Aivan sama
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Sirkus nimeltä JYP Jyväskylä Oy
Vedän semmoset perseet kyllä taas aattona! Akka ja mukulat saa pitää turpansa kiinni tai lentää hankeen kun meikämandoliino vaihtaa viihteelle!
En oo koskaan dokannut jouluna, enkä aatellu tänäkään vuonna vielä aloittaa. Minusta jouluna dokaaminen on säälittävää, kyllä me paremmat ihmiset vietämme iloista ja lämminhenkistä joulua sukulaisten kesken ihan ilmankin alkoholia - no, ruoan kanssa ehkä jotain punaviiniä tai oluen voi ottaa, ja glögissä saattaa vähän prosentteja olla. Ja tokihan kalojen kanssa sopii snapsit, ja kahvin kanssa konjakki ja viski. Kossua juodaan vaan pari pulloa per naama, sitten siirrytään pontikkaan ja loppuilta tumutetaan pirtua. Herskaa tykitetään suoneen ekan kerran silloin kun joulupukki tulee, ja krokodiliä piikitän kyrpääni yleensä sen jälkeen kun joulupukki on paloiteltu kuusen alle. Kun talo on sytytetty tuleen, juon vielä kanisterillisen bensiiniä johon on sekoitettu crack-kokaiinia ja metamfetamiinia, ja sitten onkin aika ryhtyä ammuskelemaan naapuritaloja vaarin vanhoilla metsästyskivääreillä. Poliisien kanssa käydyn tulitaistelun aikana meillä on tapana leikkiä vanhaa kunnon ”Kuka saa eniten LSD-tarroja ruumiinonteloihinsa” leikkiä, ja siinä vaiheessa kun puolet jouluvieraista tekee kuolemaa pihamaalla, räjäytetään kellariin jemmattu dynamiittikasa ja syödään puolikas Burana.
Olet kyllä sitkeä heppu, kun vieläkin olet joulua viettämässä täysin voimin ilmeisesti. Heikommat tekee kuolemaa niiden parin kossun jälkeen jo..Näköjään oon tähän ketjuun jokunen vuosi sitten kirjoittanut mitä mieltä olen joulun ja päihteiden yhdistämisestä, eikä mielipiteeni ja joulusuunnitelmani ole tästä kyllä mihinkään muuttunut.
Onhan sulla aikaa vielä selvitä jouluksi!En, mutta asiaan voi tänä iltana tulla muutosta. Riippuu vähän Padan peliesityksestä.
Tuo viestisi on yksi Jatkoajan historian parhaita. Olen sitä levittänyt aika paljon eteen päin myös foorumin ulkopuolella. Kiitos vielä kerran useista nauruista!Näköjään oon tähän ketjuun jokunen vuosi sitten kirjoittanut mitä mieltä olen joulun ja päihteiden yhdistämisestä, eikä mielipiteeni ja joulusuunnitelmani ole tästä kyllä mihinkään muuttunut.
Ei Ässätkään ole selvinny kuukaudessa parissa.Onhan sulla aikaa vielä selvitä jouluksi!
Tuskin dokaan.
Riippuu siitä kuinka isot pullot Baileysiä ja Meukowia on kyseessä.Voiko sitä nyt dokaamiseksi sanoa jos ottaa ruuan kanssa lasin tai pari viiniä, jälkiruuaksi Baileysin ja illemmalla Meukowin? Tietysti se on sitten dokaamista jos se Meukowi maistuu liian hyvin...
Baileys on 35cl ja Meukow 70cl. Mutta ei Baileysiä voi dokata, sitä voi juoda lasin tai kaksi. Ihan liian makeaa ryyppäämiseen. Mun mielestä. Toki jos tuon koko Meukowin juo niin sitä voi jo sanoa dokaamiseksi.Riippuu siitä kuinka isot pullot Baileysiä ja Meukowia on kyseessä.
Kiitos. Viestisi sai ajattelemaan.En. Kolmisen vuotta ollut tipattomalla ja päivääkään en kadu, yksi parhaista päätöksistä mitä on tullut tehtyä. Yli kolmekymmentä vuotta tuli ryypättyä ja pysyviäkin haittoja siitä jäi, mutta niidenkin kanssa pystyy hyvin elämään, kunhan tiedostaa niiden olemassaolon sekä vaikutukset.
Ottakaa tai älkää ottako, mutta kantakaa vastuunne itsestänne, lähimmäisistänne ja etenkin lapsista.
Ajattelu sekä pohtiminen on aina hyvästä, oli kyse sitten mistä tahansa ja jokainenhan ne päätökset tekee lopulta itse.Kiitos. Viestisi sai ajattelemaan.
En. Kolmisen vuotta ollut tipattomalla ja päivääkään en kadu, yksi parhaista päätöksistä mitä on tullut tehtyä. Yli kolmekymmentä vuotta tuli ryypättyä ja pysyviäkin haittoja siitä jäi, mutta niidenkin kanssa pystyy hyvin elämään, kunhan tiedostaa niiden olemassaolon sekä vaikutukset.
Ottakaa tai älkää ottako, mutta kantakaa vastuunne itsestänne, lähimmäisistänne ja etenkin lapsista.
En. Kolmisen vuotta ollut tipattomalla ja päivääkään en kadu, yksi parhaista päätöksistä mitä on tullut tehtyä. Yli kolmekymmentä vuotta tuli ryypättyä ja pysyviäkin haittoja siitä jäi, mutta niidenkin kanssa pystyy hyvin elämään, kunhan tiedostaa niiden olemassaolon sekä vaikutukset.
Tämä @Mojon viesti on kyllä kaikkinensa hieno.
Ensin puhe siitä, miksi ei itse ota alkoholia. Ja sitten vastuulausekkeet muille ihmisille.
Mutta tästä puuttuu täysin se nykyaikaan liittyvä erittäin vittumainen lieveilmiö, että niin sanotusti pakotetaan toinen johonkin. Esimerkiksi tässä tapauksessa olisi voinut sanoa, että "minähän en juo, ja kaikki juovat ihmiset ovat ali-ihmisiä". Believe you me, olen tavannut tällaisia ihmisiä. Mutta ei, hän jättää sen jokaisen omaksi päätökseksi. Tätä arvostan toisissa ihmisissä paljon.
Dokaatko jouluaattona?
Vaakuna