin, mitä minä oikeasti tunnen? Nyt siellä taidetaan jo flirttailla grandiositeetin kanssa.
toki sitten samaan aikaan kovaan ääneen nostaessa itseään jalustalle suvaitsevaisuuden äänenkannattajana kaikenlaista leimaamista ja yleistämistä vastaan.
Toisin sanoen sinä tiedät minua paremmin, mitä minä oikeasti tunnen? Nyt siellä taidetaan jo flirttailla grandiositeetin kanssa.
Kyse on ennemminkin alla olevan artikkelin asioista.Ei siis Persuista sinänsä, vaan ilmiöstä, joka on osa myös Persujen menestystä, eli
"On ok olla dorka"
On ok olla dorka! | Ylioppilaslehti
No enhän minä niin sanonut, sanoin vain että kirjallisen ulosannin perusteella jonkinasteista henkistä pahoinvointia on havaittavissa.
Ihminen arvostelee perussuomalaisia sivistyksen ja tiedon halveksunnasta —> varjo ilmoittaa näkevänsä kyseisen ihmisen voivan tietämättään huonosti. Päätelmäketju tämäkin, tottakai, mutta aika hassu. Jos joskus tarvitsen pätevää psykoanalyytikkoa, en ehkä ihan ensimmäisenä käänny varjon puoleen, enkä oikein osaa suositella muillekaan, näytöt ovat aika heikot. Tässä tapauksessa myös "das Unbewusste" on ymmärretty kovin pinnallisesti, jos ollenkaan. Ei jatkoon.
En siitä niinkään tiedä, koska en noin toimi. Oletuksia kylläkin teen aika ajoin, kuten sinäkin esim. juuri tässä Maple Leafin tapauksessa. Vai mitä?Parempi "olla olematta" koskaan väärässä, kuin valehdella/muunnella totuutta, vai miten on Cube?
Väitätkö nyt siis, että Maple Leaf olisi toiminut noin vai mistä moinen heitto keskusteluun eksyi?Niin, sitä arvostelua kun voi tehdä monella tapaa. Rauhallisesti asiaan suhtautuva (tai rauhoittunut) ihminen arvostelee perussuomalaisia sivistyksen ja tiedon halveksunnasta, tunnekiihkoinen voisi vaikka puhua debiileistä runkkaamassa peräkammarissa.
Niin, sitä arvostelua kun voi tehdä monella tapaa.
Mutta on se ymmärrettävää että aatteen palossa totuus voi jäädä toiseksi.
Yliarvioin selvästikin ketjun lukijoitten internet-yleissivistyksen, joten vastedes pitää käyttää yksinkertaisempia esimerkkejä.
Ja vaikka harhaisessa mielessäsi veitkin..
joka kerta kun jengi jauhaa PS:n äänestäjien olevan kouluttamattomia duunarijuntteja vain todeta "niin, mitäs asiaa sinun väitöskirjasi käsittelikään"
Kaikkihan on vain kiinni siitä millaista keskustelua oikein hakee, käytetyt kielikuvat ovat aika avainroolissa tässä ja myös siinä millaiseksi keskustelu muodostuu
sitä niittää mitä kylvää
Rauhallisesti asiaan suhtautuva (tai rauhoittunut) ihminen arvostelee perussuomalaisia sivistyksen ja tiedon halveksunnasta, tunnekiihkoinen voisi vaikka puhua debiileistä runkkaamassa peräkammarissa.
No sanoppa kuule muuta. Tuossa alla nyt pieni otos eräiden vaalivoittajien ketjusta muutaman viime päivän ajalta:
En siitä niinkään tiedä, koska en noin toimi. Oletuksia kylläkin teen aika ajoin, kuten sinäkin esim. juuri tässä Maple Leafin tapauksessa. Vai mitä?
Väitätkö nyt siis, että Maple Leaf olisi toiminut noin vai mistä moinen heitto keskusteluun eksyi?
Nyt taitaa sinulla tunnekiihko vyöryä pahasti analyyttisen rauhallisuuden yli, koska minä en ole koskaan kirjoittanut perussuomalaisten olevan peräkammareiden debiilejä runkkareita. Jos olet lukenut tekstistäni tällaista, taitaa se kertoa enemmän sinusta kuin minusta.
Ehdottomasti mielenkiintoinen tutkimus, mutta mielestäni siinä kaikkein mielenkiintoisinta on, että tulos on noinkin odotettu. Puoleet ovat sijoittuneet juuri niille paikoille minnekä ne on periteisesti sijoitettukin ja yksittäistenkin ehdokkaiden sijainnit ovat odotettuja (esim Vihreistä Kokoomukseen loikannut Meri-Kukka Forselius erottuu selvästi). Vaikka tuossa jutussakin on kommentoitu tuota Vihreät, Kokoomuksen puisto-osasto läppää, niin eihän siinä ole koskaan mitään järkeä ollutkaan.Hesarin vaalikonedatasta graaffista analyysiä. Erittäin mielenkiintonen IMO
Loitto | Suomen poliitikkokartta vaalikonevinkkelistä
Velkaa velan päälle, onko siinä mitään järkee?
http://www.youtube.com/watch?v=dag7zxJTp9w
Ihan hyvin Portugali ja muut roisisvaltiot joutaa konkurssiin.
Tutkimuksen perusteella PerSut todellakin ovat konservatiinen junttipuolue kuten kaikki ovat toki tienneetkin.