Dokaatko jouluaattona?

  • 110 716
  • 915

Dokaatko jouluaattona?

  • Totta munassa. Perseet olalle!

    Ääniä: 195 16,0%
  • Voin maistella, en kuitenkaan juovu.

    Ääniä: 661 54,3%
  • Ei.

    Ääniä: 362 29,7%

  • Äänestäjiä
    1 217

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Dokaamiseksi mennyt, vaikka ei mitään kaatokänniä haetakaan.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mielestäni tämä ketju olisi pitänyt lukita kirjoittajan @FASlapsi erinomaiseen kannanottoon aiheesta.

 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vanhemmilla käydessäni lasillinen punaviiniä ruoan yhteydessä. Kotona nyt yksin ollessani sitten punaviiniä, vähän %-glögiä sekä lonkeroa rauhalliseeen tahtiin nautittuna, että kontrolli säilyy.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehkä glögiä pikku terästyksellä ja hiukan valkkaria ruuan kanssa, joten siinäpä se. Eipä näillä mitään suurta päihtymistilaa ole tarkoitus saavuttaa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kunnon kumara. Vodkaa, olutta ja Tanduay Icea.
Ehkä vähän punkkua kinkun seuraksi.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Päädyin ostamaan pullon belgialaista 10 prosenttista jouluolutta sekä keskiraskasta kuluttajasarjaa edustavaa italialaista viiniä kinkun nautiskelun tueksi. En usko, että noilla vielä s-kirjain alkaa sihisemään eikä ole tarkoituskaan, joten dokaus lienee tästä kontekstista kaukana.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
En. Ehkä Tapanina voisi hieman kalsaroida.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Selvänä mennään tämäkin joulu, vaikka syitä perskännin vetämiseen toki riittää. Ehkä sitten ensi jouluna olen paremmassa seurassa ja voin ottaa joulun kunniaksi muutaman lasillisen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No en todellakaan. Dokaaminen on nynnyjen hommaa. Eukko tosin kehui ostaneensa ittelleen kaljan, oikein näytti sitä mulle, oli ylpeä ja silleen.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Vanhemmilla käydessäni lasillinen punaviiniä ruoan yhteydessä. Kotona nyt yksin ollessani sitten punaviiniä, vähän %-glögiä sekä lonkeroa rauhalliseeen tahtiin nautittuna, että kontrolli säilyy.
Aikalailla samat kuviot nyt kuin kaksi vuotta sittenkin. Ainoa muutos on, että glögi on ihan 0-%:sta, tosin siihen tulee kyllä liraus ihan perinteistä suomalaisvalmisteista viinaa.

Sen verran on rahat, ja sitä myöten juomat, vähissä, että dokaamisen puolelle ei mennä, ei sitten millään.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Pari vähän parempaa olutta tulee otettua ja ne perinteiset pari senttiä viskiä perheen miesten kanssa.
 

smugu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kyllähän sitä perinteisesti tulee dokailtua. Viiniä, glögejä, oluita ja konjakkia. Aamupäivällä joulusaunan jälkeen yleensä pari olutta, ruuan kanssa viiniä ja illalla sitten terästettyä glögiä seurustelun ja lautapelien ohessa ja ehkä myös olutta ja muutama konjakki. Joulupäivänä aikalailla sama setti.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Meillä juotiin aina jouluna kun olin lapsi ja toisinaan tapeltiin.
Sain joskus alle kouluikäisenä sukset lahjaksi, mutta hiihtämään ei saanut yksin
lähteä aattona ja vanhemmat ei "ehtineet".
Toisena jouluna sain kitaran lahjaksi, no se oli kännispäissään tallottu paskaksi aattoyönä.

Itse en juuri tuosta syystä, juo kun saunaoluen ja pari lasia viiniä illalla kun
juustotarjotin otetaan esille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Meillä juotiin aina jouluna kun olin lapsi ja toisinaan tapeltiin.
Sain joskus alle kouluikäisenä sukset lahjaksi, mutta hiihtämään ei saanut yksin
lähteä aattona ja vanhemmat ei "ehtineet".
Toisena jouluna sain kitaran lahjaksi, no se oli kännis päissään tallottu paskaksi aattoyönä.

Tuommoinen on kyllä täyttä paskaa. No, mähän en juo enää muutenkaan.

PS: tiedän yhden jantterin, tai tiesin, joka hermostui kun sanoin että olin ollut kännissä jouluaattona (ei ollut lapsia lähettyvillä, baariin on ikärajat kuitenkin). Senaikainen eukkoni sanoi jantterille jantterin eukon kuullen, että huorissa käynti jouluna on sitten vissiin okei. Niitä ilmeitä pariskunnalla.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
PS: tiedän yhden jantterin, tai tiesin, joka hermostui kun sanoin että olin ollut kännissä jouluaattona (ei ollut lapsia lähettyvillä, baariin on ikärajat kuitenkin). Senaikainen eukkoni sanoi jantterille jantterin eukon kuullen, että huorissa käynti jouluna on sitten vissiin okei. Niitä ilmeitä pariskunnalla.
Vetikö sillonen mujjas hyvät hillot em. keikasta...?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös